Laptop 17' poniżej 2k zł.

Data: 2011-06-09 20:31:12
Autor: Artur Frydel
Laptop 17' poniżej 2k zł.

Witam.

Poproszono mnie o pomoc w zkaupie laptopa. Wymagania; 17' matryca i cena
poniżej 2000zł. Reszta w zasadzie nieważna. Przeznaczenie; laptop jako
stacja internetowa dla starszej osoby. Sporadycznie Office, czasem jakiś
film. Laptop będzie pracował w 90% stacjonarnie. Okazyjnie będzie
przewożony w parę miejsc.

Rozważam zakup tego urządzenia;
http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/2248028_techniczne

Proszę o komentarze, ewentualnie rady - może warto kupić coś innego?

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"Always look on the bright side of life."

Data: 2011-06-10 02:03:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Laptop 17' poniżej 2k zł.

"Artur Frydel" slrniv2bcf.k7n.artur.frydel@lapt.bzyk.dyndns.org

Proszę o komentarze, ewentualnie rady - może warto kupić coś innego?

Ja bym celował w używany za przysłowiową stówkę. :)
Nie potrzebujesz:

 -- baterii/akumulatora w dobrym stanie
 -- wielkich mocy obliczeniowych CPU czy GPU
 -- ogromnej RAMki
 -- cudownej matrycy
 -- nowiuteńkiej klawiatury
 -- nagrywarki
 -- dużego dysku

Do ,,internetu'' (przeglądania stron WWW) lepiej mieć dwa słabe
za 200 złotych niż jeden dobry za 2 tysiące złotych. Nowa grafika
szybko straci na swej wartości, choć nie będzie używana, podobnie
z akumulatorem, zaś nadmiarowo duży dysk nie będzie [nad]używany
przez pięć lat, a do tej pory straci na swej wartości tyle, że
nie będzie nic warty...

Zaoszczędzone pieniądze można wydać na wakacje, :) dobre
nagłośnienie (filmy) lub dobry monitor czy nawet telewizor...
(ja celuję w ten -- Panasonic TX-P42G30E)

Data: 2011-06-10 09:05:57
Autor: nom
Laptop 17' poniżej 2k zł.

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:isrn0q$kfu$1inews.gazeta.pl...
Zaoszczędzone pieniądze można wydać na wakacje, :) dobre
nagłośnienie (filmy) lub dobry monitor czy nawet telewizor...
(ja celuję w ten -- Panasonic TX-P42G30E)

To się nie zmieści w 2000zł.
Lepiej Panasonic TX-P42C3E i zostaje 500zł na używanego lapka. :-)

Data: 2011-06-10 16:16:03
Autor: qwerty
Laptop 17' poniżej 2k zł.
Użytkownik "nom"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:issfom$mlr$1@inews.gazeta.pl...
Lepiej Panasonic TX-P42C3E i zostaje 500zł na używanego lapka. :-)

Taki szmelc polecasz?

Data: 2011-06-11 00:06:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Laptop 17' poniżej 2k zł.

"nom" issfom$mlr$1@inews.gazeta.pl

Zaoszczędzone pieniądze można wydać na wakacje, :) dobre
nagłośnienie (filmy) lub dobry monitor czy nawet telewizor...
(ja celuję w ten -- Panasonic TX-P42G30E)

To się nie zmieści w 2000zł.

Dlaczego? Ceny stale spadają. :)

Lepiej Panasonic TX-P42C3E i zostaje 500zł na używanego lapka. :-)

Chaderedy? :) Na co komu taka mała rozdzielczość? :)

Ja TV zamierzam podłączać do notebooka. :)

 () czas reakcji jedna tysięczna milisekundy
 () kontrast 5 milionów do jednego
    (ciekawe, jaki to kontrast, bo jest ich kilka -- na
    przykład luminancji i chrominancji oraz lokalny i globalny)
 () FullHD
 () RJ45 (z jego dobrodziejstwem)
 () 600 Hz (TV generuje dodatkowe klatki pośrednie)
 () USB/SDHC z możliwością nagrywania

Data: 2011-06-11 08:11:53
Autor: qwerty
Laptop 17' poniżej 2k zł.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:isu4gh$98h$1@inews.gazeta.pl...
() kontrast 5 milionów do jednego
   (ciekawe, jaki to kontrast, bo jest ich kilka -- na
   przykład luminancji i chrominancji oraz lokalny i globalny)

Myślisz, że zauważysz taki kontrast? Ludzkie oko chyba potrafi max 1000:1

() 600 Hz (TV generuje dodatkowe klatki pośrednie)

Wiesz chociaż jak jest tworzone te 600 Hz? Są wstawiane klatki pośrednie, ale one są całkowicie czarne.

