Łańcuch HG 50 (ósemka)

Data: 2011-08-09 14:07:51
Autor: Krzysztof Naworyta
Łańcuch HG 50 (ósemka)
Witam wszytkich,

Właśnie zakupiłem na allegro komplet kaseta+łańcuch HG50, z przeznaczeniem dla ósemki.
Próbuję dopatrzyć się gdzieś na łańcuchu, że rzeczywiście jest to 50-tka i nie znajduję
(oprócz napisu na pudełku).
Czy coś przeoczyłem?
Pudełko ok, folia zamknieta i wygląda na oryginalną, więc w obsesję nie wpadam, niemniej...

--
KN

Data: 2011-08-09 15:08:44
Autor: BoDro
Łańcuch HG 50 (ósemka)
Krzysztof Naworyta pisze:

Czy coś przeoczyłem?
Pudełko ok, folia zamknieta i wygląda na oryginalną,
> więc w obsesję nie wpadam, niemniej...

Chyba nie - w moim też brak oznaczenia na ogniwach. Ale np. HG40 już takowe posiada. Shimanowcy doszli pewnie do wniosku, że na najbardziej kultowych łańcuchach z całej oferty nie trzeba nic wytłaczać, bo i tak każdy się domyśli :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-08-09 15:32:01
Autor: kamil/Endurorider.pl
Łańcuch HG 50 (ósemka)

Użytkownik "BoDro" <bolek@lolek.pl> napisał w wiadomości news:j1rbda$a5p$1inews.gazeta.pl...

[...]

HG 40 mam wybity pełen symbol CN-HG 40. 50tkę sprawdzę przy okazji bo trup nadal mi się gdzieś wala :D

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-09 15:46:07
Autor: margol
Łańcuch HG 50 (ósemka)
W dniu 2011-08-09 14:07, Krzysztof Naworyta pisze:
[...]

Ja mam oznaczenie na ogniwach. Kupiony 3 m-ce temu.

mg

Data: 2011-08-09 22:16:27
Autor: Wojciech 'Wheart' Penar
Łańcuch HG 50 (ósemka)
W dniu 09.08.2011 14:07, Krzysztof Naworyta pisze:
[...]

Mogę się mylić, ale czy znakiem firmowym HG50 były wybite litery
HG na ogniwach oraz połączenie ciemnych (stalowych) blaszek
z srebrnymi nitami (i ewentualnie z charakterystycznym przetłoczeniem
na główkach nitów)?
HG40 miał srebrne ogniwka i chyba ciemne nity (nie mam go pod ręką).

W każdym razie dwie posiadane HG50 sprzed dwóch lub trzech lat nie mają
oznaczenia typu, za to mają blaszki z symbolem HG (i na końcach NARROW
i JAPAN lub SHIMANO) oraz zamiast HG napis JAPAN (i wtedy na końcach
NARROW i SHIMANO).
Łańcuchy pakowane w karton i w środku w folijce łańcuch.

Pozdrawiam
Wojtek

Łańcuch HG 50 (ósemka)