Lans na holendrach? Czy może japonkach.

Data: 2011-11-17 10:35:59
Autor: zly
Lans na holendrach? Czy może japonkach.
http://www.youtube.com/watch?v=co-Yq5sTuSA&NR=1

Hehe. Nasi hipsterzy muszą się jeszcze wiele nauczyć ;)
--
marcin

Data: 2011-11-19 03:07:06
Autor: Jesse
Lans na holendrach? Czy może japonkach.
Z tego co kojarzę ichniejsza mafa w podobnym stylu przerabia samochody
żeby się wyróżnić z tłumu. Chyba działa bo oczojebności nie można im
odmówić ;)

A tak się lansuje w europie: http://youtu.be/mOf1AhfvzlE

Data: 2011-11-19 12:55:59
Autor: zly
Dnia Sat, 19 Nov 2011 03:07:06 -0800 (PST), Jesse napisał(a):

Z tego co kojarzę ichniejsza mafa w podobnym stylu przerabia samochody
żeby się wyróżnić z tłumu. Chyba działa bo oczojebności nie można im
odmówić ;)

No ja właśnie dotarłem do tego linka przez link o podobnych modach
motocyklowych gangów :)

--
marcin

Lans na holendrach? Czy może japonkach.