Łancuch w poszyciu ....

Data: 2012-04-04 01:29:55
Autor: saturn5
Łancuch w poszyciu ....
to tylko z jednego kata moze sugerowac lancuch, z drugiego juz nie. A poniewaz
to drugie ujecie jest duzo ostrzejsze bede wierzyc w to drugie. Nie wciskaj tu
kitu lub lancuchow poslugujac sie bardzo jakosciowo kiepskimi fotografiami.

Data: 2012-04-04 09:04:02
Autor: Endriu
Łancuch w poszyciu ....
[...]

E no nie pierdol Staurn, że taki fachowiec od latania jak ty nie widzi tej bruzdy wraz z zwisającymi z niej elementami:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8598f0d613da4b28.html

..... jakby jakaś bruzda po transportowaniu całego elementu samolotu?.

A Short Film About...
http://www.youtube.com/watch?v=Y0HiJxEUmlA&feature=player_profilepage

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-05-31 11:14:46
Autor: Marcin N
Łancuch w poszyciu ....
W dniu 2012-04-04 09:04, Endriu pisze:

A Short Film About...
http://www.youtube.com/watch?v=Y0HiJxEUmlA&feature=player_profilepage

Ciekawy film o tych linach. Jaka jest ich interpretacja? Faktycznie przesuwają się nad wrakiem. Nie chcę teraz godzinami szukać, co mówią o tym zwolennicy spisku, ale chętnie posłucham.

Data: 2012-05-31 22:16:13
Autor: JJR
Łancuch w poszyciu ....
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał

Ciekawy film o tych linach. Jaka jest ich interpretacja? Faktycznie przesuwają się nad wrakiem. Nie chcę teraz godzinami szukać, co mówią o tym zwolennicy spisku, ale chętnie posłucham.

Nie trzeba było godzin, tylko piętnastu sekund żeby w komentarzach przeczytać "na moje oko (zawodowego operatora kamery) to kawałki sznurka zwisające z gałęzi blisko obiektywu a pozorność ich ruchu wynika z przemieszczania wokół tego miejsca się operatora".

--
pzdr,
Jędrzej

Seagate wyprodukował nowe dyski o nieskończonej pojemności. Będą dostępne w
handlu, jak tylko skończy się formatowanie.

Łancuch w poszyciu ....