[tech] Lampki rowerowe - zaległe recenzje ;).

Data: 2012-08-26 20:55:02
Autor: Marcin Hyła
On 2012-08-26 15:51, dominik.wro@gmail.com wrote:
Nie pisałem nic przez ostatnie 4 miesiące - ale nic mnie nie
rozjechało, tylko praca mnie wygnała na drugi koniec świata ;).

heh, a ja mam pytanie z zupełnie innej, niskiej półki, w dodatku tylnej a nie przedniej ;-)

Ktoś używa może nowej podstawowej lampki pozycyjnej cateye:
http://www.cateye.com/en/products/detail/TL-LD570-R/ -

pytam, bo jest zintegrowana z odblaskiem, wg opisu technicznego jest dobrze widoczna z boków (to była wada dotychczasowych ketajek, led Busch Muller dynamowy jest z boku widoczny taxamo dobrze jak prosto z tyłu, ketajki - prawie wcale, zwłaszcza te podstawowe TL-LD120 czy 170) i - last but not least - wygląda trochę jak update/kopia legendarnej vistalite z początku lat 90-tych (nigdy nie była dostępna w PL):
http://www.rei.com/product/643205/vistalite-super-nebula-5-rear-light

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

[tech] Lampki rowerowe - zaległe recenzje ;).