Lampucera

Data: 2010-11-18 23:43:22
Autor: Jan Werbinski
Lampucera
Słyszałem o takim wynalazku jak ¶ciereczka do ¶cierania szyb bez użycia ¶rodków chemicznych. Moczy się to, wykręca, ¶ciera szybę na mokro, potem jeszcze raz wykręca i pucuje i błyszcy się elegancko.
Gdzie takie co¶ kupić? Najlepiej XL.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-19 00:22:24
Autor: Kamikazee
Lampucera
W dniu 2010-11-18 23:43, Jan Werbinski pisze:
Słyszałem o takim wynalazku jak ściereczka do ścierania szyb bez użycia
środków chemicznych. Moczy się to, wykręca, ściera szybę na mokro, potem
jeszcze raz wykręca i pucuje i błyszcy się elegancko.
Gdzie takie coś kupić? Najlepiej XL.

MoĹĽe to ircha.

Data: 2010-11-18 23:38:13
Autor: masti
Lampucera
Dnia pięknego Fri, 19 Nov 2010 00:22:24 +0100 osobnik zwany Kamikazee
wystukał:

[...]
coś kupić? Najlepiej XL.

MoĹĽe to ircha.

nie, to sa ściereczki a'la mikrofaza ale trochę inne. Rano spytam żonę jak to się nazywa :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-19 08:55:11
Autor: Robson
Lampucera
Mówi± na to mikrofibra, czyli na nasze byłoby mikrowłókna. Faktycznie, w dotyku czepia się toto ręki jak rzep.

Data: 2010-11-19 00:31:45
Autor: Suri
Lampucera
On 18 Lis, 23:43, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
[...]

Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatnahttp://www.janwer.com/
Nasza siechttp://www.fredry.net/

Ciekawy tytuł newsa (;
Mnie się zupełnie inaczej kojarzy.
O co¶ takiego:
lampucera<=>dzidzia piernik
notabene, ta druga "wywołuje" niezłe
focie w goglu, wiec może zmień tytuł na:
'cudowna ¶ciereczka' ewentualnie
'cudowna szmatka vel szmatka cud'.
--
*Tell me why are we, so blind to see
That the one's we hurt, are you and me*

Data: 2010-11-19 11:12:08
Autor: konieczko
Lampucera
[...]

Pudernica, postarzała laseczka, która myśli, że jeszcze się podoba facetom, w celu zatuszowania swojego wieku, używa bardzo ostrego makijażu.

Data: 2010-11-19 11:56:28
Autor: Panslavista
Lampucera
"konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message news:ic5ihc$c3h$2news.onet.pl...

Lamputzer - czy¶ciciel szkiełek lamp gazowych o¶wietlaj±cych ulice miast.
PóĽniej także kobiety.

Kocmołuch, pogardzany przez kominiarzy.

Data: 2010-11-19 03:10:58
Autor: Ikselka
Lampucera
On 19 Lis, 11:56, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"konieczko" <tr...@ops.pl> wrote in message

> [...]

Lamputzer - czy ciciel szkie ek lamp gazowych o wietlaj cych ulice miast.
P niej tak e kobiety.

Kocmo uch, pogardzany przez kominiarzy.

A ja się wybiorę przy najbliższej okazji na sesję fotograficzn± do Żar
- tylko zero retuszu proszę, panie Werbiński! :-)

Data: 2010-11-19 04:43:18
Autor: Suri
Lampucera
On 19 Lis, 12:10, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

A ja się wybiorę przy najbliższej okazji na sesję fotograficzn± do Żar
- tylko zero retuszu proszę, panie Werbiński! :-)

