Łapanie za dupe "ELEMENTEM KULTURY".

Data: 2009-11-13 15:18:10
Autor: Marek
Łapanie za dupe "ELEMENTEM KULTURY".
W naszym kraju nikt nie bedzie nam mowil, ze lapanie za dupe jest
niemozliwe...
Moze gdzies indziej, tak...ale nie u nas...

Data: 2009-11-14 05:43:35
Autor: awe
Lapanie za dupe "ELEMENTEM KULTURY".

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:fc73820f-0580-4144-a2f4-bc1c326d4fe4k17g2000yqh.googlegroups.com...
W naszym kraju nikt nie bedzie nam mowil, ze lapanie za dupe jest
niemozliwe...
Moze gdzies indziej, tak...ale nie u nas...
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Kobiety mozna uszczesliwiac na rozne sposoby. Czasem wystarczy klepnac w tylek. Czasem sie nawet dlugo prosza
awe

Data: 2009-11-14 06:43:59
Autor: cytryna
> [...]

Kobiety mozna uszczesliwiac na rozne sposoby. Czasem wystarczy klepnac w tylek. Czasem sie nawet dlugo prosza

Tako rzecze Tadzio Iwiński znany poklepywacz tłumaczek z SLD.

Data: 2009-11-14 07:52:00
Autor: pluton
Lapanie za dupe "ELEMENTEM KULTURY".

Tako rzecze Tadzio Iwiński znany poklepywacz tłumaczek z SLD.

Ale sobie ałtoryteta znalazlas do cytowania. Lec dac mu sie poklepac.

Nullification

Data: 2009-11-14 08:11:40
Autor: Jadrys
cytryna pisze:
[...]

Pan Iwiński to akurat nie potrzebuje tłumaczek - zna biegle 16 języków..

Data: 2009-11-14 00:31:15
Autor: Marek
On 14 Lis, 08:11, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
cytryna pisze:

> ***************************************************************************­**

> Tako rzecze Tadzio Iwiński znany poklepywacz tłumaczek z SLD.

Pan Iwiński to akurat nie potrzebuje tłumaczek - zna biegle 16 języków..

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

On nie potrzebuje tlumaczenia...ale tlumaczke - owszem...!!!

Data: 2009-11-14 17:01:51
Autor: jadrys

cytryna pisze:

[...]

Tobie też by się ktoś przydał żeby ci wytłumaczyć jak sie konfiguruje - sam wiesz co..

Data: 2009-11-14 14:25:54
Autor: Karol
Lapanie za dupe
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Pan Iwiński to akurat nie potrzebuje tłumaczek - zna biegle 16 języków..

ten *pan* to komuch, byl dlugie lata czlonkiem PZPR. Powinien wiec cieszyc sie
ze zyje. Od polityki takim jak on, wara ! --

Data: 2009-11-14 17:01:46
Autor: jadrys
Lapanie za dupe
Karol pisze:
[...]

To co że pseudokomuch? przecież nikomu krzywdy nie zrobił.

Data: 2009-11-14 16:15:20
Autor: Karol
Lapanie za dupe
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):
To co że pseudokomuch? przecież nikomu krzywdy nie zrobił.

to komuch, a nie pseudokomuch. Ale jako komuch, moze krzywde zrobic.

Niech lepiej siedzi w papciach przed kominkiem( o ile go ma) i cieszy sie,
ze zyje...a od polityki, gnojowi wara.

Data: 2009-11-14 20:38:56
Autor: jadrys
Lapanie za dupe
 Karol pisze:
[...]

Jeżeli prawdziwy komuch to nie ma sie czego obawiać. Taki na pewno uczciwemu człowiekowi nie zrobi krzywdy..

Data: 2009-11-14 19:48:37
Autor: Karol
Lapanie za dupe
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):
Jeżeli prawdziwy komuch to nie ma sie czego obawiać. Taki na pewno uczciwemu człowiekowi nie zrobi krzywdy..

taaak, jesli taki prawdziwy komuch, to niech podzieli sie swoim majatkiem z
biednymi i np.udostepni swoje mieszkanie, bezdomnym. Niech tez ich karmi, za
swoje pieniadze. Wowczas uwierze w jego altruizm i bezinteresownosc:)

Data: 2009-11-15 10:38:43
Autor: Jadrys
Lapanie za dupe
Karol pisze:
[...]

Dla mnie wystarczy żeby nie żerował na biednych.

Data: 2009-11-14 15:14:44
Autor: awe

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hdll7l$dhd$2news.onet.pl...
cytryna pisze:
[...]

ja bym chcial tego buraczka zobaczyc w akcji.
awe

Data: 2009-11-14 17:01:55
Autor: jadrys

cytryna pisze:

[...]