Laptop Compaq z Biedronki

Data: 2011-08-16 17:08:51
Autor: Stonek ziemniaczany
Laptop Compaq z Biedronki
Co sądzicie o tym laptopie? Też omijam ten sklep jak mogę, ale mają też produkty znanych marek. Zazwyczaj mieli jakieś badziewia firm emachines czy advent, a tym razem jest to Compaq i parametry ma całkiem niezłe:
System - Windows 7 Home Premium 64
Procesor - AMD Athlon II P360, 2,3 GHz, 1MB pamięci podręcznej L2
Pamięć - 3GB DDR3
Napęd - SuperMulti DVD-R/RW
Dysk - 320 GB SATA 5400 obr./min
Wifi, Ethernet 10/100 BASE-T, 6-komorowy akumulator litowy, gwarancja 2 lata, brak klawiatury numerycznej
Wyświetlacz - HD LED HP o przekątnej 39,6 (15,6) z technologią BrightView 1366x768
Karta graficzna - ATI Mobility Radeon HD 4250 (maks. 1,37GB)
Cena 1199zł

Potrzebuje laptopa do internetu, filmu i zdjęć, office'a i czasem chciałbym pyknąć w jakąś gierkę,
a tutaj wyjątkowo jak na tani sprzęt nie ma tego szajsu który zawsze montują czyli Intel GMA, tylko Radeon,
chociaż niestety ciągnie pamięć z RAMu.
Jakie wady, biorąc pod uwagę, że czasy mamy takie, iż nawet kupując drogi sprzęt znanej firmy może się popsuć zaraz po zakończeniu okresu gwarancji?

Data: 2011-08-16 17:51:28
Autor: Ejcz Ejcz
Laptop Compaq z Biedronki

Użytkownik "Stonek ziemniaczany" <jestem@wsrod.w.as> napisał w wiadomości news:j2e16a$n81$1usenet.news.interia.pl...
Co sądzicie o tym laptopie? Też omijam ten sklep jak mogę, ale mają też

Z Biedronki dobry jest tylko dzem i wino (z biedronki).

Data: 2011-08-17 01:15:31
Autor: Animka
Laptop Compaq z Biedronki
W dniu 2011-08-16 17:51, Ejcz Ejcz pisze:

UĹźytkownik "Stonek ziemniaczany"<jestem@wsrod.w.as>  napisał w wiadomości
Co sądzicie o tym laptopie? Też omijam ten sklep jak mogę, ale mają też

Z Biedronki dobry jest tylko dzem i wino (z biedronki).

MoĹźe te dĹźemy to robi biedronka, ale laptopa czy komputera to juĹź nie zrobi, nie jest producentem!

--
animka

Data: 2011-08-17 02:58:40
Autor: Q
Laptop Compaq z Biedronki
Z Biedronki dobry jest tylko dzem i wino (z biedronki).

MoĹźe te dĹźemy to robi biedronka, ale laptopa czy komputera to juĹź nie zrobi, nie jest producentem!

Dzemorow tez nie robi, marmelady tyz - w ogole gowno robi,
bo sie handlem zajmuje a nie produkcja.
Naprawde jestes tak tepa, zeby to zrozumiec?

Data: 2011-08-17 08:49:59
Autor: Artur\(m\)
Laptop Compaq z Biedronki

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:j2f3of$3a5$1news.task.gda.pl...
[...]

Jesteś dzieckiem nierozumiejącym, czy zwykłym chamem???
Bo wydaje mi się, że to, że nie lubisz dziewczyny,
nie oznacza że musisz być palantem.

Tragedia z tymi "dziecięciami" w internecie.

Artur(m)

Data: 2011-08-17 10:58:57
Autor: kamil
Laptop Compaq z Biedronki
On 17/08/2011 07:49, Artur(m) wrote:

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości
Z Biedronki dobry jest tylko dzem i wino (z biedronki).

Może te dżemy to robi biedronka, ale laptopa czy komputera to już nie
zrobi, nie jest producentem!

[...]

Jakiej dziewczyny, toć to troll po prostu. Niemożliwe, żeby tak durna baba potrafiła czytnik skonfigurować.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-08-17 12:44:53
Autor: Artur\(m\)
Laptop Compaq z Biedronki

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:j2g3d1$jg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pozwól, że jako stary dziad będę z szacunkiem odnosił się do ludzi,
w szczególności do kobiet - choćby nie potrafiły konfigurować, niczego.
Tylko słabi (sfrustrowani), z "lekkością sumienia"
obrażają i biją słabszych.
Uważam, że w takich przypadkach, największą, adekwatną
"obrazą" interlokutora, jest umieszczenia go w KF.

