Lampki choinkowe zewnetrzne - jakie polecacie ???

Data: 2014-12-14 17:48:02
Autor: zhbick
Lampki choinkowe zewnetrzne - jakie polecacie ???
UĹźytkownik "maskaradas"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54841369$0$21547$65785112@news.neostrada.pl...

Ciekawi mnie jeszcze jak zabezpieczyć listwe zasilającą przed śniegiem

rękawem do pieczenia a końcówki zacisnąć przy pomocy opasek zaciskowych, do środka możesz wrzucić jakiś pochłaniacz wilgoci w granulkach, jeśli masz

Data: 2014-12-14 10:05:05
Autor: ZbyszekZ
W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 17:48:05 UTC+1 użytkownik zhbick napisał:
Użytkownik "maskaradas"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54841369$0$21547$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]

rękawem do pieczenia a końcówki zacisnąć przy pomocy opasek zaciskowych, do środka możesz wrzucić jakiś pochłaniacz wilgoci w granulkach, jeśli masz

Szybciej będzie położyć gołe kable na śniegu. Chyba że, to pomysł na trafienie na listę Darwina - generalnie mało śmieszne, bo z prądem nie ma żartów.

--
ZZ@private

Data: 2014-12-15 19:07:59
Autor: Chiron

Użytkownik "ZbyszekZ" <zbyszekz@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ce0286e-e78e-493e-b5fb-76a620aaa1cagooglegroups.com...
> [...]

Szybciej będzie położyć gołe kable na śniegu. Chyba że, to pomysł na trafienie na listę Darwina - generalnie mało śmieszne, bo z prądem nie ma żartów.
==========

Jest tyle ledów 12V- co za problem? Zasilacz można kupić na allegro za 20zł

--

Chiron -- -

Data: 2014-12-15 13:54:19
Autor: ZbyszekZ
W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 19:01:19 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]

Szybciej będzie położyć gołe kable na śniegu. Chyba że, to pomysł na trafienie na listę Darwina - generalnie mało śmieszne, bo z prądem nie ma żartów.

A jaki, tak z punktu widzenia fizyki, jest związek pomiędzy ilością ledów, a listwą zasilającą w torebce ze środkiem wchłaniającym wilgoć?
Wypracowanie może uwzględniać punkt widzenia chemii.

--
ZZ@private

Data: 2014-12-15 23:54:40
Autor: Chiron

Użytkownik "ZbyszekZ" <zbyszekz@gmail.com> napisał w wiadomości news:48ea4c5e-7f09-451b-85d5-cfdbd7a12740googlegroups.com...
> [...]

Wypracowanie może uwzględniać punkt widzenia chemii.

:-)
Chodziło mi o to, żeby posłużyć się 12V zasilaniem. Wtedy możemy sobie darować różne 9w dodatku niepewne) zabezpieczenia typu torba foliowa.

--

Chiron -- -

Data: 2014-12-16 00:57:30
Autor: ZbyszekZ
W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 23:54:34 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]

Wypracowanie może uwzględniać punkt widzenia chemii.

-- :-)
Chodziło mi o to, żeby posłużyć się 12V zasilaniem. Wtedy możemy sobie darować różne 9w dodatku niepewne) zabezpieczenia typu torba foliowa.

Znaczy woda 12V nie przewodzi? Dobrze wiedzieć.

--
ZZ@private

Data: 2014-12-16 02:31:58
Autor: Kris
W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 09:57:31 UTC+1 użytkownik ZbyszekZ napisał:
Znaczy woda 12V nie przewodzi? Dobrze wiedzieć.
Ogólnie przesadasz. Nawet jak ktoś wyżej pisał-zwykły przedłużacza owinięty folia streczem/rękawem do pieczenia i będzie dość bezpiecznie. Nie dajmy się zwariować. Oczywiście wykluczam sytuacje że ktoś to w oczku wodnym czy innej kałuży umieści.

Data: 2014-12-16 04:34:42
Autor: ZbyszekZ
W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 11:31:59 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
Ogólnie przesadasz. Nawet jak ktoś wyżej pisał-zwykły przedłużacza owinięty folia streczem/rękawem do pieczenia i będzie dość bezpiecznie. Nie dajmy się zwariować. Oczywiście wykluczam sytuacje że ktoś to w oczku wodnym czy innej kałuży umieści.

Ogólnie przesadzam to prawda, ale pomysł wkładania pochłaniacza wilgoci do torebki z przedłużaczem najpierw mnie rozśmieszył, a jak się sekundę pośmiałem to zamarłem - niechby kto potraktował to poważnie.
Oczywiście nikt nie będzie planował wkładania do oczka wodnego, ale mamy zimę i może się zdarzyć że spadnie śnieg, efekty zmian temperatur są ogólnie znane i "bezpiecznie" umieszczony w torebce z chemią przedłużać może wylądować w kałuży a wtedy już może być niebezpiecznie. W wersji light wywali bezpieczniki i po kłopocie, w wersji hard może nieźle kopnąć kogoś sięgające po mokry przewód.

--
ZZ@private

Data: 2014-12-16 23:09:54
Autor: BQB
W dniu 2014-12-16 o 09:57, ZbyszekZ pisze:

Znaczy woda 12V nie przewodzi? Dobrze wiedzieć.

Woda H2O wogóle nie przewodzi prądu, o ile nie jest zabrudzona - jak ma trochę np soli, czy innych związków chemicznych, to już przewodzi. Tyle, że czyste H2O to ciężko zrobić.

Data: 2014-12-17 22:43:37
Autor: Chiron

Użytkownik "ZbyszekZ" <zbyszekz@gmail.com> napisał w wiadomości news:e3257e20-cdf7-405e-af78-8a20f6345905googlegroups.com...
Chodziło mi o to, żeby posłużyć się 12V zasilaniem. Wtedy możemy sobie
darować różne 9w dodatku niepewne) zabezpieczenia typu torba foliowa.

Znaczy woda 12V nie przewodzi? Dobrze wiedzieć.

Chodzi wyłącznie o bezpieczeństwo.

--

Chiron -- -

Lampki choinkowe zewnetrzne - jakie polecacie ???