Lampki z Lidla

Data: 2018-06-06 10:09:18
Autor: Maciek
Lampki z Lidla
Info dla fanów Lidla ;-)

Ogólnie fajnie świecą jednak marna jakość.

Zakupiłem tej wiosny nowy zestaw lampek. Wcześniej miałem starszy model Lidlowski, w którym przednia lampka pewnego razu już się nie włączyła.
Jest tam jakaś elektronika przelutowałem ją pod kątem zimnych lutów i nic, więc kosz.
Ich lampki podobają mi się ze względu na oświetlenie drogi, fajne z odcięciem, nie oślepiają innych na drodze.

https://zapodaj.net/images/3464a1e82ae75.jpg

Niestety nowa też jest awaryjna tylko na inny sposób.
https://zapodaj.net/images/4326b289cadad.jpg

W sobotę 40km w ulewie, wczoraj wracam wieczorem do domu i kaput nie odpala. Cała zaparowana.

Styki baterii przeczyszczone, lampka "wariuje".

Nie za bardzo jest jak rozebrać i wysuszyć, trzeba wydłubać szybkę przednią, ale jest to ryzykowne, może być klejona.

Uchwyt lampki tragedia, słaby i IMHO lampka wymaga dodatkowego mocowania.

Jak lubię Lidla tak im te lampki nie wyszły.

Data: 2018-06-06 10:43:42
Autor: m
Lampki z Lidla
W dniu 06.06.2018 o 10:09, Maciek pisze:
[...]

[...]

Dobrze że piszesz. Bo poprzednie wcielenie tej lampki, bodajże sprzed 3
lat, funkcjonowało 2 lata ze stłuczoną w ogóle szybką. Nie przeszkadzał
jej ani deszcz, ani śnieg. Przymierzałem się do zakupu.

p. m.

Data: 2018-06-06 12:16:50
Autor: Maciek
Lampki z Lidla
Dobrze że piszesz. Bo poprzednie wcielenie tej lampki, bodajże sprzed 3
lat, funkcjonowało 2 lata ze stłuczoną w ogóle szybką. Nie przeszkadzał
jej ani deszcz, ani śnieg. Przymierzałem się do zakupu.

Moja żona jeszcze tej starej używa, oprócz klekotającego koszyka z bateriami w sumie działa, ja nie miałem takiego szczęścia.
Rozebrać ją łatwo da do samego lustra. Minus jedynie taki, że jest większa.

Na alle wynalazłem coś ciekawego i przychodzi mi ochotę na DIY bo cena dobra:

http://tnij.at/278663

Tylko się jeszcze zastanawiam nad zaadoptowaniem, dynama nie mam, no i od dawna nie mogę się zmusić do zrobienia centralnego zasilania.

Data: 2018-06-06 11:03:24
Autor: ń
Lampki z Lidla
Jeszcze nie spotkałem dobrej oświetlającej lampki na przód ;-)
Albo ma za szeroki strumień i nic nie widać (mactronik), albo ma za wąski strumień (cateye coś tam coś tam), albo w ogóle nie ma strumienia (cateye coś tam coś tam), albo ma dobry kształt strumienia ale bez siły/mocy (3xAAA) i znów niczego nie widać (giant), albo daje samemu kierownikowi po oczach (giant) :-/
Natomiast nowe Cateye Omni dobrze sygnalizują obecność dzięki trybowi stroboskopowemu, polecam (choć drogie niestety 50-85 zł/szt.).
Z tylnych wpadnijcie do carfoura po podróbę catajki czyli po 'profex 5 led' tylną czerwoną (11,95- zł, wziąłem od razu ze cztery z uwagi na uniwersalne mocowanie na zębaty pasek, sprawdza się i pod siodełkiem i na bocznym widelcu tylnego koła.), mimo toporności wykonania pasuje do uchwytów CatEye i vice versa.

-- -- -
Ogólnie fajnie świecą jednak marna jakość.

