Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)

Data: 2011-06-23 11:41:30
Autor: Wojtek
Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
Witam,
TRwaja poszukiwania wlasciwego samochodu, ostatnio odwiedzilem salon Lanci i spodobala mi sie Lancia Delta. Jednak Lancia jest tak rzadkimsamochodem w Polsce, że trudno zebrać jakis informacje na temat ich jakości, trwałości, niezawodności.
MoĹĽe jest ktoĹ› na grupie kto uzytkuje nowy model Delty i moze sie podzielic uwagami na temat tego samochodu?

--
pozdr
Wojtek

Data: 2011-06-23 15:44:50
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Wojtek" <moj.login@vp.pl> napisał w wiadomości news:itv1oa$bd2$1news.onet.pl...
[...]

    Chyba Ci tylko autocentrum zostanie ;P

Ja jezdzac codziennie po Wawie to nowa Delte widuje tylko w salonach ;)

PZDr
Adam

Data: 2011-06-23 16:44:45
Autor: klon
Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
podzielic uwagami na temat tego samochodu?

miałam dwie lancie. Od czsu gdy mam subaru jest nudno....

jk

Data: 2011-06-23 16:26:59
Autor: kamil
On 23/06/2011 15:44, klon wrote:
podzielic uwagami na temat tego samochodu?

miaÂłam dwie lancie. Od czsu gdy mam subaru jest nudno....

Ano, człowiek leje paliwo i jedzie, gdzie ta niepewność, gdzie te przygody z zepsutym samochodem w głuszy, gdzie ci przyjaciele z serwisów..

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-23 17:35:20
Autor: klon
Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
przygody z zepsutym samochodem w głuszy, gdzie ci przyjaciele z serwisów..
 wszytko co wim o k±strukcji samocvhodów dowiedziałem się gdy miałem dwie kappy. Żeby nie fiat dotond bym nic  nie widzaił tylko woził się.....

Data: 2011-06-24 02:54:19
Autor: hamberg
Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
 wszytko co wim o k strukcji samocvhod w dowiedzia em si gdy mia em dwie
kappy. eby nie fiat dotond bym nic  nie widzai tylko wozi si .....

I niby miales jedna badziewna kappe i potem kupiles druga?
malucha miales co najwyzej... a zamiast malucha trzeba bylo
zainwestowac w slownik.

Ja akurat jezdze kappa 2.4JTD i w piec lat nieplanowane koszty nie
przekroczyly 500zl (2xswoznie, wysprzeglik, zamek centralny i przewod
od wspomagania - przebity).

Data: 2011-06-24 11:09:02
Autor: kamil
On 24/06/2011 10:54, hamberg wrote:
[...]

Taaa.. A Lancia wcale nie ocierała się o upadek dzięki rdzewiejącej Becie i awaryjności reszty modeli. ;)

Takie cudo, ĹĽe nikt ich nie kupuje, to ci zagadka.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-24 05:08:42
Autor: hamberg
Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
Taaa.. A Lancia wcale nie ocierała się o upadek dzięki rdzewiej±cej
Becie i awaryjno¶ci reszty modeli. ;)

Takie cudo, że nikt ich nie kupuje, to ci zagadka.

no to pokaz mi teraz mistrzu rdzewiejaca lancie.

Data: 2011-06-24 15:09:59
Autor: Cavallino
Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
Użytkownik "hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:a0e99358-fd4b-4733-9abb-fc3016acfdf2v10g2000yqn.googlegroups.com...
Taaa.. A Lancia wcale nie ocierała się o upadek dzięki rdzewiej±cej
Becie i awaryjno¶ci reszty modeli. ;)

Takie cudo, że nikt ich nie kupuje, to ci zagadka.

no to pokaz mi teraz mistrzu rdzewiejaca lancie.

Na mojej 23 letniej ¶ladów rdzy jeszcze trochę jest, ale musisz się pospieszyć jak chcesz obejrzeć, bo niedługo idzie do malowania. ;-)

Data: 2011-06-24 13:09:08
Autor: klon
Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
I niby miales jedna badziewna kappe i potem kupiles druga?

pierwszo mialem rok bo służobowo. Jesli wexmie się pod uwage price/performance to był to udany zakup.