Artur(m)

Data: 2011-08-17 12:58:29
Autor: kamil
Laptop Compaq z Biedronki
On 17/08/2011 11:44, Artur(m) wrote:

[...]

Tym interlokutorem rozbroiłeś mnie kompletnie, od lat próbujący w sieci wypaść na wrażliwych intelektualistów niezmiennie używają właśnie tego określenia.

Nie szkoda ci życia, na branie poważnie jakichś internetowych pokemonów?

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-08-17 14:22:02
Autor: Animka
Laptop Compaq z Biedronki

UĹźytkownik "Q"<no@spam.pl>  napisał w wiadomości
[...]

Widze śmieciu o nicku kamil, że pewnie nie uczysz się ani nie pracujesz za to namiętnie z ukrycia, poprzez portal gw uzewnętrzniasz swoje frustracje. Czy proszki psychiatryczne już nie pomagają? Idź po nowe, mocniejsze i weż się za jakąś robotę pasozycie.

--
animka

Data: 2011-08-17 14:04:34
Autor: kamil
Laptop Compaq z Biedronki
On 17/08/2011 13:22, Animka wrote:
[...]

PLONK baranie.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-08-17 19:31:20
Autor: Rufi
Laptop Compaq z Biedronki
W dniu 2011-08-17 14:22, Animka pisze:

Widze śmieciu o nicku kamil

No, Artur(m), zapewne Twój szacunek do Animki w tym momencie niebotycznie wzrósł...

--
Rufi

Data: 2011-08-17 15:06:44
Autor: Artur\(m\)
Laptop Compaq z Biedronki

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:j2gad5$nkg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mam jeszcze parę innych dziwnych, minn. kindersztuba..

Nie szkoda ci życia, na branie poważnie jakichś internetowych pokemonów?

Ja ich nie biore poważnie, ja tylko ich nie obrażam.

Artur(m)

Data: 2011-08-17 15:18:35
Autor: Dawid
Laptop Compaq z Biedronki
W dniu 2011-08-17 15:06, Artur(m) pisze:

[...]

Ale oni mogą obrażać wszystkich?lol
Dupa z ciebie nie rycerz.

Data: 2011-08-18 08:09:05
Autor: Artur\(m\)
Laptop Compaq z Biedronki

Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał w wiadomości news:4e4bbfa5$0$2485$65785112news.neostrada.pl...
[...]

*********
Skąd taki wniosek.

Dupa z ciebie nie rycerz.
************
Gdybym był inteligentny to bym zrozumiał tak
moje słowa,
Szanujmy się. Walczmy na argumenty, nie na inwektywy.
Nie, kto kogo lubi, tylko na ile jest pomocny immym.
Jeżeli ktoś "bredzi" to go nie czytam jeżeli obraża
wysyłam do KF.
Po wielu latach doświadczenia życiowego
wiem, że ci co im łatwo rzucać "słowami"
to ludzie przegrani, słabi, sfrustrowani.
Popatrz na dwa mijające sie psy, jeden duży, drugi mały.
Taki mały piesek na uwięzi ujada na tego dużego
a ten duży nawet nie odwróci głowy.
Chyba "aluzju poniał".

Nikogo nie bronię (indywidualnie) pragnę, aby było normalnie.

Artur(m)

Data: 2011-08-20 20:10:53
Autor: m4rkiz
Laptop Compaq z Biedronki
Artur(m) wrote:
Nikogo nie bronię (indywidualnie) pragnę, aby było normalnie.

to jeszcze potrenuj cytowanie w wolnej chwili

Data: 2011-08-22 08:12:38
Autor: Artur\(m\)
Laptop Compaq z Biedronki

Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości news:j2p0s1$6ta$1dont-email.me...
Artur(m) wrote:
Nikogo nie bronię (indywidualnie) pragnę, aby było normalnie.

to jeszcze potrenuj cytowanie w wolnej chwili

Chyba na grupach od niedawna?
Artur(m)

Data: 2011-08-22 14:04:47
Autor: m4rkiz
Laptop Compaq z Biedronki
Artur(m) wrote:
Nikogo nie bronię (indywidualnie) pragnę, aby było normalnie.

to jeszcze potrenuj cytowanie w wolnej chwili

Chyba na grupach od niedawna?

chyba na grupach od niedawna... co?

