Lampki Magicshine z DX i zakłócenia licznika bezprzewodowego.

Data: 2013-01-28 12:36:25
Autor: Piecia aka dracorp
Lampki Magicshine z DX i zakłócenia licznika bezprzewodowego.
Witam
Zdemontowałem pierścień, zdjąłem folię aluminiową z lampki, zakręciłem inaczej* niż zwykle przewód i pojechałem na trening. I o dziwo zakłócenia znikły.
Na próbę jeszcze dwa razy tak samo okręciłem wokół ramy i licznik działał.

Na razie jeszcze nie jestem pewien czy to zaleta zakręcenia czy akumulatora.
Bo akumulator to ten oryginalny ale bez obudowy aluminiowej i elektroniki. A wcześniej testowałem zapasowy zestaw**.

Jutro sprawdzę drugi akumulator (zestaw).

*)http://goo.gl/J0Sfc
**)http://goo.gl/0Gkag

Lampki Magicshine z DX i zakłócenia licznika bezprzewodowego.