Lampki choinkowe zewnetrzne - jakie polecacie ???

Data: 2014-12-18 18:08:49
Autor: Frez
Lampki choinkowe zewnetrzne - jakie polecacie ???
W dniu 2014-12-07 09:44, maskaradas pisze:
Jakie polecacie ozdoby świąteczne na zewnątrz domu. Ciekawi mnie jeszcze
jak zabezpieczyć listwe zasilającą przed śniegiem, bo gniazdko mam na
podwórku, ale listwa sie przyda żeby podciągnąc kabel np do światełek
1. Lampki od chinoli do użytku wewnętrznego kosztują około 10zeta za 100 szt.Ja je traktuję jako jednorazówki.Trafia je po ok 2 sezonach zimowych ( a konkretnie deszczowych)
2. połaczene wykonuję na drzewie- listwa z 4 gniazdkami wsadzona do plastikowego pojemnika odwróconego do góry dnem. Od dołu luźna pokrywka. Całość przypięta trytytkami do gałęzi.

Dzieci, kotów, dorosÅ‚ych  nie ma w ogródku, sroki mi nie bÄ™dzie szkoda.
Sprawdza mi siÄ™ to 4 sezon.
Taniej już się chyba nie da.

Data: 2014-12-18 18:57:51
Autor: t-1
Lampki choinkowe zewnetrzne - jakie polecacie ???
W dniu 2014-12-18 o 18:08, Frez pisze:

1. Lampki od chinoli do u¿ytku wewnêtrznego kosztuj± oko³o 10zeta za 100
szt.Ja je traktujê jako jednorazówki.Trafia je po ok 2 sezonach zimowych
( a konkretnie deszczowych)
2. po³aczene wykonujê na drzewie- listwa z 4 gniazdkami wsadzona do
plastikowego pojemnika odwróconego do góry dnem. Od do³u lu¼na pokrywka.
Ca³o¶æ przypiêta trytytkami do ga³êzi.

Dzieci, kotów, doros³ych  nie ma w ogródku, sroki mi nie bêdzie szkoda.
Sprawdza mi siê to 4 sezon.
Taniej ju¿ siê chyba nie da.

Robiê podobnie.
Polecam jednak raczej lampki z grubszym kabelkiem. Cieñsze (wewnêtrzne) rozrywa wiatr.
Na 10 sznurków po 6 latach tylko 3 siê powa¿nie zepsu³o a w innych kilka ¿arówek pad³o. Jednak widaæ które, bo zazwyczaj tylko one nie ¶wiec±.
Zak³adam je na choinkê w ogrodzie jesieni± a zdejmujê pó¼n± wiosn±.
Raz wisia³y przez ca³y rok.
Na wej¶ciu chiñski rozga³êziacz schowany w torbie foliowej miêdzy ga³êziami
Niestety, obecnie widaæ na straganach ju¿ tylko LEDowe. Niczego o ich zachowaniu w ogrodzie nie powiem.

Lampki choinkowe zewnetrzne - jakie polecacie ???