Łańcuch spinany i przerzutki

Data: 2014-11-03 12:05:41
Autor: mbut
Łańcuch spinany i przerzutki
W dniu 03.11.2014, 08:29, Jacek Maciejewski pisze:
Cze¶æ
Do tej pory żyłem w przekonaniu że łańcucha pracuj±cego na przerzutkach
lepiej nie spinaæ spinkami bo lubi± siê rozł±czaæ podczas jazdy. Ale je¶li
kto¶ używa metody zużywania łańcuchów "na dwa" lub "na trzy łańcuchy" to
spinanie mogło by siê przydaæ. Obiło mi siê też o uszy że ludzie używaj±
spinek w tych przypadkach. Kto¶ wie jak jest z tymi spinkami naprawdê?

Od długich lat spinam łańcuch i jeszcze nigdy nie miałem z nim problemu, nigdy siê nie rozpi±ł. Kiedy¶ były takie do¶æ gówniane spinki to wówczas rzeczywi¶cie bywały problemy z rozpiêciem, ale obecnie technologia siê już zmieniła na lepsze.

Data: 2014-11-03 12:38:50
Autor: dracorp aka piecia
ƁaƄcuch spinany i przerzutki
On 03.11.2014 12:05, mbut wrote:

nigdy się nie rozpiąƂ. Kiedyƛ byƂy takie doƛć gĂłwniane spinki to wĂłwczas rzeczywiƛcie bywaƂy problemy z rozpięciem, ale obecnie technologia się juĆŒ zmieniƂa na lepsze.

A nie chodzi czasem o shimano? Bo to mnie wlasnie w nich denerwowalo i
 dlatego zawsze wolalem spinki sram. Z innymi nie mialem do czynienia.

--
Pozdrawiam piecia aka dracorp

Data: 2014-11-03 18:03:37
Autor: mbut
ƁaƄcuch spinany i przerzutki
W dniu 03.11.2014, 13:38, dracorp aka piecia pisze:
On 03.11.2014 12:05, mbut wrote:

nigdy się nie rozpiąƂ. Kiedyƛ byƂy takie doƛć gówniane spinki to wówczas
[...]

Nie chodziƂo o shimano, SRAMa nigdy nie uĆŒywaƂem

Data: 2014-11-03 19:06:18
Autor: xxx
ƁaƄcuch spinany i przerzutki
UĆŒytkownik "dracorp aka piecia" <nazwisko.imie@wp.eu> napisaƂ w wiadomoƛci news:m37t0p$5i9$1dont-email.me...
On 03.11.2014 12:05, mbut wrote:

[...]

Potwierdzam - raz miaƂem shimano i się odpinaƂa, teraz mam dwa sramy (ƂaƄcuchy shimano, kaseta shimano i sram) i zero problemów. Oba oƛmiorzędówki.

Przemek

Łańcuch spinany i przerzutki