Łancuch w poszyciu ....

Data: 2012-04-03 22:31:52
Autor: Endriu
Łancuch w poszyciu ....
Może mi ktoś powiedzieć dlaczegu z kadłubu prezydenckiej tutki która uczestniczyła w katastrofie pod Smoleńskiem zwisa sobie łańcuch ?.

http://m.nowyekran.pl/50fd43fd3e352d4f7bb5f4404b91d42a,0,0.jpg
http://m.nowyekran.pl/5a2be0fdb021348cd1fa1e482ead8a76,0,0.jpg

Yurko - Dowód smoleński - przeczytało ten post 8840 osób przeczytaj i ty
<http://mkkwola.nowyekran.pl/post/58037,yurko-dowod-smolenski-przeczytalo-ten-post-8840-osob-przeczytaj-i-ty>

Czy taki łańcuch wryty w połowę elementu (gondoli silnika czy może czegoś innego- niech się wypowiedzą fachowcy od latania)  może poprawia areodynamikę ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-04-04 01:29:55
Autor: saturn5
Łancuch w poszyciu ....
to tylko z jednego kata moze sugerowac lancuch, z drugiego juz nie. A poniewaz
to drugie ujecie jest duzo ostrzejsze bede wierzyc w to drugie. Nie wciskaj tu
kitu lub lancuchow poslugujac sie bardzo jakosciowo kiepskimi fotografiami.

Data: 2012-04-04 09:04:02
Autor: Endriu
Łancuch w poszyciu ....
[...]

E no nie pierdol Staurn, że taki fachowiec od latania jak ty nie widzi tej bruzdy wraz z zwisającymi z niej elementami:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8598f0d613da4b28.html

..... jakby jakaś bruzda po transportowaniu całego elementu samolotu?.

A Short Film About...
http://www.youtube.com/watch?v=Y0HiJxEUmlA&feature=player_profilepage

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-05-31 11:14:46
Autor: Marcin N
Łancuch w poszyciu ....
W dniu 2012-04-04 09:04, Endriu pisze:

A Short Film About...
http://www.youtube.com/watch?v=Y0HiJxEUmlA&feature=player_profilepage

Ciekawy film o tych linach. Jaka jest ich interpretacja? Faktycznie przesuwają się nad wrakiem. Nie chcę teraz godzinami szukać, co mówią o tym zwolennicy spisku, ale chętnie posłucham.

Data: 2012-05-31 22:16:13
Autor: JJR
Łancuch w poszyciu ....
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał

Ciekawy film o tych linach. Jaka jest ich interpretacja? Faktycznie przesuwają się nad wrakiem. Nie chcę teraz godzinami szukać, co mówią o tym zwolennicy spisku, ale chętnie posłucham.

Nie trzeba było godzin, tylko piętnastu sekund żeby w komentarzach przeczytać "na moje oko (zawodowego operatora kamery) to kawałki sznurka zwisające z gałęzi blisko obiektywu a pozorność ich ruchu wynika z przemieszczania wokół tego miejsca się operatora".

--
pzdr,
Jędrzej

Seagate wyprodukował nowe dyski o nieskończonej pojemności. Będą dostępne w
handlu, jak tylko skończy się formatowanie.

Data: 2012-04-04 09:12:30
Autor: /dev/SU45
Łancuch w poszyciu ....

Może mi ktoś powiedzieć dlaczegu z kadłubu

Łubu-dubu kadłubu!

prezydenckiej tutki która
uczestniczyła w katastrofie pod Smoleńskiem zwisa sobie łańcuch ?.

To jest rozruch silników, na pedały. Piloci kręcą jak w rowerze i turbina się rozkręca! Może być też użyte jako napęd awaryjny.

Czy taki łańcuch wryty w połowę elementu (gondoli silnika czy może
czegoś innego- niech się wypowiedzą fachowcy od latania) może poprawia
areodynamikę ?.

ROTFL! Andrij czy jest jakiś język którego byś nie kaleczył? Może jidisz?

Tupolew ma trzy silniki! Trzy! Boh trojcu lubit! Nic wam to nie mówi? Padalcy!

Data: 2012-04-04 09:36:31
Autor: Endriu
Łancuch w poszyciu ....
Tupolew ma trzy silniki! Trzy! Boh trojcu lubit! Nic wam to nie mówi? Padalcy!

