Lancuchy inaczej?

Data: 2010-01-06 23:31:05
Autor: marjan
Lancuchy inaczej?
RadekNet pisze:
Widzialem kiedys na samochodzie cos co mialo dzialac jak lancuchy sniezne - metalowy krzyz na boku kola z ramionami na czole opony.
Mozna takie cos gdzies kupic?
Wygladalo na to, ze bardzo szybko (i nie brudzaco) sie to cos zakladalo, a moim przypadku (patrz watek o Sprinetrze na odblodzonej drodze) bylo by blogoslawienstwem :)

Pozdr.

O takie coś pytasz?

http://www.mmkrakow.pl/rep/newsph/3522/15669.3.jpg

Ostatnio widziałem jak w Krakowie rozdawali za darmo wszystkim samochodom parkującym na jednej z ulic w centrum ;)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2010-01-07 00:18:25
Autor: kogutek
Lancuchy inaczej?
RadekNet pisze:
> [...]

Mariusz [marjan] Morycz
(e-mail bez cyferek)
Fiat Punto mk1 '99 + Uniden 520 + President Indiana
Te o których piszesz to jakiś fajans. Za bardzo uniwersalne i trzeba mieć
kątówkę żeby to co za bardzo wystaje obciąć. To że darmo rozdają w ramach
jakiejś dziwnej promocji to fakt. Szkoda że za kluczyk sporo liczą. Ale tak to
już jest z promocjami. Zawsze jest jakiś haczyk.

Data: 2010-01-07 08:47:07
Autor: RadekNet
Lancuchy inaczej?
marjan pisze:
RadekNet pisze:
[...]

No wlasnie to bylo podobnej konstrukcji ;) Tylko, ze mialo wszystkie 4 ramiona zagiete na opone :)

Od wczoraj nie wjechal pod gore zaden irlandzki sasiad. A my sobie ladnie tylem (przedni naped) i bez problemu ;)

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk

Data: 2010-01-08 11:09:41
Autor: J.F.
Lancuchy inaczej?

Użytkownik "RadekNet" <radeknet@rejsy-czartery.com> napisał
O takie coś pytasz?
http://www.mmkrakow.pl/rep/newsph/3522/15669.3.jpg

No wlasnie to bylo podobnej konstrukcji ;) Tylko, ze mialo wszystkie 4 ramiona zagiete na opone :)

Z taka moze spiralna sprezyna do nakrecania ?

Widzialem to dawno temu w jakims programie tv, od tego czasu nie potrafilem odszukac.
Czyzby juz nie produkowane ?

Tylko te spikes spider, ale to nie to.

J.

Lancuchy inaczej?