() USB/SDHC z możliwością nagrywania

Tak jak większość samygo.

Data: 2011-06-11 16:44:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Laptop 17' poniżej 2k zł.

"qwerty" isv10f$ct0$1@inews.gazeta.pl

[...]

{w tle terkotanie tarczy telefonicznej;
po chwili przerywany sygnał w słuchawce...}

 -- Pogotowie psychiatryczne, słucham...
 -- Proszę o interwencję... ;)

Daleko telewizorom do kontrastu widzianego przez ludzi
a jeszcze dalej do obserwowanego w przyrodzie. :)
Inna sprawa, że oko ludzkie widzi inaczej niż
matryca aparatu fotograficznego.

() 600 Hz (TV generuje dodatkowe klatki pośrednie)

Wiesz chociaż jak jest tworzone te 600 Hz? Są wstawiane klatki
pośrednie, ale one są całkowicie czarne.

Ciekawa propozycja... [kiedyż wreszcie przyjadą? obiecali bezzwłoczną pomoc]

() USB/SDHC z możliwością nagrywania

Tak jak większość samygo.

I tu niespodziewanka -- oczywiście nagrywanie jest możliwe od strony
technicznej, ale jest zabronione od strony prawnej, więc producent
blokuje nagrywanie większości ciekawych programów...

-=-

Co gorsza -- tym telewizorem nie można posługiwać się jak zwyczajną
przeglądarką inetrnetową, a szkoda. Ani tym, ani innymi telewizorami
tak nie można. Zapewne to ulegnie :) naciskom/zmianie, czyli zmieni
się, ale na razie jest jak jest. Gdyby te telewizory pracowały jako
przeglądarki intermetowe -- ludzie zaprzestaliby kupowania komputerów? :)
Pewnie spadłaby drastycznie liczba kupowanych komputerów. Ponadto taki
telewizor musi pracować stabilnie -- tylko Gates wmówił ludziom, że są
imbecylami, gdy marudzą, iż ich komputer zawiesił się. :) W sieci są
wirusy i inne szkodniki, oprogramowanie komputera niejako samoistnie
(bez wiedzy użytkownika) ulega modyfikacjom (zwykle nieskoordynowanym)
i efekty tego są smutne. :)

Data: 2011-06-11 17:17:38
Autor: ToMasz
Laptop 17' poniżej 2k zł.

[...]
nie. bo komputer nie do tego służy.
[...]
wirusy JAKIE? telewizorowe? nie słyszałem. Komputerowe - to słyszałem
ale takich niema. O ile wiem to 99.99999% wirusów w internecie atakuje
windowsa. naszczęście TV są wolne od windowsa.
oprogramowanie komputera niejako samoistnie
(bez wiedzy użytkownika) ulega modyfikacjom (zwykle nieskoordynowanym)
i efekty tego są smutne. :)
Poszukaj takiej serii płyt asusa (chyba) z przeglądarką internetową
wgraną w bios. jak coś chcesz "na szybciora" sorawdzić na necie,
odpalisz "google" w 10 sekund, sprawdzisz pogode, nr telefonu do
pizzeri, czy co tam chcesz. da sie? Oczywiście
ToMasz

Data: 2011-06-11 18:35:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Laptop 17' poniżej 2k zł.

"ToMasz" it00ui$d99$1@inews.gazeta.pl

[...]

Ale do oglądania filmów z niektórych stron -- służy? :)
Do przeglądania wiadomości czy sportowych wydarzeń  -- służy? :)
Zobacz, ile netu jest na tym Panasonicku.

[...]

A co słyszałeś? Wewnętrzne głosy słyszałeś? :)
Myślisz, że dzisiejszy telewizor mocno różni się od komputera? :)
Albo pracuje na zupełnie innym systemie operacyjnym niż komputer?

