[opony] Landsail LS588 ?

Data: 2016-10-10 17:01:29
Autor: AL
[opony] Landsail LS588 ?
On 2016-10-10 14:51, Maciek wrote:

Różnica w cenie znaczna, by się nad nią nie pochylić (to połowa ceny np.
Conti Cross Contact, czy prawie połowa RainSport3)

Mnie by się lampka czerwona zapaliła. Oprócz opinii tych co chwalą tuż
po zakupieniu, poszukałbym opinii jak te lub podobne opony tego
producenta zachowują się po 3, 4 latach. Może okazać się, że robią się
śliskie, guma parcieje a oszczędności owocują niezadowoleniem oraz
nowymi wydatkami ;-). No chyba, że szybko je zajeździsz.

no i zapaliła mi się czerwona lampka, stąd też to pytanie tutaj (nie lecą od razu kupować :).

Nie znalazłem wprost negatywnych opinii nt tych opon.
Jedynie do czego doszedłem, to to, że przed 2013/2014 miały one status w testach jako "nie polecam" (chyba dotyczyło to modelu LS3xx lub LS2xx), po czym firma Landsail zmieniła całkowicie cykl produkcyjny tych opon (może nowa mieszanka gumy?) i podesłała tej samej organizacji nowe opony do testów, z opisem, że to całkowicie nowy model, zrywający z poprzednikiem).  W kolejnych testach opinia zrobiła się "godne polecenia".
Nie potrafię tego znaleźć - to był bodajże film na YT.

Etykietki chyba sami sobie też nie nadają - bo to wymagane jest w UE i jakieś tam testy musi spełniać, a tu raczej nie ma się czego wstydzić: C/B/1

Od 2015r. - bo głównie takie opinie można spotkać w internecie nt modelu LS588, opinie są jak najbardziej pozytywne, np:
http://www.reifentest.com/cgi-bin/rtp_review.pl?rt_rubrik=4x4_reifen&rt_profil=111108253&pg=1

Fajnie gdyby ktoś z tu zaglądających mógł to zweryfikować.

Data: 2016-10-10 17:12:53
Autor: J.F.
[opony] Landsail LS588 ?
Użytkownik "AL"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ntgafs$uvm$1@dont-email.me...
[...]

Wlasnie kto wie czy nie sami - bo etykieta wymagana, ale czy producent sam jej nie wystawia ?
Po przeprowadzeniu rzetelnych testow oczywiscie :-)

J.

[opony] Landsail LS588 ?