Land Rover Discovery - ale sie natrudził..

Data: 2011-12-12 10:49:08
Autor: T.
Land Rover Discovery - ale sie natrudził..

Użytkownik "Kris_Poland" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:jc0pqm$ets$1mx1.internetia.pl...
http://www.disco3.co.uk/forum/topic37092.html
trzeba miec czasu by tak sobie wnetrze rozbebeszyc :)

czy po zlozeniu zacznie trzeszczec?:P

Nie chce mi się tego całego czytać, ale w końcu udało mu się tę zarówkę wymienić? ;-)
T.

Data: 2011-12-12 22:17:20
Autor: Kris_Poland

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4ee5ce99$0$5819$65785112news.neostrada.pl...

[...]

ps. chodziło o gniazdo mrówek, zagniezdziły sie ostatecznie w progach
utopic sie nie dalo, trzeba było rozcinac

a to wszytsko przez to że się wpierdal... byle jakie żarcie w aucie :):)

Data: 2011-12-14 15:05:57
Autor: Marek P.
Kris_Poland wrote:
[...]

:):)

Chyba raczej byle jak :)

Land Rover Discovery - ale sie natrudził..