Data: 2011-08-17 15:43:45
Autor: Przemek
Laptop Compaq z Biedronki
Artur(m) nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
[...]

oj to poczekaj, aż Ci animka wyskoczy z czymś, długo nie poczekasz :)
Przem

Data: 2011-08-17 15:58:20
Autor: Przemysław Ryk
Laptop Compaq z Biedronki
Dnia Wed, 17 Aug 2011 15:43:45 +0200, Przemek napisał(a):

[...]

Najlepszy sposób na osiągnięcie tego: wyprostować głupoty, które wypisuje.
:D

[ Nim język puścisz w taniec,                                              ]
[ Załóż na mordę... kaganiec.                            (Jan Sztaudynger) ]

Data: 2011-08-18 08:46:43
Autor: Artur\(m\)
Laptop Compaq z Biedronki

Użytkownik "Przemek" <raz@onet.pl> napisał w wiadomości news:j2ggik$fml$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z tego co zauważyłem,
Animka nie rzucała inwektywą, pierwsza..

A ja uważam Animkę za "koloryt" grupy, może nawet maskotkę.
Myślę, że każdemu "zrównoważonemu emocjonalnie" nie powinno
to być problemem.

Na koniec tej dyskusji mocno NTG powiem;
jak łatwo wyśmiewać się; ze słabszego; z grubego, z niskiego
zezowatego, mniej bystrego, z... to takie śmieszne...
Nie rozumiem jak może to przynosić jakąkolwiek satysfakcję?!?!?!
Powiedź w oczy Pudzianowi, że fatalnie śpiewa, lub źle walczy ....
To będzie satysfakcja jak "podwinie ogon".

Widzę tu jeszcze jeden aspekt całej tej akcji pod nazwą
"pojedźmy po Animce".
"Owczy pęd". Osobniki słabe, aby uzyskać aprobatę grupy
robią to (tak myślą), co grupa od niego oczekuje.
Łącząc się w ataku na kogokolwiek, czują się pewnie.
Są w grupie.
Sorki za tę "amatorską analizę psychologiczną",
ale tak to odczuwam

Artur(m)

Data: 2011-08-18 06:51:15
Autor: januszek
Laptop Compaq z Biedronki
Artur(m) napisa?(a):

[...]

Sorki za tę "amatorską analizę psychologiczną",
ale tak to odczuwam

Może czas już przenieść wątek na pl.soc.psychologia ? ;) Bo alternatywą będzie wymiana Animkowego zasilacza... ;P

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-08-18 08:52:42
Autor: Jacek Maciejewski
Laptop Compaq z Biedronki
Dnia Thu, 18 Aug 2011 08:46:43 +0200, Artur(m) napisał(a):

[...]

Rozwinę tę myśl - Animka jest niezłym testerem jakości grupowiczów. Kto
pyskuje do Animki ten najczęściej sam ma bałagan pod dachem albo nerwy w
strzępach :)
--
Jacek

Data: 2011-08-18 11:02:23
Autor: Stonek ziemniaczany
Laptop Compaq z Biedronki
Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości news:lxz4e8tgdyn7$.1c2eqm8h69vq7.dlg40tude.net...
[...]

Animka jest jak dziecko z zespołem Downa, należy kochać ale cudów się po nim nie spodziewać?

Data: 2011-08-18 12:57:24
Autor: Animka
Laptop Compaq z Biedronki
W dniu 2011-08-18 11:02, Stonek ziemniaczany pisze:
UĹźytkownik "Jacek Maciejewski"<jacmacwytnij@o2.pl>  napisał w wiadomości
[...]

Idź na pole stonko ziemniaczana. Tam twoje miejsce. Amerykanie dzisiaj cię zrzucili na grupę pl.comp.pecet?

--
animka

Data: 2011-08-18 14:07:24
Autor: Jacek Maciejewski
Laptop Compaq z Biedronki
Dnia Thu, 18 Aug 2011 11:02:23 +0200, Stonek ziemniaczany napisał(a):

cudów się po nim nie spodziewać?

Byłeś w kinie na Króliku Rogerze? No to wiesz wszystko o animkach :)
--
Jacek

Data: 2011-08-18 09:35:50
Autor: kamil
Laptop Compaq z Biedronki
On 18/08/2011 07:46, Artur(m) wrote:

[...]

Naprawdę nie jesteś chyba tak naiwny, żeby wierzyć w istnienie Animki? Znudzony admin albo gimnazjalista pisze te bzdety, a ty w lśniącej zbroi wyruszasz na ratunek damie ragującej "śmieciami" na żartobliwą durną babę.

