Lampki Magicshine z DX i zakłócenia licznika bezprzewodowego.

Data: 2013-01-15 03:30:10
Autor: Tomek398
Lampki Magicshine z DX i zakłócenia licznika bezprzewodowego.
Posiadam lampkę Magicshine:http://goo.gl/16dKxi licznik Sigma 1609 STS (bezprzewodowy). Problem jest taki, że lampka podczas pracy zakłóca działanie licznika. Prawdę mówiąc licznik w większości czasu nie działa.
Można coś z tym fantem zrobić? Pomijając przypadek rezygnacji z lampki.

Miałem dokładnie ten sam problem z Sigmą 2209. W moim przypadku
rozwiązaniem okazało się dokupienie sensora prędkości na kablu z
którego jestem bardzo zadowolony :-) Jest mniejszy, ładniejszy oraz
kabelek tak bardzo mi nie przeszkadza :-)

Oczywiście zdaję sobie sprawę że żadne to rozwiązanie dla kogoś kto
kupuje licznik bezprzewodowy po to aby pozbyć się kabli..... :-), ale
w moim przypadku żaden inny sposób nie gwarantował wspólnej pracy
licznika Sigma z lampką od Magicshine.

Pozdrawiam
Tomek

Data: 2013-01-15 04:48:34
Autor: Piecia aka dracorp
W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 12:30:10 UTC+1 użytkownik Tomek398 napisał:
> [...]

którego jestem bardzo zadowolony :-) Jest mniejszy, ładniejszy oraz

kabelek tak bardzo mi nie przeszkadza :-)
Zrezygnowałem z przewodowej Sigmy bo dość często zahaczałem o przewody. Zastanawiam się co takiego w głównej mierze powoduje zakłócenia. Może zaekranowanie lampki i akumulatora rozwiąże problem.

Data: 2013-01-15 06:07:55
Autor: Tomek398
[...]

Również o tym myślałem, ale po namyślę zdecydowałem że czujnik na
kablu będzie prostszym, skuteczniejszym i bardziej eleganckim (mimo
kabelka) rozwiązaniem.

Poza tym odchodzi problem z jedną baterią :-)

Pozdrawiam
Tomek

Data: 2013-01-22 15:13:26
Autor: Piecia aka dracorp
[...]

Pytanie: Licznik Sigma 1609 STS może pracować przewodowo? Ma 2 bolce, podstawki przewodowe stare mam. Tylko że licznik ma tylko 2 bolce. I nie wiem czy one nie są czasem do sczytywania danych na PC.

Data: 2013-01-23 16:26:48
Autor: JDX
On 2013-01-23 00:13, Piecia aka dracorp wrote:
[.....]
Tylko że licznik ma tylko 2 bolce. I nie wiem czy one nie są czasem do sczytywania danych na PC.
One na pewno służą do zrzucania danych na PC. Ale całkiem możliwe, że
pełnią też inną funkcję, tj. "klucza" dzięki któremu licznik wykrywa, że
jest zamontowany w podstawce. No bo w jakim innym celu podstawka miałaby
mieć metalowe styki?

Lampki Magicshine z DX i zakłócenia licznika bezprzewodowego.