Łańcuch DID oznaczenia

Data: 2009-04-19 21:22:44
Autor: mixokret
Łańcuch DID oznaczenia
Czołem
Czy ktoś z Was się orientuje co oznacza w łańcuchach DID oznaczene VM a co VX?
Który łańcuch będzie mocniejszy i wytrzyma dłużej?
Czy te modele DID [myślę o VX albo VM] są oryginalnie zakute czy trzeba je zakuwać?
Dzięki za uwagę i potencjalne odpowiedzi :-)
mixokret

Data: 2009-04-20 06:59:02
Autor: Bartek CBF1000A
Łańcuch DID oznaczenia
Czy ktoś z Was się orientuje co oznacza w łańcuchach DID oznaczene VM a co VX?
Ja znam tylko DID
V - wzmocniony O-ring
VM - super wzmocniony X-ring
ZVM2 - hiper wzmocniony X-ring

VX przyznam, nie spotkałem się z takim modelem (wiem że występuje na pewno)

Czy te modele DID [myślę o VX albo VM] są oryginalnie zakute czy trzeba je
zakuwać?

Wszystkie łańcuchy nie są zakuwane - zakuwki w komplecie musisz sobie sam zakuć

Pozdrawaim
Bartek

Data: 2009-04-20 07:39:47
Autor: Sybi
Łańcuch DID oznaczenia
Użytkownik "Bartek CBF1000A" napisał:
Wszystkie łańcuchy nie są zakuwane - zakuwki w komplecie musisz sobie sam zakuć

A nie prawda!;)
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-04-20 08:50:33
Autor: Spider A.J.
Łańcuch DID oznaczenia

"Bartek CBF1000A" <lysyboss@wp.pl> wrote

Wszystkie łańcuchy nie są zakuwane - zakuwki w komplecie musisz sobie sam zakuć

???
Sa i takie, i takie.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-04-20 08:35:24
Autor: mixokret
Łańcuch DID oznaczenia

> Wszystkie łańcuchy nie są zakuwane - zakuwki w komplecie musisz sobie sam > zakuć

???
Sa i takie, i takie.

No właśnie, też mi sie tak wydawało.
Czy jest to jakoś oznaczone na opakowaniach DID.
Jak sie łatwo domyślić chciałbym kupić łańcuch przez internet i w sumie nie wiem jak to sprawdzić.
Np. w pewnym katalogu znanej na polskim rynku firmy niemieckiej z 70cio letnią tradycją [ piiii, żeby nie było że to kryptoreklama] łańcuch [VM], który mnie interesuje opisany jest jako "endlose kette". "Endlose" to mniej więcej znaczy "nieskończony" - ale nie wiem jak to rozumieć - nieskończony czyli do zakucia czy nieskończony bo jest zakuty? Pozdrawiam
mixokret

Data: 2009-04-20 11:06:24
Autor: Kuczu
Łańcuch DID oznaczenia
  mixokret pisze:

czyli do zakucia czy nieskończony bo jest zakuty?

Zakuty fabrycznie.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-04-20 14:18:16
Autor: Alti
Łańcuch DID oznaczenia

Użytkownik "Bartek CBF1000A" <lysyboss@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsh00k$hjs$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak wygląda oring kazdy wie. A jak wygląda Xring, czym różni się od O i czemu stosować jedne a nie drugie rozwiązanie?

Wojtek

Data: 2009-04-20 14:20:57
Autor: Kuczu
Łańcuch DID oznaczenia
Alti pisze:

Jak wygląda oring kazdy wie. A jak wygląda Xring, czym różni się od O i czemu stosować jedne a nie drugie rozwiązanie?

Oring to takie gumowe koleczko ktore, gdy je przeciac, ma przekroj kolka: o
X to tez taki gumowe koleczko ale w przekroju nie okragle tylko wyglada tak: x
Natomiast XW ring wyglada mniej wiecej tak xx

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-04-20 23:14:04
Autor: Rafał Tomaszewski
Łańcuch DID oznaczenia

Użytkownik "Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> napisał w wiadomości
Natomiast XW ring wyglada mniej wiecej tak xx

chyba więcej tak ++ a mniej xx:)

pozdrawiam
rafał
450exc

Data: 2009-04-20 23:19:07
Autor: Kuczu
Łańcuch DID oznaczenia
Rafał Tomaszewski pisze:

chyba więcej tak ++

no raczej nie tak a tak:

xx  xx  xx
  xx xx xx
   xxxxxx
  xx xx xx
xx  xx  xx

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-04-20 15:21:09
Autor: maciekmd
Łańcuch DID oznaczenia
to w takim razie ktos wie czym sie roznia te dwa oznaczenia? VX - VM

Data: 2009-04-21 09:08:26
Autor: Michal Demczuk
Lancuch DID oznaczenia
Uzytkownik wrote:
to w takim razie ktos wie czym sie roznia te dwa oznaczenia? VX - VM

"Wzmocniona wersja lancucha 520V, wytrzymalosc podwyzszona do 580ccm dla motocykli enduro i cross"
koniec cytatu z katalogu importera.

Pozdr..

--
Michal Demczuk