Łańcuch rozrządu kiedy się wymienia.

Data: 2018-04-06 17:05:17
Autor: Budzik
Łańcuch rozrządu kiedy się wymienia.
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

Tak jak kiedyś pisałem potrzebuje auta na 3-6 mcy.
Rozważając różne opcje chce kupić mazdę 6.
I teraz jest sprawa.
Mazda ma łańcuch rozrządu.
I tego praktycznie się nie wymienia.
Ale przecież to też ma jakąś skończoną trwałość.
Pytanie kiedy?
Bo patrząc po ogłoszeniach to im starsze auto tym ma mniej kilometrów.

Z łancuchami rozrzadu jest tak, ze jak motor jest dobrze zrozbiony to sie nie wymienia. Przykłady to np. sławetny mercedes 207D
czy np. z bardziej aktualnych aut busy boxer czy jumper z silnikiem 2.2 - znam egzemplarze które maja pod milion i rozrzad nie ruszany.

Ale jak jest w mazdzie to nie wiem, bo z drugiej strony słyszałem ze w czesci aut łancuch ma trwałosc porownywalna z paskiem...

Swoja droga - dlaczego wszystkie auta nie maja łancucha takiego ktory jest bezawaryjny?
Kolejne wyciaganie kasy tak samo jak z dwumasa. Mafia... --
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Łańcuch rozrządu kiedy się wymienia.