Laptop Asus i podtrzymanie Biosu

Data: 2009-03-22 17:27:59
Autor: news.internetia.pl
Laptop Asus i podtrzymanie Biosu
Witam
Mam lapka Asus L2000, taki starszy model, (o taki dokładnie: http://www.aranet.pl/sklep/spec/inne/asus__l2000.htm) działa OK ale po wyłączeniu nie trzyma daty i godziny i ustawień w Biosie. Nie mam dużego doświadczenia z laptopani, zawsze sądziłem że tu bios podtrzymuje główny akumulator. Jak widać tu tak nie jest.
Proszę podpowiedzcie mi czy warto dobierać mu się do bebechów, znajdę tam baterię tak jak w stacjonarnym? Może ktoś takiego rozbierał i wie co i jak?

Pozdrawiam

Data: 2009-03-23 15:59:18
Autor: Washi
Laptop Asus i podtrzymanie Biosu

Użytkownik "news.internetia.pl" <tttpppsss@mail.com> napisał w wiadomości news:gq5pfe$egh$1mx1.internetia.pl...
Witam
Proszę podpowiedzcie mi czy warto dobierać mu się do bebechów, znajdę tam baterię tak jak w stacjonarnym? Może ktoś takiego rozbierał i wie co i jak?

Powinna byc bateria tak jak w stacjonarnym. Problem z lapkami jest tego typu, ze czesto wymontowanie jednej czesci pociaga za soba wymontowanie kilku innych, ktore te pierwsza przyslaniaja. Wioec jesli nie miales wczesniej do czynienia z rozbieraniem laptopow to moze udaj sie do serwisu, zaplacisz 50 PLN i obejdzie sie bez stresow.

Washi
--
Porozmawiajmy o wirtualizacji
-> http://www.virtual-it.pl/

Data: 2009-03-24 18:14:01
Autor: tatapsychopata
[...]

No niby tak, ale może ktoś z szanownych tu obecnych majstrował przy takim lapku i przynajmniej wie jaka tam jest bateria? Zawczasu nabyłbym żeby nie rozbierać dwa razy.

Laptop Asus i podtrzymanie Biosu