Komputerowe - to słyszałem
ale takich niema.

Ciche są? Nieme? ;)

O ile wiem to 99.99999% wirusów w internecie atakuje
windowsa. naszczęście TV są wolne od windowsa.

To mało wiesz. :) Wirusy zaczynają się daleko od Windows czy oprogramowania
rodem z Redmond. :) Raczej wirusy atakują to, co jest jakoś łączone z resztą
świata, bo jakoś muszę się dostać ukradkiem do nowego miejsca...

A jaki to ma związek z wirusami czy TV?

Data: 2011-06-11 17:37:47
Autor: qwerty
Laptop 17' poniżej 2k zł.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:isvv4v$87a$1@inews.gazeta.pl...
Daleko telewizorom do kontrastu widzianego przez ludzi
a jeszcze dalej do obserwowanego w przyrodzie. :)

Taa? Będąc w nasłonecznionym pomieszczeniu widzisz co się dzieje w drugim, ciemnym pomieszczeniu? Oczywiście oko może postrzegać 1000000:1, ale dopiero po zaadoptowaniu się.

Wiesz chociaż jak jest tworzone te 600 Hz? Są wstawiane klatki
pośrednie, ale one są całkowicie czarne.

Ciekawa propozycja... [kiedyż wreszcie przyjadą? obiecali bezzwłoczną pomoc]

"Niektóre telewizory zwyczajnie oszukują oko widza, powtarzając tę samą klatkę po 10 lub więcej razy, lub powtarzając klatkę z kilkoma prostymi zmianami, na przykład ściemniając stopniowo obraz. Mogą nawet wstawić czarną klatkę."

[...]

Od strony prawnej? Podaj gdzie jest zabronione (dz. u.,paragraf, art. )

Co gorsza -- tym telewizorem nie można posługiwać się jak zwyczajną
przeglądarką inetrnetową, a szkoda. Ani tym, ani innymi telewizorami
tak nie można.

Totalne bzdury:
http://img638.imageshack.us/img638/2992/samygonetsurf.jpg

Gdyby te telewizory pracowały jako
przeglądarki intermetowe -- ludzie zaprzestaliby kupowania komputerów? :)

lol. Komputery to nie tylko http i gg.

W sieci są
wirusy i inne szkodniki, oprogramowanie komputera niejako samoistnie
(bez wiedzy użytkownika) ulega modyfikacjom (zwykle nieskoordynowanym)
i efekty tego są smutne. :)

Wiesz na czym pracują tv? Na specjalnej dystrybucji linuxa.

Data: 2011-06-11 18:43:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Laptop 17' poniżej 2k zł.

"qwerty" it025e$goi$1@inews.gazeta.pl

Daleko telewizorom do kontrastu widzianego przez ludzi
a jeszcze dalej do obserwowanego w przyrodzie. :)

Taa?

Taa. ;)

Będąc w nasłonecznionym pomieszczeniu widzisz co się dzieje w drugim, ciemnym pomieszczeniu? Oczywiście oko może postrzegać 1000000:1, ale dopiero po zaadoptowaniu się.

Co to ciemne pomieszczenie? Takie, w którym odzywają pręciki?

[...]

A cytat ten skąd zaczerpnąłeś?

[...]

Nie wiem, gdzie ludzie zabraniają kopiowania. Jeśli jednak uważasz, że kopiowanie
nie podlega regulacjom prawnym -- po co płacisz tak dużo za filmy muzykę czy soft?...

[...]

I o czym świadczy ten jotpeg?

Gdyby te telewizory pracowały jako
przeglądarki intermetowe -- ludzie zaprzestaliby kupowania komputerów? :)

lol. Komputery to nie tylko http i gg.

Dla wielu ludzi komputer zaczyna się i kończy się właśnie na przeglądarce.

[...]

I co w tym ciekawego? :) Linuks jest wirusoodporny?

Data: 2011-06-11 19:16:11
Autor: qwerty
Laptop 17' poniżej 2k zł.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:it060u$rt4$2@inews.gazeta.pl...
[...]

www.bing.com
Skopiuj cytat i się dowiesz.

Nie wiem, gdzie ludzie zabraniają kopiowania. Jeśli jednak uważasz, że kopiowanie
nie podlega regulacjom prawnym -- po co płacisz tak dużo za filmy muzykę czy soft?...

