Lapierre X-CONTROL 210 - opinie, przemyslenia?

Data: 2011-01-04 22:31:56
Autor: Kwik
Lapierre X-CONTROL 210 - opinie, przemyslenia?
Witam,

Niestety, wciaz kontynuuje poszukiwania tego JEDYNEGO roweru. Czasu coraz mniej, bo wiosna zbliza sie wielkimi krokami.

Przeznacznie - kilkudziesieciokilometrowe wycieczki po Jurze,
Beskidach itd itp.

Najnowszy kandydat to Lapierre X-Control 210:
http://www.poreba.carrer.pl/index.php?do=prod&id=1311

Mam okazje kupic taki egzemplarz za ok 5k.

Pytania, bo stracilem bieglosc w grupach sprzetowych:
- jak maja sie hamulce Formula RX do np. Avid Juicy?
- jak sprawuje sie ten damper i system zwieszenia?
- ktos mial stycznosc i moze mi polecic/odradzic?

Minusy - brak blokady amortyzatora.

Serdeczne dzieki z gory,
Kwik

Data: 2011-01-05 10:57:17
Autor: Wojciech Waga
Lapierre X-CONTROL 210 - opinie, przemyslenia?
Pytania, bo stracilem bieglosc w grupach sprzetowych:
- jak maja sie hamulce Formula RX do np. Avid Juicy?

Mam por贸wnanie z TheONE ale one si臋 chyba bardzo nie r贸偶ni膮 z RX. W stosunku do Juicy wydaje mi si臋, 偶e Formula bierze szybciej przy ma艂ym nacisku, Juicy wolniej nabieraj膮 mocy. Ale oba s膮 skuteczne, inny jest "feel". Do XC i ma艂ych g贸rek nawet Juicy 3 s膮 wystarczaj膮ce w zupe艂no艣ci. IMHO w tym modelu, kt贸ry linkujesz przednia tarcza mog艂aby by膰 wi臋ksza. Jak chcesz szybko zje偶d偶a膰 z wi臋kszych g贸rek to 160mm 艂atwo mo偶na przegrza膰 a wtedy praktycznie przestaje hamowa膰.

Minusy - brak blokady amortyzatora.

RockShox Recon SL 120mm LO

LO w nazwie jest od LockOut. Wi臋c blokada jest, mo偶e nie byc za to modnej ostatnio manetki na kierownicy bez kt贸rej da si臋 偶y膰.

pozdr.
w.

Lapierre X-CONTROL 210 - opinie, przemyslenia?