Data: 2011-07-08 08:23:22 | |
Autor: Wemif | |
Łapanka emerytów | |
To jakaś głupota, ostatnio musiałem wpłacić gotówkę, czekałem w Aliorze chyba z 10 minut bo akurat jedna kasa miała przerwę. Jeśli przyjdzie tam masa emerytów (których na razie faktycznie tam nie było) to przestanę być zadowolony z Aliora. a. |
|
Data: 2011-07-08 10:41:04 | |
Autor: MarekZ | |
Łapanka emerytów | |
Użytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iv6epq$ttd$1@host.amsnet.pl...
Mają być osobne stanowiska do tych celów. Powinno dać się to tak zorganizować żeby nie wydłużyło istotnie średniego czasu obsługi innych klientów, bo tłumów w Aliorze się raczej nie widuje. |
|
Data: 2011-07-08 12:10:33 | |
Autor: Matt | |
Łapanka emerytów | |
On Fri, 08 Jul 2011 10:41:04 +0200, MarekZ <brak@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iv6epq$ttd$1@host.amsnet.pl... Dla mnie (i pewnie dla paru innych osób klientów też) Alior to przede wszystkim bezpłatne: rachunki walutowe, obsługa gotówkowa w oddziale i natychmiastowe przelewy do/z internetowego kantoru. Jeśli w praniu okaże się, że zamiast osobnego okienka dla emerytów mamy wspólną obsługę, bo akurat nie ma pracowników w oddziale to Alior sobie strzeli w stopę. Matt |
|
Data: 2011-07-08 10:27:41 | |
Autor: | |
Łapanka emerytów | |
Raczej tak, bo koło siebie mam duży oddział Aliora i nigdy nie widziałem tam
więcej niż jednej czynnej kasy. W ogóle coś z organizacją pracy w Aliorze jest niehalo: Doradcy klienta zamożnego, biznesowego, hipotecznego siedzą w boksach, dłubiąc w nosie z nudów, a kasjerka ma zapieprz naokrągło. -- |
|