Magnetowidy są nielegalne! Dekodery mające PVR też! Idę w poniedziałek zaskarżyć n i cyfrowy polsat, bo wciskają towar, który służy do przestępstwa!

[...]

NetSurf Web browser for SamyGO TV - specjalna przeglądarka pod tv samsunga.

Dla wielu ludzi komputer zaczyna się i kończy się właśnie na przeglądarce.

No i? Większość !=wszyscy. Według rozumowania: jedzmy gówno - miliardy much nie może się mylić.

I co w tym ciekawego? :) Linuks jest wirusoodporny?

Nie rozkręcałem tv, ale wydaje mi się, że jest tam na innej architekturze.
Mam linuxa w routerze i nie mogę zainstalować aplikacji typowo linuxowych. Muszą być odpowiednio skompilowane.

Data: 2011-06-11 19:50:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Laptop 17' poniżej 2k zł.

"qwerty" it07s0$53q$1@inews.gazeta.pl

A cytat ten skąd zaczerpnąłeś?

www.bing.com
Skopiuj cytat i się dowiesz.

Aż tak mocno nie interesuje mnie to. :)

http://img638.imageshack.us/img638/2992/samygonetsurf.jpg

I o czym świadczy ten jotpeg?

NetSurf Web browser for SamyGO TV - specjalna przeglądarka pod tv samsunga.

A co z Panasonickiem? Potanieje czy dorzuci możliwość przeglądania stron WWW? :)

Dla wielu ludzi komputer zaczyna się i kończy się właśnie na przeglądarce.

No i? Większość !=wszyscy. Według rozumowania: jedzmy gówno - miliardy much nie może się mylić.

Nie mogą. :)

[...]

Jeśli więc na TV będzie można przeglądać strony WWW, być może uda się
też do TV doczepić klawiaturę jako zwykłe wyposażenie? :) Jeszcze do
tego jakiś m@iler i po co nam komputery osobiste? Do pisania programów? :)
Do obróbki graficznej fotek -- niewiele osób obrabia fotki, a podejrzewam,
iż niedługo i puszki będą oferowały obróbkę graficzną fotek...

-=-

Marnie widzę rozwój PeCetów. ;) Komórki/smartfony, TV, aparaty fotograficzne, nawigacje...

Data: 2011-06-11 21:09:10
Autor: qwerty
Laptop 17' poniżej 2k zł.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:it09u5$b42$1@inews.gazeta.pl...
Jeśli więc na TV będzie można przeglądać strony WWW, być może uda się
też do TV doczepić klawiaturę jako zwykłe wyposażenie? :)

Już dawno się udało:
http://sourceforge.net/apps/phpbb/samygo/viewtopic.php?f=5&t=110#p676

Data: 2011-06-12 00:17:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Laptop 17' poniżej 2k zł.

"qwerty" it0efr$p9v$1@inews.gazeta.pl

Już dawno się udało:
http://sourceforge.net/apps/phpbb/samygo/viewtopic.php?f=5&t=110#p676

A do ,,mego'' Panasonicka można doczepić ,,zwykłą'' klawiaturkę? :)

Data: 2011-06-12 09:36:16
Autor: qwerty
Laptop 17' poniżej 2k zł.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:it0pik$rg$2@inews.gazeta.pl...
A do ,,mego'' Panasonicka można doczepić ,,zwykłą'' klawiaturkę? :)

Nie wiem. Nie interesuję się panasem, gdyż uważam, że teraz to tylko znaczek (a nie dobry producent sprzętu).

Data: 2011-06-12 15:44:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Laptop 17' poniżej 2k zł.

"qwerty" it1q8k$iaa$1@inews.gazeta.pl

Nie wiem. Nie interesuję się panasem, gdyż uważam, że teraz to tylko znaczek (a nie dobry producent sprzętu).

A co jest dobrym sprzętem w TV?

Data: 2011-06-11 22:31:53
Autor: ToMasz
Laptop 17' poniżej 2k zł.
Jeśli więc na TV będzie można przeglądać strony WWW, być może uda się
też do TV doczepić klawiaturę jako zwykłe wyposażenie? :)
Bez problemu
[...]
po co ludziom windows? parę stówek! marnie go widzisz? - nic nie zagraża
jego egzystencji i dominacji. Po co ludziom MS ofiice, skoro 98%
użytkowników nie wykorzystuje wiecej niż 2% możliwości? Jakieś problemy
ma z tego tytułu MS?

