[opony] Landsail LS588 ?

Data: 2016-10-07 17:41:59
Autor: Myjk
[opony] Landsail LS588 ?
Fri, 07 Oct 2016 17:28:50 +0200, AL
tak się przymierzam do letnich kapci na przyszły sezon.

Hm. Właśnie miałem też z rana posta naipsać odnośnie kapci. Z tą różnicą,
że ja chcę, ze względu na niskie przeloty (400km/mies.) ostatnimi czasy (i
nie zapowiada się więcej), zakupić całoroczne Micheliny CrossClimate. Na
moje felgi potrzeba 215/45/R17, które kosztują niecałe 600zł/szt. --
Pozdor
Myjk

Data: 2016-10-14 23:00:57
Autor: Budzik
[opony] Landsail LS588 ?
Użytkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...

[...]

Jakies ekstremalne predkosci?
Zaciecie rajdowe?
Agresywna jazda?

Bo jeżeli nie, to po co kupowac opony za 600zł za sztuke, skoro mozna kupic za 270zł?

Data: 2016-10-15 18:31:38
Autor: Myjk
[opony] Landsail LS588 ?
Fri, 14 Oct 2016 23:00:57 +0000 (UTC), Budzik
Jakies ekstremalne predkosci?
Zaciecie rajdowe?
Agresywna jazda?

3x nie. Znaczy czasem się zdarzy i ponad 200 na banie, i ostrzejszy szybszy
zakręt -- i wolałbym wtedy nie polecieć nie tam gdzie trzeba, bo
zaoszczędziłem 1000 zł na oponach raz na 5-7 lat...

Bo jeżeli nie, to po co kupowac opony za 600zł za sztuke, skoro mozna kupic za 270zł?

Wiem że można kupić, a zagwarantują taką samą jakość hamowania i ciszy w kabinie?

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-10-15 19:00:48
Autor: Budzik
[opony] Landsail LS588 ?
[...]

No to kupuj najdrozsze i zapewne kazda spełni twoje oczekiwania.
Ja od jakiegos czasu kupuje to co najtansze ale przyznaje ze jezdze bardzo spokojnie.
Co ciekawe (i potwierdziło to juz 3 osoby ze bardzo dobrze sie auto prowadzi) - jedne z lepszych opon jakie załozyłem to były nalewki za niecałe 400zł za komplet (bardzo standardowy rozmiar 195 65 15) :)

Bo jeżeli nie, to po co kupowac opony za 600zł za sztuke, skoro mozna kupic za 270zł?

Wiem że można kupić, a zagwarantują taką samą jakość hamowania i ciszy w kabinie?

Nie mam pojecia, ale db sa chyba podane na naklejce informacyjnej.
Co do hamowania - ja nie zauwazam różnicy, ale 200 na banie nie jezdze a awaryjne hamowania praktycznie mi się nie zdarzaja.

[opony] Landsail LS588 ?