Na kilka lat jeżdzenia stanoł w trasie raz, bohu dzieki trasa była w mie¶cie gdzie mieszkam. po 5 latach po prostu nie chciał zapapalić. Okazało się WADA UKRYTA.
Chłopaki italiancy dali za któtki przewód leektryczny który penkn±ł po 5 latach (LOL!!!).

Maria

Data: 2011-06-24 14:31:52
Autor: czak norris
W dniu 2011-06-24 12:09, kamil pisze:

Taaa.. A Lancia wcale nie ocierała się o upadek dzięki rdzewiejącej
Becie i awaryjności reszty modeli. ;)

Tak to jest jak się czerpie wiedzę z TG, który należy traktować jako show motoryzacyjny, a nie rzetelny program. Beta jest delikatnie mówiąc z innej epoki, więc nie bardzo wiem o co Ci chodzi poza wzniecaniem powierza.

MiaĹ‚em dwie kappy (benzyna i diesel) i to byĹ‚y bardzo solidne samochody. Komfortowe  i praktycznie bezawaryjne. Potwierdzi Ci to nawet ASO :) Niestety Thesis jest juĹĽ znacznie bardziej upierdliwy (elektronika, problemy z automatem), dlatego nie zdecydowaĹ‚em siÄ™ by pozostać wierny marce :(

A tak na koniec, to pytający powinien sprecyzować o którą generacje Delty mu chodzi, gdyż stara delta a nowa delta to dwa zupełnie inne samochody.

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;)

Data: 2011-06-24 16:37:06
Autor: Wojtek
On 6/24/11 2:31 PM, czak norris wrote:

A tak na koniec, to pytający powinien sprecyzować o którą generacje
Delty mu chodzi, gdyż stara delta a nowa delta to dwa zupełnie inne
samochody.

Ups, moze rzeczywiscie wyrazilem sie nieprecyzujnie.
Chodzi o nowa, salonowa  Delte :).

--
pozdr
Wojtek

Data: 2011-06-24 13:55:12
Autor: jerzu
Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
On Fri, 24 Jun 2011 02:54:19 -0700 (PDT), hamberg
<radoslaw.gawlik@gmail.com> wrote:

I niby miales jedna badziewna kappe i potem kupiles druga?

Rozmawiasz z trollem.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-24 14:32:41
Autor: klon
Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
Rozmawiasz z trollem.

spierdalaj !!!

jk

Data: 2011-06-24 14:44:48
Autor: RoMan Mandziejewicz
Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
Hello klon,

Friday, June 24, 2011, 2:32:41 PM, you wrote:

Rozmawiasz z trollem.

spierdalaj !!!

*PLONK!*

--
Best regards,

Data: 2011-06-24 17:14:53
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
W dniu 2011-06-24 14:32, klon pisze:
Rozmawiasz z trollem.

spierdalaj !!!

Na wzajem, i jeszcze 2x tak samo.
Popisałe¶ się "kulturk±" spod sklepu.... Dać ci 20gr na jabola?

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2011-06-24 16:23:23
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 24 Jun 2011 17:14:53 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

Na wzajem, i jeszcze 2x tak samo.
Popisałe¶ się "kulturk±" spod sklepu.... Dać ci 20gr na jabola?

Po co karmisz Kolinę? Liczysz, że nagle zm±drzeje?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-06-24 21:43:52
Autor: DoQ
W dniu 24-06-2011 11:54, hamberg pisze:

Ja akurat jezdze kappa 2.4JTD i w piec lat nieplanowane koszty nie
przekroczyly 500zl (2xswoznie, wysprzeglik, zamek centralny i przewod
od wspomagania - przebity).

Możesz jako¶ nakre¶lić co i ile kosztowało? Zaintrygowało mnie te 500pln.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-06-25 16:10:02
Autor: hamberg
Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
> Ja akurat jezdze kappa 2.4JTD i w piec lat nieplanowane koszty nie
> przekroczyly 500zl (2xswoznie, wysprzeglik, zamek centralny i przewod
> od wspomagania - przebity).

