Land Rover Discovery - ale sie natrudził..

Data: 2011-12-11 00:23:57
Autor: Kris_Poland
Land Rover Discovery - ale sie natrudził..
http://www.disco3.co.uk/forum/topic37092.html
trzeba miec czasu by tak sobie wnetrze rozbebeszyc :)

czy po zlozeniu zacznie trzeszczec?:P

Data: 2011-12-11 00:32:48
Autor: DoQ
W dniu 11-12-2011 00:23, Kris_Poland pisze:
http://www.disco3.co.uk/forum/topic37092.html
trzeba miec czasu by tak sobie wnetrze rozbebeszyc :)

Kurde, jak mu ten pies tam wlazł ? NieĽle musiało ¶mierdzieć....

--
Paweł

Data: 2011-12-12 10:49:08
Autor: T.
Land Rover Discovery - ale sie natrudził..

Użytkownik "Kris_Poland" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jc0pqm$ets$1mx1.internetia.pl...
http://www.disco3.co.uk/forum/topic37092.html
trzeba miec czasu by tak sobie wnetrze rozbebeszyc :)

czy po zlozeniu zacznie trzeszczec?:P

Nie chce mi się tego całego czytać, ale w końcu udało mu się tę zarówkę wymienić? ;-)
T.

Data: 2011-12-12 22:17:20
Autor: Kris_Poland
Land Rover Discovery - ale sie natrudził..

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ee5ce99$0$5819$65785112news.neostrada.pl...

[...]

ps. chodziło o gniazdo mrówek, zagniezdziły sie ostatecznie w progach
utopic sie nie dalo, trzeba było rozcinac

a to wszytsko przez to że się wpierdal... byle jakie żarcie w aucie :):)

Data: 2011-12-14 15:05:57
Autor: Marek P.
Kris_Poland wrote:
[...]

:):)

Chyba raczej byle jak :)

Data: 2011-12-12 23:32:56
Autor: Tomasz Pyra
On Sun, 11 Dec 2011 00:23:57 +0100, Kris_Poland wrote:

http://www.disco3.co.uk/forum/topic37092.html
trzeba miec czasu by tak sobie wnetrze rozbebeszyc :)

Etam - 1 dzień w jedn± stronę, drugi w drug±.
Znowu nie jest to prom kosmiczny :)

czy po zlozeniu zacznie trzeszczec?:P

Ja takie rozbieranki samochodu robiłem wła¶nie po to żeby nie trzeszczało
:)

Data: 2011-12-12 23:51:33
Autor: scobowski
W dniu 2011-12-11 00:23, Kris_Poland pisze:
http://www.disco3.co.uk/forum/topic37092.html
trzeba miec czasu by tak sobie wnetrze rozbebeszyc :)

czy po zlozeniu zacznie trzeszczec?:P

By¶ się zdziwił, co ludzie robi±, żeby w 20-letnim gracie naprawić panel klimatyzacji i sterowania nawiewem ;)

Jak auto dobre i nie poniszczysz zaczepów/pianek/amortyzatorów/wygłuszaczy - nic nie ma prawa trzeszczeć ;)

Data: 2011-12-12 23:02:22
Autor: AZ
On 2011-12-12, scobowski <scobniesp@amujmaupa.tlen.pl> wrote:

Byś się zdziwił, co ludzie robią, żeby w 20-letnim gracie naprawić panel klimatyzacji i sterowania nawiewem ;)

Bardzo smieszne ;-) Robilem w swoim Toledo wymiane nagrzewnicy, chyba
najbardziej niewdzieczna robota jaka moze byc, slyszalem, ze wiele
zakladow woli spuscic klienta na drzewo niz sie z tym meczyc ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-13 00:04:42
Autor: DoQ
W dniu 13-12-2011 00:02, AZ pisze:
Bardzo smieszne ;-) Robilem w swoim Toledo wymiane nagrzewnicy, chyba
najbardziej niewdzieczna robota jaka moze byc, slyszalem, ze wiele
zakladow woli spuscic klienta na drzewo niz sie z tym meczyc ;-)

Jak konstrukcja od czapy to tak jest wła¶nie, choć teraz większo¶ć to taka zabawa.. :)

--
Paweł

Data: 2011-12-12 23:07:30
Autor: AZ
On 2011-12-12, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
[...]

