Łapaj złodzieja :-)

Data: 2009-12-27 10:47:12
Autor: BoDro
Łapaj złodzieja :-)
no nie wiem, czy ja poświęciłby swojego giantusia :-)

http://www.dziennik.pl/swiat/article513323/Tak_chinski_bohater_zlapal_zlodziei.html

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-12-27 11:00:03
Autor: Jacek_P
Łapaj złodzieja :-)
BoDro napisal:
no nie wiem, czy ja poświęciłby swojego giantusia :-)
http://www.dziennik.pl/swiat/article513323/Tak_chinski_bohater_zlapal_zlodziei.html

W Polsce poszedlby siedziec za napad i spowodowanie wypadku drogowego.
Niestety, u nas policja ma monopol na takie akcje.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-12-27 17:33:28
Autor: BoDro
Łapaj złodzieja :-)
Jacek_P pisze:

W Polsce poszedlby siedziec za napad i spowodowanie wypadku drogowego.
Niestety, u nas policja ma monopol na takie akcje.

he, he... Tak samo po chwili pomyślałem. "Uszkodzenie" przestępcy może się dla ofiary czy jej obrońcy źle u nas skończyć od prawnej strony :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-12-27 20:40:37
Autor: Ryszard Mikke
Łapaj złodzieja :-)
BoDro <bolek@lolek.pl> napisał(a):
Jacek_P pisze:

> [...]

he, he... Tak samo po chwili pomyślałem. "Uszkodzenie" przestępcy może się dla ofiary czy jej obrońcy źle u nas skończyć od prawnej strony :-)

W sumie - nie wiemy, jak to się skończyło dla tego dzielnego Chińczyka...

rmikke

--

Łapaj złodzieja :-)