Lanserzy psia mać

Data: 2009-04-06 08:03:03
Autor: Radarro
Lanserzy psia mać
Alti <alti71@gazeta.pl> napisał(a):
Waracam dzisiaj do Wrocławia i trochę za Antoninem (koło Ostrowa Wlkp) dopadłem bandę debili wracających z jakiegoś zlotu.

Witka, Jak chcesz dalej drążyć temat, to na moje oko, to mogła być ekipa z wrocławskiego foruma - Stowarzyszenie Wratislavia Bikers swbikers.pl . Mieli w niedziele wyjazd do Jarocina na ustawkę z lokalsami i z tego co wiem sporo czopków tez tam pojechało. Mówie, jak chcesz drążyć, to zapytaj na forumie :) Pzdr! Radarro / VFR EWE - DW - SGL - SMI

Data: 2009-04-06 10:12:08
Autor: BartekGSXF
Lanserzy psia mać

Użytkownik "Radarro" <r.konopinski@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:grccvn$3nt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chcesz powiedziec, ze jechali jak kibole zeby sie napierdzielac??
Ale wiocha :(
Rzeczywiscie banda debili z malymi fiutkami i wielkim ego.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-04-06 01:48:33
Autor: Crazy Yogurt
Lanserzy psia mać
On 6 Kwi, 10:12, "BartekGSXF" <bartek.kacpr...@gamil.com> wrote:

> [...]
> wiem
> sporo czopków tez tam pojechało.
Chcesz powiedziec, ze jechali jak kibole zeby sie napierdzielac??

Nie. Jechali do Jarocina w celu wspólnego polatania z tamtejszą ekipą..

pzdr

Y (C)

Data: 2009-04-06 10:39:13
Autor: Marcin Gardeła
Lanserzy psia mać
BartekGSXF wrote:
[...]

Może poczekaj na definicję ustawki zamiast oceniać rozmiar fiutków.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-04-06 11:35:54
Autor: BartekGSXF
Lanserzy psia mać

Użytkownik "Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grcf6k$frp$1inews.gazeta.pl...
Może poczekaj na definicję ustawki zamiast oceniać rozmiar fiutków.
Dawaj w takim razie definicje ustawki. Bo jedyna jaka znam to wlasnie wspolne i wzajemne obijanie sobie mord.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ustawka

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-04-06 12:00:12
Autor: Dysiek
Lanserzy psia mać
Dawaj w takim razie definicje ustawki. Bo jedyna jaka znam to wlasnie wspolne i wzajemne obijanie sobie mord.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ustawka

To doczytaj do konca link ktory podales - masz tam ustawke kolarska - do motocyklowej juz niedaleko :-)

Dysiek

Data: 2009-04-06 12:18:53
Autor: BartekGSXF
Lanserzy psia mać

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:grcjre$he8$1inews.gazeta.pl...

To doczytaj do konca link ktory podales - masz tam ustawke kolarska - do motocyklowej juz niedaleko :-)
W dalszym ciagu jest to nielegalne :)

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-04-06 12:56:53
Autor: Marcin Gardeła
Lanserzy psia mać
BartekGSXF wrote:
Użytkownik "Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Może poczekaj na definicję ustawki zamiast oceniać rozmiar fiutków.
Dawaj w takim razie definicje ustawki.

Ustawka - umówienie się w internecie lub przy pomocy innych, podobnie działających środków na partyjkę multiplayera w jakąś grę, która to umożliwia, np. "dziś wieczorem ok. godz. 20.00 gramy w Call of Duty 4".

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-04-06 13:26:46
Autor: BartekGSXF
OT Lanserzy psia mać

Użytkownik "Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grcn5t$9js$1inews.gazeta.pl...
Ustawka - umówienie się w internecie lub przy pomocy innych, podobnie działających środków na partyjkę multiplayera w jakąś grę, która to umożliwia, np. "dziś wieczorem ok. godz. 20.00 gramy w Call of Duty 4".
Jesli tak to na jakim serwerze? Bo jestem chetny jakbajbardziej. :)

pozdr
Bart1stCav
--
BartekGSX6F