Lanserzy psia mać

Data: 2009-04-05 21:04:23
Autor: Majak
Lanserzy psia mać

"Alti" <alti71@gazeta.pl> wrote in message news:graulk$q6s$1inews.gazeta.pl...
 szkoda że nie słyszeliście co o Was mówiono na CB.

Wojtek
O NAS ?
Maciek

Data: 2009-04-05 21:23:43
Autor: Alti
Lanserzy psia mać

Użytkownik "Majak" <dent@o2.pl> napisał w wiadomości news:gravt2$oqc$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

O przepraszam. Ja 80kmh na takich trasach nie latam. Staram sie nie być zawalidroga, tak jak dzisiejsi mistrowie.

Wojtek

Data: 2009-04-05 21:45:36
Autor: Mariusz Kruk
Lanserzy psia mać
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Alti"
O przepraszam. Ja 80kmh na takich trasach nie latam. Staram sie nie być zawalidroga, tak jak dzisiejsi mistrowie.

W kwestii formalnej - jaka tam była dopuszczalna?

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] No cóż, jak dla mnie w ogóle gotów do gazety
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] jest dla mnie numer  jeden  w  konkursie  na

Data: 2009-04-05 13:08:52
Autor: gildor
Lanserzy psia mać
On 5 Kwi, 21:45, Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> wrote:
> [...]

>zawalidroga, tak jak dzisiejsi mistrowie.

W kwestii formalnej - jaka tam była dopuszczalna?

ile pojazdów może mieć kolumna i jaka powinna byc odleglosc miedzy
kolumnami?

- gildor

Data: 2009-04-05 22:29:09
Autor: Mariusz Kruk
Lanserzy psia mać
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "gildor"
> [...]
W kwestii formalnej - jaka tam była dopuszczalna?
ile pojazdów może mieć kolumna i jaka powinna byc odleglosc miedzy

Napisał, że było "10-12", czyli mogło być przepisowe 10.
BTW, ciekawym określeniem jest "zorganizowana kolumna". Co oznacza
"zorganizowana" w tym kontekście? Jak ludzie wyjeżdżają ze zlotu razem
i po drodze się "rozsypują", to są zorganizowani, czy nie? A jakby tak
się "zsypali" po drodze i zaczęli jechać za sobą, to są zorganizowani,
czy nie?

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] Borginator 2: Assimiltaion Day
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] [ http://epsilon.eu.org/ ] [-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ]

Data: 2009-04-06 10:55:16
Autor: Magic
Lanserzy psia mać
Mariusz Kruk pisze:
[...]

Motocykle jadące razem w szyku. I nie ma znaczenia czy kolesie nimi jadacy pukają swoje panny, swoje panny nawzajem czy siebie nawzajem - to tak uprzedzając Twoje kolejne pytanie, które niechybnie i tak padnie bo jak widzę lubisz babrać się w nieistotnych szczegółach.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-04-06 10:59:07
Autor: Mariusz Kruk
Lanserzy psia mać
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Magic"

Znaczy, dowolny korek jest kolumną?

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Being  vewy, vewy quiet is iweviwent. <hehe-
..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. hehehe> - Fudd of Borg.

Data: 2009-04-06 13:28:48
Autor: Magic
Lanserzy psia mać
Mariusz Kruk pisze:
[...]

Od kiedy korrek jedzie ? Co najwyżej przesuwa się.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-04-06 13:39:09
Autor: Mariusz Kruk
Lanserzy psia mać
[...]

Ładne. Naprawdę.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Letterman  of Borg - "Ok, Top 10 reasons why
\  Kruk@epsilon.eu.org   / resistance is futile.

Data: 2009-04-05 22:05:32
Autor: Alti
Lanserzy psia mać

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości news:slrngti2j0.mbn.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

W kwestii formalnej -  prędkości z jakimi jeździsz samochodem w trasie są zgodne z przepisami?

Wojtek

Data: 2009-04-05 22:25:15
Autor: Mariusz Kruk
Lanserzy psia mać
[...]

Owszem.
No, ale ja nie mam jednego z szybszych dostawczaków, czy jak to tam
było.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] Rzeczywiście  Geant ma dosyć rozbudowany jak
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] na spożywczaka dział komputerowy (Bart Ogry-

Data: 2009-04-06 16:15:29
Autor: Kuba \(aka cita\)
Lanserzy psia mać
Mariusz Kruk wydusił z siebie te słowy:

W kwestii formalnej - jaka tam była dopuszczalna?
W kwestii formalnej -  prędkości z jakimi jeździsz samochodem w
trasie są zgodne z przepisami?

Owszem.

hipokryta

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-04-06 16:20:58
Autor: Mariusz Kruk
Lanserzy psia mać
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kuba (aka cita)"
[...]

O. A to ciekawe. Możesz przedstawić rozumowanie, które doprowadziło cię
do tego, jakże światłego wniosku? Może wiesz więcej ode mnie jak jeżdzę.
Chętnie się czegoś dowiem.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] A  new  film  by  Borg...  Star Borg VI: The
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] Unassimilated Country

Data: 2009-04-06 07:27:00
Autor: gildor
Lanserzy psia mać
On 6 Kwi, 16:20, Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> wrote:
> [...]

O. A to ciekawe. Możesz przedstawić rozumowanie, które doprowadziło cię
do tego, jakże światłego wniosku? Może wiesz więcej ode mnie jak jeżdzę.

to zamulacz. O!

- gildor

Lanserzy psia mać