Łańcuch jednorzędowy

Data: 2013-03-18 02:47:45
Autor: tadeklodz
Łańcuch jednorzędowy
W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 08:57:51 UTC+1 użytkownik Andrzej W. napisał:
Cześć,

Żona zarznęła w 10 miesięcy łańcuch w rowerze.

Jeździ niewiele, ale za to codziennie i przez cały rok.

Oryginalny wytrzymał jakieś 2 sezony, coś chyba od Shimano 10 miesięcy.

Niby mógłbym go skrócić o dwa ogniwa i jeszcze by trochę się dało pojeździć, ale...

Możecie polecić co powinienem kupić, żebym nie musiał za chwilę słuchać, że znowu jakieś g.. kupiłem i łańcuch spada?

-- Pozdrawiam,

AWa.

Rohloff SLT 99

Data: 2013-03-18 11:03:08
Autor: p0li
Łańcuch jednorzędowy
T->Dnia 2013-03-18 10:47:45 niejaki tadeklodz@poczta.onet.pl napisał:
[...]

http://www.ebay.de/itm/Rohloff-SLT-99-24-Karat-Fahrradkette-/121080675168?pt=Transportwesen&hash=item1c30f87b60

:)

--
http://42.pl/u/y68
Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

Data: 2013-03-18 11:05:59
Autor: qrt
Łańcuch jednorzędowy
Dnia Mon, 18 Mar 2013 02:47:45 -0700 (PDT), tadeklodz@poczta.onet.pl
napisał(a):

[...]

przecież tego łańucha już nie produkują

Data: 2013-03-18 12:05:39
Autor: Andrzej W.
Łańcuch jednorzędowy
W dniu 2013-03-18 10:47, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
Rohloff SLT 99

A może coś choć odrobinę tańszego od roweru? :-)

--
AWa.

Łańcuch jednorzędowy