Lampucera

Data: 2010-11-19 00:22:24
Autor: Kamikazee
Lampucera
W dniu 2010-11-18 23:43, Jan Werbinski pisze:
Słyszałem o takim wynalazku jak ściereczka do ścierania szyb bez użycia
środków chemicznych. Moczy się to, wykręca, ściera szybę na mokro, potem
jeszcze raz wykręca i pucuje i błyszcy się elegancko.
Gdzie takie coś kupić? Najlepiej XL.

Może to ircha.

Data: 2010-11-18 23:38:13
Autor: masti
Lampucera
Dnia pięknego Fri, 19 Nov 2010 00:22:24 +0100 osobnik zwany Kamikazee
wystukał:

[...]

nie, to sa ściereczki a'la mikrofaza ale trochę inne. Rano spytam żonę jak to się nazywa :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-19 08:55:11
Autor: Robson
Lampucera
Mówi± na to mikrofibra, czyli na nasze by³oby mikrow³ókna. Faktycznie, w dotyku czepia siê toto rêki jak rzep.

Lampucera