£apówki za sygnalizacjê

Data: 2012-04-19 13:01:39
Autor: masti
£apówki za sygnalizacjê
Dnia pięknego Thu, 19 Apr 2012 10:17:35 +0000 osobnik zwany to wystukał:

Niesamowite! PMS-owi trolle już dawno ustalili, że wszelkie znaki
drogowe, sygnalizacja świetlna, cokolwiek stawiana jest zgodnie z
prawem, a każdy kto uważa inaczej, ten kretyn. A tymczasem:

ale odróżniasz stawianie znaków/świateł od zakupu usługi?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-04-19 14:30:17
Autor: kogutek
£apówki za sygnalizacjê
masti <gone@to.hell> napisa³(a):
> [...]

> prawem, a każdy kto uważa inaczej, ten kretyn. A tymczasem:

ale odróżniasz stawianie znaków/świateł od zakupu usługi?

Odstosunkuj siê. On tylko tytu³y czyta. Tre¶ci powy¿ej dwóch linijek sobie
odpuszcza bo jak zaczyna czytaæ trzeci± to nie pamiêta co w pierwszej by³o. --

Data: 2012-04-19 15:55:35
Autor: to
£apówki za sygnalizacjê
begin kogutek
ale odróżniasz stawianie znaków/świateł od zakupu usługi?

Odstosunkuj się. On tylko tytuły czyta. Treści powyżej dwóch linijek
sobie odpuszcza bo jak zaczyna czytać trzecią to nie pamięta co w
pierwszej było.

Widzę, że już dwóch liderów intelektualnych się pojawiło. :>

Data: 2012-04-19 16:38:37
Autor: kogutek
£apówki za sygnalizacjê
to <to_usenet@interia.pl> napisa³(a):
begin kogutek

> sobie odpuszcza bo jak zaczyna czytać trzecią to nie pamięta co w
> pierwszej było.

Widzę, że już dwóch liderów intelektualnych się pojawiło. :>

Przy tobie to samotnie rosn±ce w polu drzewo jest inteligentniejsze. A tak na
powa¿nie. Po chuj piszesz bzdury i ¿eby je potwierdziæ dajesz linka do czego¶
zupe³nie innego. Tylko dlatego ¿e tytu³ Ci pasowa³?

--

£apówki za sygnalizacjê