?apa? z?odzieja!

Data: 2011-02-01 12:51:01
Autor: Pomysłowy Dobromir
?apa? z?odzieja!
"TVN rozważa podanie do sądu "Nasz Dziennik" za dzisiejszy artykuł "Smoleński biznes". Dziennik napisał, że TVN opłaca ekspertów lotnictwa, by forsowali na antenie stacji tezę o winie polskich pilotów, którzy lądowali pod presją głównego pasażera. - Zarzuty są absurdalne - odpowiada rzecznik stacji. "
Nawet pobieżna lektura "ND" wskazuje na krecią robotę tego szmatławca. To oni robią biznes na trupach! Oni i ich mocodawcy!

Data: 2011-02-01 04:09:23
Autor: Hans Kloss
?apa? z?odzieja!
On 1 Lut, 12:51, Pomysłowy Dobromir <u...@domena.ck> wrote:
oni robią biznes na trupach! Oni i ich mocodawcy!

To oni pierdolili od rzeczy o "czterech podejściach" "debeściakcach"
"naciskach" "jakniewylądujetozabiją" itditp wyssanych z palca
bredniach? To oni wmawiają umysłowym pedrylom że to JK strącił zdalnie
samolot z Prezydentem RP przez telefon komórkowy?
Opamiętaj sie matołku, albo zmień grupę bo nas tej takie bzdety nie
przejdą. I przestań pojebie zmieniać nicki co trzy dni bo to ani
trochę nie doda twoim rzygowinom wiarygodności. Budzisz
obrzydzenie! ;)
J-23

Data: 2011-02-01 13:35:34
Autor: D. J. MC Donald Musk
?apa? z?odzieja!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e530dca9-7c64-4930-ac14-ea2f7455b2c0i40g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

to kolejny ruski agent z GWna...

Data: 2011-02-01 15:28:48
Autor: Grzegorz Z.
?apa? z?odzieja!
Hans Kloss napisał:

[...]

Wyobraź sobie - obejrzałem wczoraj "Solidarnych 2010" i ... prawie mnie
przekonali że to był zamach, a Putin ma krew na rękach.

Przeczytałem jednak dzisiaj tą wiadomość:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9036207,PiS_bedzie_monitorowal_internet__Kto_podpadnie___do.html

I wszystko wróciło do normy.

Nie składam wymówienia u "onych", nadal będę pobierał wierszówkę za moje
paściarstwo.

Data: 2011-02-01 18:28:23
Autor: ..heÂŽsk..
?apa? z?odzieja!
On Tue, 1 Feb 2011 15:28:48 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Hans Kloss napisał:

> [...]

I wszystko wróciło do normy.

Nie składam wymówienia u "onych", nadal będę pobierał wierszówkę za moje

 ktoz to tak zdenerwowal hansa ? ;o))) jego koles podszywacz?

 nie martw sie hans, awe, razor, jaksa, znikneli z psp.  czas na ciebie... czas.

Data: 2011-02-01 10:02:18
Autor: Hans Kloss
?apa? z?odzieja!
On 1 Lut, 18:28, ..he(R)sk.. <ru.bigbred...@interia.pl> wrote:

 nie martw sie hans, awe, razor, jaksa, znikneli z psp.
Zniknęli? chyba cos ci się zdrowo pomyliło
 czas na ciebie... czas.
Dopiero jak mi sie całkowicie znudzi wyśmiewanie się z platfonstwa ;)
Szczerze pisząc już mi się nudzi, bo to ciągle mecz do jednej bramki.
J-23

Data: 2011-02-01 18:28:23
Autor: ..heÂŽsk..
?apa? z?odzieja!
On Tue, 1 Feb 2011 12:51:01 +0100, Pomysłowy Dobromir <user@domena.ck>
wrote:

[...]

 to juz trwa zdecydowanie za dlugo! czas by tusk ukrocil te wybryki!

Data: 2011-02-01 10:04:16
Autor: Hans Kloss
?apa? z?odzieja!
On 1 Lut, 18:28, ..he(R)sk.. <ru.bigbred...@interia.pl> wrote:

 to juz trwa zdecydowanie za dlugo! czas by tusk ukrocil te wybryki!
 Tusk już tylko szuka tratwy ratunkowej, wie że jest skończony.
Pytanie czy platfonstwo zatonie razem z nim czy będzie się próbowało
ratować sojuszem z lsd.
J-23

Data: 2011-02-02 10:40:53
Autor: D. J. MC Donald Musk
?apa? z?odzieja!

wrote:

[...]

ale najpierw musi "skonsultowac"z Putinem i Merkel...

?apa? z?odzieja!