Lancuch sie konczy? Tym razem moje KHI

Data: 2011-10-12 13:07:46
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2011-10-12 12:59, AZ pisze:

> lancuch i tylna zebatka to juz cos pod 60 kkm

Przy okazji chcialem zapytac - dlaczego producenci motocykli nie montuja
wszedzie walow kardana. Skad ta niechec?

i po co ten lans?

Na biegu z moto na centralnym podnozku tez swiszczy?

KJ

Data: 2011-10-12 11:12:48
Autor: AZ
On 2011-10-12, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
lancuch i tylna zebatka to juz cos pod 60 kkm

Przy okazji chcialem zapytac - dlaczego producenci motocykli nie montuja
wszedzie walow kardana. Skad ta niechec?

i po co ten lans?

Gdzie tu lans?

Na biegu z moto na centralnym podnozku tez swiszczy?

Swiszczy tak samo.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-12 13:17:23
Autor: KJ Siła Słów
Lancuch sie konczy? Tym razem moje KHI
W dniu 2011-10-12 13:12, AZ pisze:

Gdzie tu lans?

No, 60 kkm na jednej Å‚obzie (moja babcie tak mowila na lancuch od krowy) to co to jest jak nie lans?

KJ

Data: 2011-10-12 11:25:16
Autor: AZ
On 2011-10-12, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

Gdzie tu lans?

No, 60 kkm na jednej Å‚obzie (moja babcie tak mowila na lancuch od krowy) to co to jest jak nie lans?

Lans to by byl jakbym napisal ze lancuch skonczyl sie po 5 kkm bo juz
jeden napisal ze to wynik niezwykle delikatnej jazdy.

--
Artur
ZZR 1200

Lancuch sie konczy? Tym razem moje KHI