Łańcuch i kłódka Naxa NX-721 - Opinie

Data: 2011-06-01 01:28:38
Autor: daveTheBandit
Łańcuch i kłódka Naxa NX-721 - Opinie
Witam,
Sezon w pełni a moto jakos trzeba zabezpieczcyc przed amatorami cudzej
wlasnosci ;)

Mam juz xene z alarmem ale chyba lepszy jeszcze jest łańcuch ktorym
mozna moto do czegos przypiac (jezeli jest taka mozliwosc).
Zdecydowałem że Naxa NX-721 jest nie droga i wyglada solidnie. Wiem ze
zadne zabezpieczenie nie gwarantuje 100% ze znajde moto na tym samym
miejscu po wyjsciu ze sklepu ale jezeli ktos z was mial jakies
doswiadczenie z tym wlasnie zestawem (lancuch + klodka) to bardzo
prosze o opinie.

Serdecznie dziekuje!
davepol

Tutaj link do aukcji na allegro: http://allegro.pl/gpmoto-blokada-naxa-nx-721-lancuch-klodka-i1632127128.html