Mo esz jako nakre li co i ile kosztowa o? Zaintrygowa o mnie te 500pln.

silownik - 20zl - wymiana we wlasnym zakresie
swoznie od zwrotnic przy wahaczu 2x55zl wymiana 50zl
wysprzeglik - 80zl - wymiana 80zl
przewod od chlodnicy wspomagania 10zl - wymiana 50zl

a najlepsze - wymiana rozrzadu z pompa wody i plynem chlodzacym -
750zl (na oryginalnym pasku + rolki SKF, pompa nie wiem jakiej firmy)
- w fiacie tipo 1.9TD - to samo 650zl

Data: 2011-06-26 12:47:06
Autor: hamberg
> [...]
> od wspomagania - przebity).

Mo esz jako nakre li co i ile kosztowa o? Zaintrygowa o mnie te 500pln.

cos sie nie wyslalo wczesniej

2x swoznie 55zl i wymiana 80zl
wysprzeglik 80zl+wymiana 80zl
przewod od wspomagania 10zl + 50zl wymiana
zamek centralny 20zl wymiana we wlasnym zakresie

Data: 2011-06-23 19:37:42
Autor: Wojtek
On 6/23/11 4:44 PM, klon wrote:
podzielic uwagami na temat tego samochodu?

miałam dwie lancie. Od czsu gdy mam subaru jest nudno....

Dzieki,, wazne info :)
Wlasnie tego sie obawialem, ze za pieknym design'em stoi kiepska jakosc

--
pozdr
Wojtek

Data: 2011-06-23 19:46:25
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-06-23 19:37, Wojtek pisze:
On 6/23/11 4:44 PM, klon wrote:
podzielic uwagami na temat tego samochodu?

miaÂłam dwie lancie. Od czsu gdy mam subaru jest nudno....

Dzieki,, wazne info :)

Od trolla? Nie ĹĽartuj. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-06-23 19:51:37
Autor: Wojtek
Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
On 6/23/11 7:46 PM, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

Od trolla? Nie ĹĽartuj. :)

Dzieki za ostrzezenie, rzadko tu bywam wiec nie rozpoznaje :)

--
pozdr
Wojtek

Data: 2011-06-23 20:21:46
Autor: klon
Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
Dzieki za ostrzezenie, rzadko tu bywam wiec nie rozpoznaje :)

troll nie trol ale radze je¶li się zdecydujesz to kup maxymalne dostepnne przelużenie gwarancji. Za mojej 2giej kappy było to czy lata i NAPRWADĘ sie przydało.
A tuż po skonczenu gwarancji radzem snaleĽć dobych specjalistów (w DC polecam warstat na Arkuszowej).
Od roku mam od nich maserati na weeknend it też serwisuja tam

GW

Data: 2011-06-23 19:39:53
Autor: Wojtek
On 6/23/11 3:44 PM, Adam Szewczak wrote:

Ja jezdzac codziennie po Wawie to nowa Delte widuje tylko w salonach ;)

No wlasnie,  jaki jest powod takiego stanu rzeczy?  Faktyczny kiepska jakosc czy raczej nieuzasadniona niechec i obawa przed tÄ… markÄ…?

--
pozdr
Wojtek

Data: 2011-06-24 14:55:38
Autor: Seba
Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
Thu, 23 Jun 2011 11:41:30 +0200, *Wojtek* napisał(a):

Witam,
TRwaja poszukiwania wlasciwego samochodu, ostatnio odwiedzilem salon Lanci i spodobala mi sie Lancia Delta. Jednak Lancia jest tak rzadkimsamochodem w Polsce, że trudno zebrać jakis informacje na temat ich jako¶ci, trwało¶ci, niezawodno¶ci.
Może jest kto¶ na grupie kto uzytkuje nowy model Delty i moze sie podzielic uwagami na temat tego samochodu?

Hej,
wejdĽ na forum Lancii - http://forum.lanciapolska.org - z tego co
pamiętam jest u nas kilku użytkowników maj±cych do czynienia z najnowsz±
Delt±.

Sebastian S.

Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)