Lancuchy inaczej?

Data: 2010-01-07 01:53:21
Autor: Yogi\(n\)
Lancuchy inaczej?
Użytkownik "RadekNet" <radeknet@rejsy-czartery.com> napisał w wiadomości news:hi2vtq$lm0$2news.onet.pl...
Widzialem kiedys na samochodzie cos co mialo dzialac jak lancuchy sniezne - metalowy krzyz na boku kola z ramionami na czole opony.
Mozna takie cos gdzies kupic?
Wygladalo na to, ze bardzo szybko (i nie brudzaco) sie to cos zakladalo, a moim przypadku (patrz watek o Sprinetrze na odblodzonej drodze) bylo by blogoslawienstwem :)

Zastanów sie na czymś takim:
http://tnij.org/fgia
Nie wiem, jak spisuje się z dostawczakiem, ale z osobówką przędnionapędową bez problemu. Montaż łatwy, demontaż podobnie, z pewnością szybciej i przyjemniej jak klasyczne łańcuchy. Podejrzewam, że trwałość jednak trochę gorsza jak opisują sprzedający, niemniej na krótkie odcinki - powiedzmy kilka kilosów, ran na jakis czas, powinno dać radę. Ja zakładałem do tej pory raz, działa ;-) Kosztuje 140 zeta na alledrogo.

--
Yogi(n)

Data: 2010-01-07 08:56:04
Autor: RadekNet
Lancuchy inaczej?
Yogi(n) pisze:
[...]

Potrzebuje to na Sharana. Sprinter byl z wypozyczalni.

Nie masz problemu z odstepem zacisku od felgi? Jak mialem pomysl owinac opone lanuchem, na zasadzie tych Punt&Go, to zrezygnowalem bo wlasnie zacisk by przeszkadzal.

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk

Lancuchy inaczej?