Łańcuch spinany i przerzutki

Data: 2014-11-03 10:24:10
Autor: Michał Pysz
Łańcuch spinany i przerzutki
Mi się sama z siebie nigdy nie rozpięła.
Używałem dotąd spinek Connexa i Srama na 8 i 9.
Mam też na 10 ale jeszcze nie zdążyłem założyć.

mp.

Cześć
Do tej pory żyłem w przekonaniu że łańcucha pracującego na przerzutkach
lepiej nie spinać spinkami bo lubią się rozłączać podczas jazdy. Ale jeśli
ktoś używa metody zużywania łańcuchów "na dwa" lub "na trzy łańcuchy" to
spinanie mogło by się przydać. Obiło mi się też o uszy że ludzie używają
spinek w tych przypadkach. Ktoś wie jak jest z tymi spinkami naprawdę?

Łańcuch spinany i przerzutki