No nic nie mówi, wyjaśnij to jakoś kolego szpecu od latania. Pewnie pośród zawodowych obalaczy teorii spiskowych już dawno znalazło się już jakieś wytłumaczenie na łańcuch w turbinach ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-04-04 10:01:27
Autor: /dev/SU45
Łancuch w poszyciu ....
jakieś wytłumaczenie na łańcuch w turbinach ...

Łańcuch w turbinach - ja daję 1/10, kompletnie bez polotu i fantazji, wymęczone bardzo. W porównaniu ze sztuczną mgłą albo bombą termobaryczną to okropna słabizna, chyba świadectwo kryzysu... Postaraj się bardziej bo trochę pomysłów jeszcze zostało. Np rama od roweru Ukraina, gąsienica od T-34, pikielhauba, flaszka "Stolicznej", no kombinuj bo rocznica za chwilę.

Data: 2012-04-04 10:50:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Łancuch w poszyciu ....

Użytkownik "/dev/SU45" <nie_ma_zupelnie@w.w.w.pl> napisał w wiadomości news:jlgv4o$tt$1inews.gazeta.pl...
[...]

A może piórko w du**ie pilota? Było czy nie?

Data: 2012-04-04 15:01:17
Autor: Endriu
Łancuch w poszyciu ....
W dniu 2012-04-04 09:12, /dev/SU45 pisze:

ROTFL! Andrij czy jest jakiś język którego byś nie kaleczył? Może jidisz?

Tupolew ma trzy silniki! Trzy! Boh trojcu lubit! Nic wam to nie mówi?
Padalcy!
W tej zbrodni z 10 IV 2010 został podstępnie zamordowany kwiat Polskiej inteligencji a ty sobie kolego dev/SU45 żarty stroisz ?.

Endriu
http ://derndriu.ovh.org/

Data: 2012-04-04 15:04:34
Autor: Endriu
Łancuch w poszyciu ....
http ://derndriu.ovh.org/

Linkuj żesz porządnie Aioe ...

P.S. Ten zwisający łańcuch też dołącze do swojej strony ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-04-04 10:38:26
Autor: Big Jack
Łancuch w poszyciu ....
W wiadomości
*Endriu* napisał(-a):

[...]

To jest łańcuch rozrządu.

Czy taki łańcuch wryty w połowę elementu (gondoli silnika czy może
czegoś innego- niech się wypowiedzą fachowcy od latania)  może
poprawia areodynamikę ?.

Aerodynamiki (nie areodynamiki) nie poprawia, natomiast pracę s-ka owszem.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-04-04 12:07:40
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
Łancuch w poszyciu ....
Użytkownik Big Jack napisał:

Może mi ktoś powiedzieć dlaczegu z kadłubu prezydenckiej tutki która
uczestniczyła w katastrofie pod Smoleńskiem zwisa sobie łańcuch ?.

To jest łańcuch rozrządu.

Raczej łańcuch decyzyjny. Prezydencko-rządowo-dowódczy. A dlaczego zwisa? A przede wszystkim, komu zwisa?

Nie pytaj, komu zwisa łańcuch. Zwisa tobie.

Rafal "RAV" Miszczak

Data: 2012-04-04 12:53:11
Autor: Big Jack
Łancuch w poszyciu ....
W wiadomości
*Rafal 'RAV' Miszczak* napisał(-a):

Raczej łańcuch decyzyjny. Prezydencko-rządowo-dowódczy. A dlaczego
zwisa? A przede wszystkim, komu zwisa?

Nie pytaj, komu zwisa łańcuch. Zwisa tobie.

Pojęcia nie masz co mi zwisa, a co nie :P

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-04-04 12:12:16
Autor: Paweł Kasztelan
Łancuch w poszyciu ....
W dniu 2012-04-03 22:31, Endriu pisze:

Czy taki łańcuch wryty w połowę elementu (gondoli silnika czy może
czegoś innego- niech się wypowiedzą fachowcy od latania) może poprawia
areodynamikę ?.

Przecież to oczywiste. To jest ten koniec łańcucha który w warszawie przyczepiono do samolotu. Drugi koniec trzymał Tusk i Sikorski. Ten samolot musiał spaść.

PK.