Dystans do świata wycięto ci operacyjnie, czy to po prostu cecha osobowości?

[...]

Masz pełne prawo do takich odczuć, internet wszystko przyjmie..

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-08-18 10:54:05
Autor: Przemysław Ryk
Laptop Compaq z Biedronki
Dnia Thu, 18 Aug 2011 09:35:50 +0100, kamil napisał(a):

Naprawdę nie jesteś chyba tak naiwny, żeby wierzyć w istnienie Animki? Znudzony admin albo gimnazjalista pisze te bzdety,
(ciach…)

Tyle lat i na tylu grupach? Mocno znudzony musi być. ;) Z drugiej strony -
jak mawiał Ferdek Kiepski „Są na tym świecie rzeczy, które się fizjologom
nie śniły.”. ;)

(ciach…)

[ Najlepsze związki opierały się na kłamstwie i oszustwach. Zwykle         ]
[ kończą się w taki sposĂłb, więc logicznie będzie tak właśnie zacząć.      ]
[                                              (Jurij Orłow "Lord of War") ]

Data: 2011-08-18 11:22:58
Autor: kamil
Laptop Compaq z Biedronki
On 18/08/2011 09:54, Przemysław Ryk wrote:
[...]

A Experta nie pamiętasz? Albo tego studenta z Onetu, o którym nawet w TV kiedyś było? :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-08-18 15:34:05
Autor: Przemysław Ryk
Laptop Compaq z Biedronki
Dnia Thu, 18 Aug 2011 11:22:58 +0100, kamil napisał(a):

[...]

Jak można by Experta nie pamiętać? :D Tyle, że ten czasami miał nawet coś do
powiedzenia. Animka jak już coś palnie, to wszystko opada.

Albo tego studenta z Onetu, o którym nawet w TV kiedyś było? :)

Tego nie kojarzę. :(

[ It's better to reign in hell than serve in heaven.                       ]
[                                                            (John Milton) ]

Data: 2011-08-18 15:45:41
Autor: januszek
Laptop Compaq z Biedronki
Przemysław Ryk napisa?(a):

[...]

Animka jak już coś palnie, to wszystko opada.

Chyba, Ĺźe akurat pisze w czapce... ;P

j.

Data: 2011-08-18 19:41:06
Autor: Przemysław Ryk
Laptop Compaq z Biedronki
Dnia 18 Aug 2011 17:45:41 +0200, januszek napisał(a):

Przemysław Ryk napisa?(a):

[...]

Animka jak już coś palnie, to wszystko opada.

Chyba, Ĺźe akurat pisze w czapce... ;P

I co? Dojdziemy do parafrazy „Lamia! Zdejmij te pilotkę!”? ;D

[ Godziny uciekają w okamgnieniu, gdy chcesz je zatrzymać.                 ]
[                                        (Konował, Glen Cook "Biała Róşa") ]

Data: 2011-08-18 19:29:57
Autor: januszek
Laptop Compaq z Biedronki
Przemysław Ryk napisa?(a):

[...]

I co? Dojdziemy do parafrazy „Lamia! Zdejmij te pilotkę!”? ;D

I te kozaczki... ;P

j.

Data: 2011-08-18 20:01:36
Autor: Rafał Łukawski
[EOT] Laptop Compaq z Biedronki
On 2011-08-18 19:41, Przemysław Ryk wrote:
[...]

Ej faceci, pryskacie testosteronem. Podstawowa zasada osoby, ktora potrafi sie z kazdym porozumiec to tolerancja i zrozumienie. Tego tu zapewne brak, co zwiazane jest z brakiem umiejetnosci przelozenia wlasnej wiedzy na jezyk osob mniej technicznych.

Data: 2011-08-18 19:32:28
Autor: januszek
[EOT] Laptop Compaq z Biedronki
Rafał Łukawski napisa?(a):

Podstawowa zasada osoby, ktora potrafi sie z kazdym porozumiec to tolerancja i zrozumienie.

Kolega długo już w usenecie? ;)

j.

Data: 2011-08-18 21:49:57
Autor: Rafał Łukawski
On 2011-08-18 21:32, januszek wrote:
Rafał Łukawski napisa?(a):

Podstawowa zasada osoby, ktora potrafi sie z kazdym porozumiec to
tolerancja i zrozumienie.