Data: 2018-06-06 03:00:28
Autor: przemek.jedrzejczak
Lampki z Lidla
-- Jeszcze nie spotkałem dobrej oświetlającej lampki na przód ;-)

nitefighter

https://www.youtube.com/watch?v=4KNxJKgdjyQ

a na tyl wally albo meilan x6
https://www.youtube.com/watch?v=NBSUAQiKDTY

Data: 2018-06-06 21:54:46
Autor: abn140
Lampki z Lidla
https://www.youtube.com/watch?v=NBSUAQiKDTY
zaraz zaraz. Nie Ty miales sie tu chwalic jak chodzi w naturze lampka z led Cree, podpinana pod powerbank?
jak to cisnie na powietrzu?
post byl chyba nawet z 'led cree' w tytule , jakos tak...

Data: 2018-06-06 22:29:20
Autor: przemek.jedrzejczak
Lampki z Lidla
obraz z kamery na kierownicy mocno sie trzesie, zmienilem mocowanie, wczoraj przyszly dampery i zobaczymy czy to cos da

Data: 2018-06-07 08:16:27
Autor: abn140
Lampki z Lidla

obraz z kamery na kierownicy mocno sie trzesie, zmienilem mocowanie, wczoraj przyszly dampery i zobaczymy czy to cos da
z tego co pamietam to ta lampa jakies tam masy kasy nie kosztowala...
wiec film by sie przydal ale jest niekonieczny az tak bardzo.
jak napiszesz ze dobrze daje to dlaczego mam nie wierzyc....

Data: 2018-06-06 23:19:20
Autor: przemek.jedrzejczak
Lampki z Lidla
to byl jakis chinczyk z ebay-a ale fajny bo na usb, nitefighter potrzebuje dedykowanej elektrowni ale moc nieporowywalna

Data: 2018-06-07 11:14:09
Autor: ń
Lampki z Lidla
Przy okazji: polecicie tanią kamerkę na kask, dla zapodawania policji ch..ów za kierownicą?

-- -- -
obraz z kamery na kierownicy mocno sie trzesie

Data: 2018-06-07 02:40:54
Autor: przemek.jedrzejczak
Lampki z Lidla
-- Przy okazji: polecicie tanią kamerkę na kask, dla zapodawania policji ch..ów za kierownicą?

spytaj yellowboxa :-)

https://warszawawpigulce.pl/jechal-rowerem-nagle-zatrzymala-go-policja-przeszukali-jego-kurtke-plecak-a-nawet-futeral-od-okularow-wideo/

Data: 2018-06-08 09:05:35
Autor: cytawa
Lampki z Lidla
  ń pisze:
Przy okazji: polecicie tanią kamerkę na kask, dla zapodawania policji ch..ów za kierownicą?

wsadz sobie kamere w spodnie. Szybciej zrobisz filmik z odpowiednim obiektem. :)

Data: 2018-06-06 11:59:54
Autor: Maciek
Lampki z Lidla
W dniu 2018-06-06 o 11:03, ń pisze:
Jeszcze nie spotkałem dobrej oświetlającej lampki na przód ;-)

IMHO ta Lidlowska ma właśnie fajny strumień i wystarczającą ilość światła do miasta czy jazdy po asfalcie bez szaleństw.

Dobrze oświetlające są również chińskie latarki z odbłyśnikiem OP.
Kiedyś zrobiłem sobie takie 10W cudo żrące pod 3A.
Do jazdy po lesie super, jest mocny daleki spot po ziemi i fajne lżejsze oświetlenie boków. W mieście w nocy oślepiała nawet w słabszych trybach.
No ale przydawała się w dzień przy przejazdach na mniej bezpiecznych skrzyżowaniach, gdzie kierowcy zazwyczaj myśleli, że mają pierwszeństwo i rowerzysty nie widzieli ;)
Włącznik zaczął mi się w niej chrzanić, zapewne za słaby no i tak teraz leży i czeka na serwis.

Natomiast nowe Cateye Omni dobrze sygnalizują obecność dzięki trybowi stroboskopowemu, polecam (choć drogie niestety 50-85 zł/szt.).

Równie dobrze sygnalizuje pozycję:

http://tnij.at/278652

Mam do szosy. Jest nudna, nic się z nią nie dzieje.
Do oświetlania drogi jednak się nie nadaje, słabizna.

[...]

Te Lidlowskie - tylne - mają pasek, one raczej działają w przeciwieństwie do przednich.

Lampki z Lidla