Data: 2012-04-04 13:19:51
Autor: /dev/SU45
Łancuch w poszyciu ....
Przecież to oczywiste. To jest ten koniec łańcucha który w warszawie
przyczepiono do samolotu.

A więc można się było zabrać szybowcem na hol? Wyczepić się i odpalić bombę termobaryczną? Tego jeszcze chyba nie było?

Data: 2012-04-04 20:28:45
Autor: Paweł Kasztelan
Łancuch w poszyciu ....
W dniu 2012-04-04 13:19, /dev/SU45 pisze:
[...]

Swietne :)
Żebym ja wiedział że taki przelot się szykuje.
Tylko jakim się podczepić?
Bocian i Puchacz odpada. Pirat i Junior też nie dadzą rady :)
Pozostają Swift albo Fox i dużo lekcji u Jurka Makuli :)
Ale pomyślcie w ilu można by się podpiąć pod tutkę.
Pod An-2 podpinali się w czterech a tutka to mogła by zabrać połowę Aeroklubu Polskiego :)

Pozdr. PK.

Data: 2012-04-06 12:20:49
Autor: /dev/SU45
Łancuch w poszyciu ....

Żebym ja wiedział że taki przelot się szykuje.
Tylko jakim się podczepić?
Bocian i Puchacz odpada. Pirat i Junior też nie dadzą rady :)
Pozostają Swift albo Fox i dużo lekcji u Jurka Makuli :)

I lot w strugach - żeby się limuzynka nie stopiła :)

Ale pomyślcie w ilu można by się podpiąć pod tutkę.
Pod An-2 podpinali się w czterech a tutka to mogła by zabrać połowę
Aeroklubu Polskiego :)

A ile by się oszczędziło! Lekko licząc 15 złotych za 100m - na 10000 by hol kosztował jakieś 1500 PLN - a dla krewnych i znajomych Prezesa za darmochę!

Data: 2012-04-04 13:38:39
Autor: =Marcos=
Łancuch w poszyciu ....
Może mi ktoś powiedzieć dlaczegu z kadłubu prezydenckiej tutki która uczestniczyła w katastrofie pod Smoleńskiem zwisa sobie łańcuch ?.

Okowy radzieckiego opresora.
--
Marcos

Data: 2012-04-04 16:53:28
Autor: PL(N)umber_One
Łancuch w poszyciu ....
Witam
Na zdjęciach widać także węże strażackie, ale to nie dowód, że były częścią samolotu. Łańcucha mogli używać do próby podniesienia gondoli itp.
PP

Data: 2012-04-04 21:59:52
Autor:
Łancuch w poszyciu ....

WIEKIE DZIEKI Endriu za to zdjęcie !!!
Odpowiedz jest banalnie prosta.

TO JEST TEN ZERWANY ODCIĄG ANTENY RADIOLATARNI !!!.

Wyraźnie widać śrubę rzymską wiszącą na końcu tego łancucha-liny.
Czyli typowa instalacja antenowa - odciąg do masztu.
To zdjęcie  POTWIERDZA NIEZBICIE, ze jednak Tutka kosiła wszystko na swojej
drodze lecąc kilka metrów nad ziemią.

BRAWO Endriu wreszcie jakiś przekonywujący dowód w sprawie.

Data: 2012-04-06 11:40:08
Autor: Endriu
Łancuch w poszyciu ....
To zdjęcie  POTWIERDZA NIEZBICIE, ze jednak Tutka kosiła wszystko na swojej
drodze lecąc kilka metrów nad ziemią.

I na ten łancuch nadziała się lecąc od tyłu ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-04-07 16:18:05
Autor:
Łancuch w poszyciu ....

I na ten łancuch nadziała się lecąc od tyłu ....

 Oczywiście Endriu wiesz doskonale, ze swobodny koniec zerwanego łańcucha moze
zawinąć się o dowolny element kadłuba zaraz po zerwaniu.  A juz w czasie gdy
samolot zderzał się z ziemią ruchy łańcucha są zupelnie nieprzewidywalne.
 Ale ty Endriu wolisz udawać głupszego niz jesteś i upierasz się, ze samolot
leciał tyłem do przodu gdy zerwał ten odciąg anteny.
Mozna i tak.

--

Łancuch w poszyciu ....