Lanserzy psia mać

Data: 2009-04-05 22:00:36
Autor: Dysiek
Lanserzy psia mać
No i nie miałbym nic na przeciwko gdyby jechali przez te lasy na typowy lans bulwarowy (80kmh a na łukach zwalniali do 70kmh). Długość mieli taką jak ze 3-4 tiry pod rząd (było ich koło 10 -12 moto) i za chuja pana nie da się ich wyprzedzić (mimo że jechałem jednym z mocniejszych i szybszych dostawczaków). Czy te czopki to są tak gówniane sprzęty, że więcej nie jadą czy może motocykliści na nich jadący są po prostu pojebani i mają w głowie ogranicznik jak w tirach a poza tym nic ich nie obchodzi.

Niektorzy jezdza dla przyjemnosci a nie zeby miec z tego kase wiec im sie nie spieszy. Zreszta na moto 80-90 km/h to jest optymalna predkosc pod wzgledem przyjemnosci z jazdy - nie wieje za bardzo, nie znosi, etc. Poza tym jadac w grupie dostososowujesz sie do najslabszej maszyny - moze byly jakies 125 ccm? Poza tym dozwolona predosc w niezabudowanym to 90 km/h - jechali raptem 10 km/h mniej a zachowujesz sie jakby jechali 20 na godzine.

Dysiek

Data: 2009-04-05 22:17:33
Autor: Alti
Lanserzy psia mać

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał

Niektorzy jezdza dla przyjemnosci a nie zeby miec z tego kase wiec im sie nie spieszy.

Nie jechałem w celach zarobkowych. Przywoziłem pożyczonym vito z końca świata mebel zakupiony przez moją żonę na allegro.

Zreszta na moto 80-90 km/h to jest optymalna predkosc pod
wzgledem przyjemnosci z jazdy

Ciekawe podejście....

tym jadac w grupie dostososowujesz sie do najslabszej maszyny - moze byly jakies 125 ccm?

To jest jakiś argument, ale z drugiej strony to podobne prędkości znajomy osiąga odblokowanym skuterem 50ccm.

Poza tym dozwolona predosc w niezabudowanym to 90 km/h -
jechali raptem 10 km/h mniej a zachowujesz sie jakby jechali 20 na godzine.

Bardzo proszę o nie pierdolenie o prędkościach dozwolonych w Polsce.

Wojtek

Data: 2009-04-05 22:22:40
Autor: Dysiek
Lanserzy psia mać
Zreszta na moto 80-90 km/h to jest optymalna predkosc pod
wzgledem przyjemnosci z jazdy

Ciekawe podejście....

Jak wsiadam na motor (chopper) to mi sie nie spieszy, proste :-) Sloneczko swieci, wiaterek wieje i fajnie sie jedzie. Chociaz na krajowych to jade te 90-100 km, ale na bocznych juz kolo 80-90.

tym jadac w grupie dostososowujesz sie do najslabszej maszyny - moze byly jakies 125 ccm?

To jest jakiś argument, ale z drugiej strony to podobne prędkości znajomy osiąga odblokowanym skuterem 50ccm.

125 ccm chopper-em pewnie 100-110 wyciagniesz, ale bedziesz zarzynal silnik, wiec nie ma sensu :-)

Dysiek

Data: 2009-04-05 22:29:39
Autor: Kuczu
Lanserzy psia mać
Alti pisze:

Nie jechałem w celach zarobkowych. Przywoziłem pożyczonym vito z końca świata mebel zakupiony przez moją żonę na allegro.

Zmien zone

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-04-05 22:30:42
Autor: Mariusz Kruk
Lanserzy psia mać
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Alti"
Poza tym dozwolona predosc w niezabudowanym to 90 km/h -
jechali raptem 10 km/h mniej a zachowujesz sie jakby jechali 20 na godzine.
Bardzo proszę o nie pierdolenie o prędkościach dozwolonych w Polsce.

Jak taki kretyn "szybkim dostawczakiem" skosi twoją żonę z dzieckiem, bo
się nie wyrobi na zakręcie/wybojach też będziesz prosił o niepierdolenie
(BTW, to powinno być razem napisane) o prędkościach dozwolonych w Polsce?

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] (A)bort, (R)etry, (F)ail, (Q)uit in disgust?
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] [ http://epsilon.eu.org/ ] [-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ]

Data: 2009-04-06 10:58:40
Autor: Magic
Lanserzy psia mać
Mariusz Kruk pisze:
[...]

"A jakby tu kiedyś, w przyszłości, stało przedszkole i jakby kiedyś, w przyszłości, tu przechodziło Wasze dziecko, tylko nie mówcie że nie macie dzieci bo zawsze kiedyś mieć możecie (sprawdzić czy nie ksiądz)."

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-04-07 21:32:42
Autor: N1
Lanserzy psia mać
Magic pisze:
"A jakby tu kiedyś, w przyszłości, stało przedszkole i jakby kiedyś, w przyszłości, tu przechodziło Wasze dziecko, tylko nie mówcie że nie macie dzieci bo zawsze kiedyś mieć możecie (sprawdzić czy nie ksiądz)."
"Ale teren zabudowany to minimum 3 budynki, a tu są 2, no chyba, że ten
tam to też budynek"

Data: 2009-04-06 11:01:05
Autor: Magic
Lanserzy psia mać
Alti pisze:

Zreszta na moto 80-90 km/h to jest optymalna predkosc pod
wzgledem przyjemnosci z jazdy

Ciekawe podejście....

To akurat prawda, im większa kolumna tym niższa prędkość. 80-90 z przodu kolumny oznacza że Ci na końcu często gęsto lecą sporo ponad paczkę. I nie jest to bynajmniej zależne od rodzaju motocykla. Zajrzyj zresztą do FAQ do zbioru zasad w jeździe grupowej.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-04-06 16:17:41
Autor: Kuba \(aka cita\)
Lanserzy psia mać
Dysiek wydusił z siebie te słowy:

Niektorzy jezdza dla przyjemnosci a nie zeby miec z tego kase wiec im
sie nie spieszy.

no ale to nie znaczy, ze nie należy sie jednoczesnie liczyć z innymi użytkwnikami drogi.
Tak jak motocykliści chcieliby, zeby osobówki robiły im droge ... tak w drugą strone też moze to działać - no nie?

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Lanserzy psia mać