Jakoś tak sie utarło ze PC to jedyna droga i tak długo zostanie. Tak jak
TV w naszych domach króluje, choć oglądać niema czego. Również auta mają
na licznikach 230km/h gdzie 99%polaków nie powinna przekroczyć 90km. -

Marnie widzę rozwój PeCetów. ;) Komórki/smartfony, TV, aparaty
fotograficzne, nawigacje...
będą i będą miały sie dobrze. Będą produkowane i sprzedawane bo są
pożądane. Mikroskopijan świadomość wyborów kupowanych produktów zapewnia
ich egzystencjie.
Również krytycznie patrząc na świat pozdrawiam
ToMasz

PS co do linuksa, to poczytaj o nim. linux embedded

Data: 2011-06-12 00:16:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Laptop 17' poniżej 2k zł.

"ToMasz" it0jbq$bf8$1@inews.gazeta.pl

Jeśli więc na TV będzie można przeglądać strony WWW, być może uda się
też do TV doczepić klawiaturę jako zwykłe wyposażenie? :)

Bez problemu

To byłoby dobre. :) Może jeszcze do tego Panasonicka?

[...]

Ja raczej ;) nie używam M$ Office. :)

Kiedyś chciałem mieć komputer, aby pisać programy.
Może kiedyś powrócę do pisania. :)

Jakoś tak sie utarło ze PC to jedyna droga i tak długo zostanie. Tak jak
TV w naszych domach króluje, choć oglądać niema czego. Również auta mają
na licznikach 230km/h gdzie 99%polaków nie powinna przekroczyć 90km. -

Poza miastami drogi są słabe -- przynajmniej wokoło Białegostoku, ale
w mieście nieraz dochodziłem prawie do 200 km/h -- moje Volvo nie ciągnie
tyle, ile miałoby ciągnąć (bodajże 205 ma ciągnąć) zgodnie z homologacją.

[...]

:)

Jak z plecakami po pięć stówek złotych zamiast po pięć złotych? :)

   Trzeba kupić dziecku, bo inne dzieci takie plecaki mają.

A dziecko nie ma w zamian za to pieniędzy na potrzebne książki. :)
(i dziczeje -- ale ma ładny plecaczek)

Również krytycznie patrząc na świat pozdrawiam

Mnie żal tylko dzieci i innych ludzi żyjących pod czyjąś opieką -- dorośli
(samodzielni) mnie raczej cieszą, gdy marnują swój szmal. :)

PS co do linuksa, to poczytaj o nim. linux embedded

Po co mam czytać? :) Przerabiałem Linuksa wielokrotnie.
Kilkanaście... Może i ponad ćwierć setki różnych wersji...

Data: 2011-06-13 15:58:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Laptop 17' poniżej 2k zł.

[...]

  http://www.sony.pl/hub/600hz-tv-i-200hz-tv-porownanie

Nie ma tam daty czy ja nie widzę? (jest tylko rok)

Jest błąd:

  Porównanie telewizorów 600 Hz i 20 Hz

Sony ma swój interes w dołowaniu konkurencji, dlatego taka
wypowiedź nie musi być dostatecznie wiarygodna. Oczywiście
być może jest prawdziwa.

  Technologia odtwarzania obrazu 600 Hz sterowanie subpolowe
  z układem inteligentnego tworzenia klatek w wersji Pro

  http://www.panasonic.pl/html/pl_PL/Produkty/Telewizory/Telewizory+NeoPDP/TX-P42G30/specifications/7160343/index.html?trackInfo=true

Natomiast powyższa wypowiedź niewiele niesie ze sobą -- co znaczy
wersja Pro i czym jest inteligencja tworzenia klatek? :)

Data: 2011-06-21 23:27:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Panasonic kontra Sony

[...]

    Uprzejmie informujemy, że 600Hz w TV Viera dokłada 11 niepowtarzalnych,
    specjalnie zmodyfikowanych klatek tworzonych za pomocą zaawansowanych,
    opatentowanych algorytmów czasu rzeczywistego po każdej klatce
    dostarczanego obrazu. Informacja na stronie SONY wprowadza
    w błąd i przekazaliśmy ją już naszym prawnikom.

