Lampki TYL

Data: 2013-08-07 13:00:51
Autor: Budzik
Lampki TYL
Kiedy¶ kupiłem sobie zapas mactroniców na tył - byly tanie, baterie starczały spokojnie na cały sezon i co najwazniejsze - dawały bardzo mocne ¶wiatło.

No ale troche sie pokonczyły - tu ukradziono, tu dalem komus kto nie miał i rozeszły się.

Pytanie co obecnie, w kategorii tanich, tylnij migajek, daje dobry stosunek jakosc do ceny?

Nie chce wydawac wiecej niz 15 zł za lampkę.
A moze nadal mactronic rz±dzi?

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy człowiek ma jakiego¶ fioła, ale zdaje się, że największym

Data: 2013-08-07 21:06:49
Autor: Piotr Kosewski
Lampki TYL
On 2013-08-07 15:00, Budzik wrote:
[...]

Od jakich¶ 6 lat używam wci±ż tej samej Cateye (model bodaj 130 co¶tam). Dałem chyba 35 zł, więc chyba nie tak drogo na tle zapasu mactroniców po 15 zł :).

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2013-08-07 23:00:37
Autor: Budzik
Lampki TYL
Osobnik posiadaj±cy mail piotr.kosewski@mail.nowhere napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Jak to nie drogo jak prawie 2,5 raza drożej...
Mactroniki sie nie zepsuły, jeżeli to sugerowałe¶.
Ukradły sie, wydały sie ale żaden mi sie nie zepsuł.
A swiatło daj± naprawde fajne.

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniek±d geniuszem w oczach swych rodziców,

Data: 2013-08-08 08:38:39
Autor: ikov
Lampki TYL
W dniu 2013-08-08 01:00, Budzik pisze:
[...]

W połowie lat 90 kupiłem za nieduże pieni±dze lampkę Hawk Eye (pewnie jaka¶ chińska). Służyła mi przez ok 12-13 lat, 5 diód z różnymi trybami ¶wiecenia, przez ten czas poszły chyba trzy komplety 2 baterii AAA... Żonina nowa cateye wypadała przy niej blado mimo wyższej ceny. Ta moja by do teraz działała, ale kiedy¶ znienacka zaatakował mnie pewien krawężnik i lampka odpadła... gdy wróciłem po chwili, była rozjechana przez jeden jedyny samochód który tam przejeżdżał. Teraz używam tej cateye - przycisk już odpadł...

Data: 2013-08-11 10:57:00
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Lampki TYL
ikov wrote:

W połowie lat 90 kupiłem za nieduże pieniądze lampkę Hawk Eye (pewnie
jakaś chińska). Służyła mi przez ok 12-13 lat, 5 diód z różnymi
                                                   ^^^^
Diod.
(wybacz, skrzywienie zawodowe)

trybami świecenia, przez ten czas poszły chyba trzy komplety 2 baterii
AAA... Żonina nowa cateye wypadała przy niej blado mimo wyższej
ceny. Ta moja by do teraz działała, ale kiedyś znienacka zaatakował
mnie pewien krawężnik i lampka odpadła... gdy wróciłem po chwili, była
rozjechana przez jeden jedyny samochód który tam przejeżdżał. Teraz
używam tej cateye - przycisk już odpadł...

Smart RL-317R aka Superflash FTW.

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2013-08-11 09:28:14
Autor: Budzik
Lampki TYL
Osobnik posiadaj±cy mail blah@blah.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Smart RL-317R aka Superflash FTW.

Ale ze co? Polecasz? Nie masz wrażenia, że nie spełnia warunku cenowego? :)

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2013-08-11 15:44:39
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Lampki TYL
Budzik wrote:
Osobnik posiadający mail blah@blah.invalid napisał(a) w poprzednim
odcinku co następuje:

Smart RL-317R aka Superflash FTW.

Ale ze co? Polecasz?

Polecam.

Nie masz wrażenia, że nie spełnia warunku cenowego? :)

Owszem, nie spełnia, ale ostatnio w sklepie miałem propozycję tańszej
"podróby" tej lampki. Nie pamiętam już za ile była dokładnie, wolałem
jednak "oryginał" (kupowałem kolejną, IMO oszczędny traci dwa razy). Nie
wnikałem też czy miała 0,5W diodę, ale wg zapewnień "świeci tak
samo". TakĹĽe ogĂłlnie polecam ten kierunek - coĹ› jak superflash z 0,5W
diodą. Lampka ma dobrą konstrukcję, widać ją też z boku.

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2013-08-08 00:46:59
Autor: mt
Lampki TYL
W dniu 2013-08-07 15:00, Budzik pisze:
[...]

Je¶li chodzi o cenę, to raczej nic się nie zmieniło :) Wybierz sobie co¶:
http://www.hurt.com.pl/latarki-i-akcesoria-rowerowe,c49.html

--
marcin

Lampki TYL