[Oswietlenie] Lampki Cree Zoom R2 i R5 xxx lumenów.

Data: 2010-08-19 21:25:09
Autor: Dominik Mirowski
[Oswietlenie] Lampki Cree Zoom R2 i R5 xxx lumenów.
Allebajki dla neodzieci - czyli cała prawda o chińskich zoomach.

Dziś po raz XXX dostałem pytanie co sądzisz o latarce ZOOM CREE XP-G R5 / XR-E R2 XXX lumenów.  Czemu się w sumie dziwić, sam propagowałem hasło "lumen" i ledy cree, więc w sumie powinienem się cieszyć, że ludzie widząc właściwe hasła i niską cenę zaraz się interesują.  Po przyjrzeniu się kilkudziesięciu aukcjom na allegro stwierdziłem jednak, że nie tylko pasjonaci poznali znaczenie tych haseł, naciągacze z allegro poznali ich moc i obecnie wykorzystują bez skrupułów.

Cały tekst i fotki :
http://www.torch.pl/forum/index.php/topic,57878.0.html

--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-08-20 00:38:53
Autor: Norbert
[Oswietlenie] Lampki Cree Zoom R2 i R5 xxx lumenów.
Cały tekst i fotki :
http://www.torch.pl/forum/index.php/topic,57878.0.html

Wszystko fajnie ale w tej cenie nie kupisz nic lepszego, taka z przelutowana cree R5 swieci na oko 2x mocniej od sigmy pavy a kosztuje ponad 2x mniej. Jeszcze kwestia zasilania ale jak jest na 18650 to nie mozna narzekac. Nie kazdy musi miec dopieszczone lampki za 500+.

[Oswietlenie] Lampki Cree Zoom R2 i R5 xxx lumenów.