No cóż, złamię dla Ciebie swoja zasadę i napisze
na prd,prk o 'bele czym'.
Otóż, przykro mi, ale nijak nie kwalifikujesz się do miana Lampucery -
a oto dlaczego (;
http://www.makbet.pl/artykul/2643/dzidzia-piernik-i-piotrus-pan
Btw ¶wietny i humorystyczny artykulik - zważywszy na moja głębię -
prawda(((;
Ale to nie wszystko. Kiedy¶ jak byłam jeszcze młoda, ale już piękna
to miałam wielbiciela. Kilka słówek o nim.
Był przecudnej urody - lniany blondyn o kręconych jak baranek włosach
niebieskich oczach.  I on, tak mnie mocno chciał poderwać, że
wepchn±ł mnie pewnego razu pokrzywy z tej miło¶ci.
Rozumiesz analogie? (;
Morał: Do dzi¶ nie cierpię  blondynów, choćby wygl±dał jak
Colin Farrell w Alexanderze
ale wiem, że jak facet cie lubi, to udaje, że nie lubi, ale
tak naprawdę cie lubi, choć
wydawać by się mogło, że nie cierpi ((((;
--
 *   http://i52.tinypic.com/ncsvl.jpg   *
ze stałego ip.

Data: 2010-11-19 05:05:01
Autor: Ikselka
Lampucera
On 19 Lis, 13:43, Suri <bu...@poczta.fm> wrote:

> [...]

na prd,prk o 'bele czym'.
Otóż, przykro mi, ale nijak nie kwalifikujesz się do miana Lampucery

Tak, wiem - mam zawsze dyskretny makijaż :-)

No wiem - Jasiu mnie bardzo lubi :-)

ps. Pokarzesz sesje???

Ale za co mam karać sesję???

Data: 2010-11-20 02:00:45
Autor: Suri
Lampucera
On 19 Lis, 14:05, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:

> No cóż, złamię dla Ciebie swoja zasadę i napisze
> na prd,prk o 'bele czym'.
> Otóż, przykro mi, ale nijak nie kwalifikujesz się do miana Lampucery

Tak, wiem - mam zawsze dyskretny makijaż :-)

lampucera<=>dzidzia piernik to nie tylko przesadzony
makijaż, to cała ideologia bycia.
A poza tym tam pisali, że to pani dobijaj±ca czterdziestki
to Ty sie juz nie kwalifikujesz ;P niestety choć by¶
nie wiem jak pretendowała. XD

> [...]
> ale wiem, że jak facet cie lubi, to udaje, że nie lubi, ale
> tak naprawdę cie lubi, choć
> wydawać by się mogło, że nie cierpi ((((;

No widziiiisz... a Ty się do niego ciskasz
a on Cię tylko w "pokrzywy chce wepchn±ć" XD

> ps. Pokarzesz sesje???

Ale za co mam karać sesję???

Bo lubisz się przechwalać??? (;
--
http://i52.tinypic.com/ncsvl.jpg  wybierz sobie
ile ha... mam na tobie powiesić  *

Data: 2010-11-19 12:20:49
Autor: Tatko
Lampucera
To prawda sa tekie dwie sciereczki w komplecie(seledynowa i różowa) co¶ w rodzaju bardzo ¶cisłej gabki.Po wyschnięciu staja się twarde należy je zmoczyć woda.Sa super sam z nich korzystam ale gdzie kupione i jaka jest ich nazwa nie wiem :(

Data: 2010-11-19 16:32:49
Autor: Veronika
Lampucera

Użytkownik "Jan Werbinski" <ja¶@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Na Allegro.
Nazywa się multiczy¶cik ACT. Do szyb, bo s± też do innych rzeczy.

V-V

Data: 2010-11-19 23:46:49
Autor: Kamikazee
Lampucera
W dniu 2010-11-19 16:32, Veronika pisze:
multiczy¶cik ACT

To wygl±da na mi na ¶cierkę z mikrofibry.

Data: 2010-11-20 08:09:51
Autor: zbigniew
Lampucera

[...]

znaj±c Twoje poczucie humoru to najlepiej w sklepie

Lampucera