Łapówka od Prezydenta czyli instynkt samozachowawczy

Data: 2011-09-12 12:02:28
Autor: Przemysław W
Łapówka od Prezydenta czyli instynkt samozachowawczy

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał

http://niezalezna.

Tfu!

 Przemek

--

"Oświadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynają się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznają w nich, że mówili nieprawdę twierdząc, iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach bądź "nie brała w nich udziału" bądź 'ograniczała na nie fundusze".

Data: 2011-09-12 10:18:18
Autor: HaMMeR
On 12 Wrz, 12:02, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Tomek" <kuki...@wp.pl> napisał

>http://niezalezna.

Tfu!

 Przemek

A co ze to, coze..., ktos cie zdzielil w rylo i zeba wyplules,
straganiarski propagandzisto?
Czy moze to słowo 'niezalezna' tak bardzo ci w zeby zachodzi..?

Data: 2011-09-12 21:10:08
Autor: Przemysław W
Łapówka od Prezydenta czyli instynkt samozachowawczy
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

A co ze to, coze..., ktos cie zdzielil w rylo i zeba wyplules,
straganiarski propagandzisto?
Czy moze to słowo 'niezalezna' tak bardzo ci w zeby zachodzi..?

Ona taka niezależna jak ty odważny, podwarszawski kmiocie.

Przemek

Data: 2011-09-12 12:13:11
Autor: Leszczur
On 12 Wrz, 21:10, Przemysław W <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:
U ytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisa

A co ze to, coze..., ktos cie zdzielil w rylo i zeba wyplules,
straganiarski propagandzisto?
Czy moze to s owo 'niezalezna' tak bardzo ci w zeby zachodzi..?

Ona taka niezale na jak ty odwa ny, podwarszawski kmiocie.

Pomijajac te ciekawa wymiane uprzejmosci zastanawia mnie jedno - czemu
ludzie utozsamiaja wlasny brak wiedzy na temat zaleznosci mediow z ich
niezaleznoscia.
Ktos ma monopol na wiedze i znajomosc powiazan???

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-12 21:24:09
Autor: Przemysław W
Łapówka od Prezydenta czyli instynkt samozachowawczy

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał

[...]

Jak się widzi takie postacie jak Macierewicz, Czabański, Mariusz Kamiński, Tomasz Kaczmarek, Waszczykowski itp. to trzeba mieć jakąś szczególną wiedzę?

Przemek

Data: 2011-09-12 12:29:47
Autor: Leszczur
On 12 Wrz, 21:24, Przemysław W <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:
U ytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisa

[...]

Jak si widzi takie postacie jak Macierewicz, Czaba ski, Mariusz Kami ski,
Tomasz Kaczmarek, Waszczykowski itp. to trzeba mie jak szczeg ln wiedz ?

No wypadałoby. Ale to dotyczy obu stron.

Data: 2011-09-12 21:41:13
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:03622bd5-2443-47c2-be7f-897ffed2a198d26g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Chyba żartujesz? Jak gazeta może być niezależna jeżeli jej reprezentantami są politycy jednej opcji?

Przemek

Data: 2011-09-12 12:46:41
Autor: Leszczur
On 12 Wrz, 21:41, Przemysław W <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:
> Jak si widzi takie postacie jak Macierewicz, Czaba ski, Mariusz Kami ski,
> Tomasz Kaczmarek, Waszczykowski itp. to trzeba mie jak szczeg ln wiedz ?

No wypada oby. Ale to dotyczy obu stron.

Chyba artujesz? Jak gazeta mo e by niezale na je eli jej reprezentantami
s politycy jednej opcji?

Moze byc. Nie wiem czy jest jakakolwiek, ale zaleznosc oznacza pisanie
na zamowienie i byc moze wbrew sobie i/lub faktom.
To o czym piszesz to bezstronnosc, ale w przypadku mediow jako takich
- nie moze byc o tym mowy, bo one juz od dawna nie prezentuja faktow a
jedynie opinie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-13 02:10:50
Autor: stevep
Dnia 12-09-2011 o 19:18:18 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

straganiarski propagandzisto?
Czy moze to słowo 'niezalezna' tak bardzo ci w zeby zachodzi..?

Prawdziwy psychol- młot.

--
stevep

Data: 2011-09-12 10:43:09
Autor: obserwator
Łapówka od Prezydenta czyli instynkt samozachowawczy
Przemysław W <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał(a):
Tfu!

--

Łapówka od Prezydenta czyli instynkt samozachowawczy