Laptop Acer i jasnosc ekranu

Data: 2009-09-30 09:54:30
Autor: kamil
Laptop Acer i jasnosc ekranu

"Mateusz" <spam@wp.pl> wrote in message news:h9tj4g$6eb$1atlantis.news.neostrada.pl...
Otoz moj kolega ma taka sytuacje, ze popsula mu sie klawiatura i zdecydowal sie ja odlaczyc. Do tej pory jasnoscia sterowal wlasnie strzalkami na tej klawiaturze. Problem jest taki, ze teraz ekranu nie da sie rozjasnic i caly czas wyglada tak jakby chodzil na baterii albo gorzej (no ciemny jest po prostu).
Probowalismy podlaczac klawiatury USB do lapka, ale strzalki w nich nie dawaly zadnego efektu (tzn. tylko w jednej z nich byl klawisz funkcyjny, ale z nim tez brak reakcji).

Teraz jest pytanie czy da sie rozjasnic ekran inaczej niz ta wbudowana klawiatura w laptopie? Rozjasnianie w opcjach karty graficznej daje zupelnie inny efekt niz rozjasnianie monitora i to raczej nie o to chodzi.

Wiekszosc laptopow ma w BIOSie taka opcje, czesto nawet mozesz ustawic inna jasnosc dla pracy na baterii i zasilaniu.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-30 19:00:11
Autor: Jurek W
Laptop Acer i jasnosc ekranu
Wiekszosc laptopow ma w BIOSie taka opcje, czesto nawet mozesz ustawic inna jasnosc dla pracy na baterii i zasilaniu.

Większość nie znaczy wszystkie. Znane mi Acery takiej opcji nie mają.

--
Jurek W
jurwaw@klub.chip.pl

Laptop Acer i jasnosc ekranu