Jak konstrukcja od czapy to tak jest właśnie, choć teraz większość to taka zabawa.. :)

Generalnie jak sie wie jak to wszystko jest poskrecane to prosta sprawa,
teraz by szybciej poszlo. Ale jak 2 godziny sie glowisz gdzie to sie
jeszcze trzyma ze nie wychodzi to mozna sie lekko zdenerwowac ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-13 00:26:30
Autor: scobowski
W dniu 2011-12-13 00:07, AZ pisze:
On 2011-12-12, DoQ<pawel.doq@gmail.com>  wrote:
[...]

Audi niby przemyślane - a z panelem i piwem spędziłęm popołudnie, z nagrzewnicą - weekend.. ;>

Data: 2011-12-13 09:43:10
Autor: AZ
On 2011-12-12, scobowski <scobniesp@amujmaupa.tlen.pl> wrote:

Audi niby przemyślane - a z panelem i piwem spędziłęm popołudnie, z nagrzewnicą - weekend.. ;>

Jakby bylo pomyslane to by dalo sie nagrzewnice wymienic od komory
silnika ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-14 15:04:23
Autor: Marek P.
On 2011-12-12, scobowski <scobniesp@amujmaupa.tlen.pl> wrote:

Audi niby przemy¶lane - a z panelem i piwem spędziłęm popołudnie, z
nagrzewnic± - weekend.. ;>

Jakby bylo pomyslane to by dalo sie nagrzewnice wymienic od komory
silnika ;-)

Jakby to była czę¶ć często zmienialna to może i warto byłoby wieszać psy na konstruktorów. Ile razy w życiu samochodu wymieniasz nagrzewnicę?
Ja np ani razu a przewaliłem z 8 samochodów i przejechałem grubo ponad 700 tys.

Łatwo to maj± się zmieniać żarówki. Niech lepiej nad tym popracuj± w pierwszej kolejno¶ci.

Data: 2011-12-14 17:41:57
Autor: DoQ
W dniu 13-12-2011 10:43, AZ pisze:

Jakby bylo pomyslane to by dalo sie nagrzewnice wymienic od komory
silnika ;-)

U mnie da się od lewej strony konsoli ¶rodkowej - trzeba rozpi±ć kolumnę kierownicz± i jedziesz:) Dla wprawnego magika 45min roboty.

--
Paweł

Data: 2011-12-14 17:44:25
Autor: AZ
On 2011-12-14, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
Jakby bylo pomyslane to by dalo sie nagrzewnice wymienic od komory
silnika ;-)

U mnie da się od lewej strony konsoli środkowej - trzeba rozpiąć kolumnę kierowniczą i jedziesz:) Dla wprawnego magika 45min roboty.

A u mnie to w skrocie jest tak - wykrecic nawiewy, zegary, radio, panel
nagrzewnicy, kierownice, schowek, potem mozesz demontowac calosc po wykreceniu
mechanizmu wycieraczek i odkreceniu 4 srub na podszybiu. Pozniej zostaje
tylko demontaz calego tunelu z wentylatorem ktory jest na OIDP 5 srubach
od komory silnika w ktory pozniej elegancko na zatrzaski wkladasz
nagrzewnice ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-14 20:33:01
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 13 Dec 2011 09:43:10 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

Audi niby przemy¶lane - a z panelem i piwem spędziłęm popołudnie, z nagrzewnic± - weekend.. ;>

Jakby bylo pomyslane to by dalo sie nagrzewnice wymienic od komory
silnika ;-)

Wystarczy troche wyci±ć na podszybiu i się da...

--
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2011-12-14 17:51:28
Autor: ToM
W dniu 2011-12-12 23:51, scobowski pisze:
[...]

Hehe, jako żywo staje mi w przed oczyma widok rozbebeszonej konsoli w braciszkowej byłej Toyocie Paseo. A wszystko po toby się dostać do nagrzewnicy...

--
Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

Land Rover Discovery - ale sie natrudził..