Łańcuch spinany i przerzutki

Data: 2014-11-05 11:14:32
Autor: Andrzej Ozieblo
Łańcuch spinany i przerzutki

Do tej pory żyłem w przekonaniu że łańcucha pracującego na przerzutkach
lepiej nie spinać spinkami bo lubią się rozłączać podczas jazdy. Ale jeśli
ktoś używa metody zużywania łańcuchów "na dwa" lub "na trzy łańcuchy" to
spinanie mogło by się przydać. Obiło mi się też o uszy że ludzie używają
spinek w tych przypadkach. Ktoś wie jak jest z tymi spinkami naprawdę?

Nigdy mi sie zadana spinka nie rozpiela. A lancuch zerwal mi sie tylko raz, ale w bardzo niekorzystnych okolicznosciach. Przy dosc szybkim zjezdzie na skladaku Wigry 3. Problem polegal na tym, ze jedynym hamulcem w tym rowerze byla tradycyjna kontra (torpedo). Skonczylo sie tylko na kilku siniakach.

Łańcuch spinany i przerzutki