Lanserzy psia mać

Data: 2009-04-05 23:02:51
Autor: Mystik
Lanserzy psia mać
Cześć

Użytkownik "Alti" <alti71@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:graulk$q6s$1inews.gazeta.pl...
Waracam dzisiaj do Wrocławia i trochę za Antoninem (koło Ostrowa Wlkp) dopadłem bandę debili wracających z jakiegoś zlotu...

Masz całkowitą rację i koniec. I pewnie będzie Ci dane poczytać tutaj o głąbach w białych samochodach dostawczych itp.
Niestety częśc z naszych kolegów piszących tutaj uważa, że droga należy do nich i wszyscy inni muszą się do tego dostosować.

Mnie również denerwuje po prostu głupie zachowanie innych kierowców na drodze i zmuszanie pozostałych uczestników ruchu do okreslonych zachowań.
Chciałbym widzieć wypowiedzi tych oburzonych, po 200km autostrady z 50 przypadkami wyprzedzania się "tirów" z 2km/h różnicą prędkości.
Ciekawe co by pisali wtedy.

Nosz drodzy koledzy motocykliści, jebnijcie się w te głupie czerepy. Jak chcecie się lansowac 80kmh to zróbcie luki między mniejszymi grupami motocykli tak aby dało się Was wyprzedzić. Jak chcecie na siebie poczekać to nie róbcie parkingu z pasa włączania się do ruchu na drodze ekspresowej.

To co piszesz jest tak oczywiste, że nie mam nic do dodania.

Pewnie poleci parę inwektyw na mój temat ale szkoda że nie słyszeliście co o Was mówiono na CB.

Szkoda, że w ten sposó tylko pogłębia się przepaść pomiędzy różnymi użytkownikami ruchu drogowego.

pozdr.
Mystik

Lanserzy psia mać