Lampki czo³owe - naglowne - help me

Data: 2013-10-01 13:27:18
Autor: SN .. AP
Lampki czo³owe - naglowne - help me
Hejka
Chce siobie kupic lampke na bañke, ale nie wiem ktora wybraæ ^_^
Zalezy mi na dlugosci swiecenia i mozliwosci wymiany akumulatorkow. I na tym zeby nie bylo ladowarki osobnej do ktorej wklada sie akumulatorek osobno, tylko taki zeby kablem podlaczyc bezposrednio do lampki.
Czy ktos z was posiada takie ? Jak sie sprawuje ? ile czasu wytrzymuje w trybie max, i ile w trybie eko?
Wybralem takie ³o: (ale nie koniecznie musza byc one, jak macie jakies swoje typy do max 130zl to prosze podac jakie to i parametry ilosc swiecenia ile realnych lumow itp.)

1. http://allegro.pl/latarka-czolowa-cree-xml-t6-1000lm-gratis-nozyk-i3588784151.html
2. http://allegro.pl/show_item.php?item=3583036405
3. http://allegro.pl/super-latarka-czolowa-cree-xml-t6-5600-lumen-extra-i3592490333.html
4. http://allegro.pl/latarka-led-ultrafire-cree-xml-t6-1600lm-czolowka-i3562572679.html

Podoba mi sie 4ka i 3ka. Lampka ma byc do jazdy w terenie, nie po drogach tam gdzie jezdza ludzie ktorych bym oslepial...
: ]

Data: 2013-10-01 17:42:22
Autor: ToMasz
Lampki czo³owe - naglowne - help me
mam t± pierwsz± lampkê i ¶wieci dobrze. tzn w ¶ród normalnych ludzi - nie spotka³em nikogo kto ma lepsz±. wszystkie lampki sygnowane nazwami firm produkuj±cych rowery - wymiêkaj±. niestety nie mia³em w rêce bocialarki ani ¿adnej markowej lampy.
¦wieci naprawdê mocno, przyjemnie, miêkko, niema jednego punktu tylko rozmyty obszar bez nierównomierno¶ci. Po w³±czeniu w mieszkaniu - obudowa staje siê mocno ciep³a. na podwórku - ciep³o siê rozprasza. Ogniwa maj± ok 1 -2 Ah a nie jak pisz± 4 lub wiêcej. LAmpa na 100% dzia³a lekko ponad godzine, potem siê sciemnia. ogniwa pracuj± równolegle. na innym portalu aukcyjnym dostaniesz j± za 70z³ ( z transportem) z bateriami i ³adowark±. ³adowarka do dupy totalnie bo niema powiadomiena o koñcu ³adowania. kup sobie inn± za kolejne 15z³
jeszcze co¶? pytaj!
ToMasz

Data: 2013-10-01 18:41:38
Autor: SN .. AP
Lampki czo³owe - naglowne - help me
Hej ToMasz
a mozesz podac link do tej innej aukcji ? Bo 70zl to spora roznica jak z wysylka jeszcze to masakra.
A i jeszcze powiedz mi czy ciezka jest i jak dlugo swieci w trybie eko...
Pozdrower :)

Data: 2013-10-01 19:04:46
Autor: ToMasz
W dniu 01.10.2013 18:41, SN .. AP pisze:
[...]

209 gram. Roz³o¿enie masy na przód i ty³, u³atwia noszenie.
¦wiec±c na sufit, spokojnie z widaæ gdzie siê latark± ¶wieci, pomimo ¿e mam 4cm od sufitu 3x11W energooszczêdnych ¶wietlówek
Inaczej ni¿ pisa³em, ¶wieci tak: jest du¿e równomierne ko³o, z wyra¼nie ja¶niejsz± plamk± po ¶rodku
Bateriie nieobci±¿one TERAZ maj± 3.95v i 3.99v (nie wiem czy w po³±czeniu równoleg³ym im to nie szkodzi)
maks - 0.8A (my¶la³em ¿e wiêcej. mia³em w rêkach lampy które wiêcej "bra³y" ale ta jest wyra¼nie naj mocnejsza)
min - 0.15A

linków do aukcji nie chcê podawaæ, bo kupno przez internet zawsze niesie pewne ryzyko. Tu na grupie jest wielu znawców latarek, kto¶ ma nawet stronê porównawcz±, ale to wszystko dro¿yzna. Z moich do¶wiadczeñ wynika ¿e taka latarka czo³owa ma doskona³y stosunek jasno¶ci do ceny :)
(pamiêtaj o uwagach dotycz±cych jako¶ci ogniw i ³adowaniu. Podpowiadam ze lampê mo¿na kupiæ osobno, ³adowarkê i ogniwa równie¿. Znowu - moim zdaniem, ogniwa wyd³ubane z baterii laptpoa s± lepsze ni¿ chiñskie nówki z alledrogo.)
ToMasz

Data: 2013-10-01 18:02:42
Autor: Titus Atomicus
Lampki czo³owe - naglowne - help me
In article <524ab1a7$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>,
 "SN .. AP" <qlp@wp.eu> wrote:

[...]
[...]

Hm, ja uzywam 'czolowki z biedronki' za 19.99 i jestem z niej b. zadowolony.
Poza tym, ze jestem zdania, ze czolowka to nieco bez sensu na rower (no chyba, jako dodatkowy 'szperacz'. Swiatlo czolowki jest po prostu zbyt wysoko i jakos splaszcza rzezbe terenu.
--
TA

Data: 2013-10-01 09:28:14
Autor: rmikke
Lampki czo³owe - naglowne - help me
W dniu wtorek, 1 pa¼dziernika 2013 18:02:42 UTC+2 u¿ytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisa³:

[...]

Ja siê zastanawia³em, po co komu taki smok na ³bie, ale doszed³em do wniosku,
¿e przy szerokim snopie swiat³a w terenie, to nawet ma sens.

Sam u¿ywam tego:
http://www.ceneo.pl/18025340
ale w zupe³nie inny sposób (kokpit o¶ietliæ na chwilê,
co¶ pogrzebaæ po ciemku) i wodoodporno¶æ, posiadanie
czerwonego ¶wiat³a i w³±czanie przez machanie
wyda³y mi siê warte wy¿szej ceny za 10x mniej ¶wiat³a :D

No i zasilane jest paluszkami.

Lampki czo³owe - naglowne - help me