Langsam, langsam, aber sicher

Data: 2010-04-21 20:43:42
Autor: abc
Langsam, langsam, aber sicher
Benedykt XVI odprawia msze prywatne w obrządku klasycznym, posługując się
Mszałem Rzymskim wydanie typiczne 1962. Można o tym poczytać tu:
http://kath.net/detail.php?id=26433

Czekamy na papieską Mszę Trydencką przy głównym ołtarzu bazyliki św. Piotra.

Data: 2010-04-21 20:45:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

tak jest!

Data: 2010-04-21 20:46:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 20:43, abc pisze:
Benedykt XVI odprawia msze prywatne w obrządku klasycznym,

Co to znaczy - msza prywatna?

Data: 2010-04-21 21:03:46
Autor: abc
Langsam, langsam, aber sicher
Benedykt XVI odprawia msze prywatne w obrządku klasycznym,

Co to znaczy - msza prywatna?

To msza odprawiana przez samego księdza, bez ministrantów i wiernych. Ksiądz
ma obowiązek codziennie odprawić mszę świętą.

Data: 2010-04-21 21:05:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 21:03, abc pisze:
Benedykt XVI odprawia msze prywatne w obrządku klasycznym,

Co to znaczy - msza prywatna?

To msza odprawiana przez samego księdza, bez ministrantów i wiernych. Ksiądz
ma obowiązek codziennie odprawić mszę świętą.

Dzięki za info. - Pierwszy raz spotkałem się z takim terminem.

Data: 2010-04-21 12:15:31
Autor: Antenka
Langsam, langsam, aber sicher

Dzięki za info. - Pierwszy raz spotkałem się z takim terminem.<

:D Wobec tego przyjdziesz do mnie na katechizm!

Antenka

Data: 2010-04-21 21:36:12
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 21:15, Antenka pisze:

Dzięki za info. - Pierwszy raz spotkałem się z takim terminem.<

:D Wobec tego przyjdziesz do mnie na katechizm!

Antenka

O nie!, Ty Antenko masz zbyt duży wpływ na kształtowanie mojej osobowości, a ja nie chciałbym na stare lata stać się myszą kościelną. :-[

Pozdrawiam :-)

Langsam, langsam, aber sicher