    Pozdrawiam,
    Sebastian Staniszek
    Info / Panasonic

    http://www.panasonic.pl/html/pl_PL/Produkty/Telewizory/Telewizory+NeoPDP/TX-P42G30/overview/7160134/index.html?trackInfo=true

-=-

Dziś mija najdłuższy dzień roku. :)

Data: 2011-06-22 00:17:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Panasonic kontra Sony

"Eneuel Leszek Ciszewski" itr2ba$f22$3@inews.gazeta.pl

No nic... Jakoś to będzie... :)
Całe szczęście, że Panasonic twierdzi, iż rzeczywiście dorabia 11 klatek
do każdej klatki a Sony kłamie. :) Mam już internet, mam półkę, kolejny
krok to szafka na APek oraz bramkę VoIP i czas na telewizor... Będę mógł
zapłacić kartą... :)

[...]

Błąd. Miałem podć link do strony Sony. :)

"Eneuel Leszek Ciszewski" itr53v$oc7$1@inews.gazeta.pl

Data: 2011-06-10 09:58:56
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Laptop 17' poniżej 2k zł.
Dnia 2011-06-09, o godz. 20:31:12
Artur Frydel <artur.frydel@gmail.com> napisał(a):

[...]

Dołóż ciut więcej. Najtańszych modele po roku/dówch używania
zaczynają się rozsypywać. Parametry OK ale co z tego jak jakość
wykonania jest po prostu żałosna. :-( Po pewnym czasie całośc skrzypi,
pojawiają się pęknięcia obudowy etc. Przećwiczone na kilkunastu tanich
notebookach. Zastanów się czy mobilność jest naprawdę potrzebna - jeśli
to ma być zamiast komputera stacjonarnego to może się okazać że nigdy
nie ruszy z biurka. Jeśli nie musiałoby to byc mobilne to zerknij np.
na jakiś nettop - np.  na Asusa eee EB1501P czy coś podobnego plus
monitor. Jeśli ma to być jednak przenośne to może jakiś netbook ~12
cali plus większy monitor tam gdzie będzie stał? To co ma robić ten
komp jest na tyle proste że właściwie każda maszyna podoła a jakość
komputera i wyświetlanego na monitorze obrazu będzie zdecydowanie
lepsza niż na tanim laptopie 17 cali. Czasami warto na spokojnie
jeszcze raz oszacować potrzeby i nie iść za modą że każdy musi mieć
notebook.

Zdrówko

Data: 2011-06-11 00:15:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Laptop 17' poniżej 2k zł.

"Maciek Babcia Dobosz" 20110610095856.1aad81a0@babcia-workstation

Dołóż ciut więcej. Najtańszych modele po roku/dówch używania
zaczynają się rozsypywać. Parametry OK ale co z tego jak jakość
wykonania jest po prostu żałosna. :-( Po pewnym czasie całośc skrzypi,

Mój ma prawie 3 lata i nie skrzypi ani trochę. :)

pojawiają się pęknięcia obudowy etc.

Nic nie popękało. (chyba, że wewnątrz)

Matrycę zalałem wodą od wewnątrz -- jest ślad,
ale widoczny tylko na jasnym tle.
Żadne gniazdo (z chyba 13) nie połamało się -- każde jest w dobrym stanie.
(nie wiem, jak ExpressCard -- nie używałem ani razu i nie wiem, jak z RJ11)

Jest nadal w pełni sprawny.

Netbook po ponad 8 miesiącach wyglądem niewiele różni się od nówki.

Data: 2011-06-11 16:19:52
Autor: janusz_kk1
Laptop 17' poniżej 2k zł.
Dnia 09-06-2011 o 22:31:12 Artur Frydel <artur.frydel@gmail.com>  napisał(a):

Witam.

Poproszono mnie o pomoc w zkaupie laptopa. Wymagania; 17' matryca i cena
poniżej 2000zł. Reszta w zasadzie nieważna.

W Makro będzie teraz(od wtorku) na promocji 17" za niecałe 1300zł.
--
Pozdr
JanuszK

Laptop 17' poniżej 2k zł.