Lampucera

Data: 2010-11-19 12:20:49
Autor: Tatko
Lampucera
To prawda sa tekie dwie sciereczki w komplecie(seledynowa i różowa) coś w rodzaju bardzo ścisłej gabki.Po wyschnięciu staja się twarde należy je zmoczyć woda.Sa super sam z nich korzystam ale gdzie kupione i jaka jest ich nazwa nie wiem :(

 Słyszałem o takim wynalazku jak ściereczka do ścierania szyb bez
użycia środków chemicznych. Moczy się to, wykręca, ściera szybę na
mokro, potem jeszcze raz wykręca i pucuje i błyszcy się elegancko.
Gdzie takie coś kupić? Najlepiej XL.

Lampucera