Kolega długo już w usenecie? ;)

No ponad dekade, tyle zeby zrozumiec iz usenet umiera ;)
Dystansu mi nie brak, niektĂłrym za to tak ;)

Data: 2011-08-18 20:03:17
Autor: januszek
[EOT] Laptop Compaq z Biedronki
Rafał Łukawski napisa?(a):

Kolega długo już w usenecie? ;)

No ponad dekade, tyle zeby zrozumiec iz usenet umiera ;)
Dystansu mi nie brak, niektĂłrym za to tak ;)

Wiem, żartowałem przecież... ;P

j.

Data: 2011-08-18 20:20:11
Autor: Animka
W dniu 2011-08-18 20:01, Rafał Łukawski pisze:
[...]

Ci pryskacze, prychacze zerwani z lańcuchów zaczęli do mnie szurać jak napisałam, że jakis laptop ma więcej pamięci. Wychowywani chyba w jakichś maglarniach pod budkami z piwem.

--
animka

Data: 2011-08-19 07:50:58
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:j2jl5h$n5b$1node2.news.atman.pl...
[...]

Animko, Ty też powinnaś pokazać klasę i ignorować
tego typu teksty. Ci "zwykli" grupowicze napędzają się
Twoją reakcją.
Początkowo jest to nie do zniesienia.
Potem poczujesz ulgę. Zobaczysz.
Takie szarpanie się "po szczękach" uchodzi
 przedszkolakom.

Artur(m)

Data: 2011-08-19 10:58:54
Autor: Animka
W dniu 2011-08-19 07:50, Artur(m) pisze:

UĹźytkownik "Animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisał w wiadomości
[...]

Tak, wiem, ale niektórzy homo chcący koniecznie istnieć na grupach pozmieniało znowu nicki i dalej się popisują. Nie mogli przeżyć, że w sedesie siedzą.
Pozdrawiam.

--
animka

Data: 2011-08-19 11:38:02
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:j2l8ns$a3v$1node2.news.atman.pl...

[...]

Proszę.
Nie tak.

Artur(m)

Data: 2011-08-18 20:31:06
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Thu, 18 Aug 2011 20:01:36 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

[...]

Rafał - odróżniam osoby, które mają problemy z przełożeniem wiedzy na
zrozumiały język od osób, które plotą, co im palce na klawiaturę wrzucą.
Zgadnij, do której kategorii moim zdaniem zaliczają się posty Animki?

Do tego dochodzi kolejna kwestia - zwróć Jej uwagę, że nie ma racji,
punktując merytorycznie Jej wypowiedź. Potem sprawdź, jakiego rodzaju
odpowiedzi Ci udzieliła…

[ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektĂłrzy nie mają się czym       ]
[ chwalić.                                                (JoeMonster.org) ]

Data: 2011-08-18 21:48:58
Autor: Rafał Łukawski
[EOT] Laptop Compaq z Biedronki

Do tego dochodzi kolejna kwestia - zwróć Jej uwagę, że nie ma racji,
punktując merytorycznie Jej wypowiedź. Potem sprawdź, jakiego rodzaju
odpowiedzi Ci udzieliła…

Przemek biorąc podwórkowe wyzwalacze emocji naprawde dziwisz się, że ktoś spokojnie nie odpowiada? ;)

Więcej dystansu. Prawdziwe życie jest gdzieś indziej :)

Data: 2011-08-18 16:27:52
Autor: rs
[EOT] Laptop Compaq z Biedronki
On Thu, 18 Aug 2011 21:48:58 +0200, Rafał Łukawski
<rafalweb@lukawski.pl> wrote:

[...]

mialem sie nie odzywac, ale zaciekawilo mnie w czym lezy w ogole
problem, ktory spowodowal taka lawine postow. to nie jest generalnie
odpowiedz na twoj konkretnie post, ale raczej ogolnie.

uzytkownik Animka, jest na tej grupie nie od dzis i kazdy juz sie
chyba przyzwyczail jakiej wartosci merytorycznej posty generuje. czy
zamiast sie frustrowac jego postami, tym bardziej obrazac, nie lepiej
wrzucic do KF, tym bardziej jesli sie nie potrafii panowac nad
emocjami, ktore zmuszaja do puszczania rantow, w nadziei poprawy
swiata.
nie szkoda czasu na taka dyskusje? przeciez takich Animek/ow bedzie
coraz wiecej, a nie coraz mniej. <rs>

Data: 2011-08-18 22:39:33
Autor: z
rs pisze:

[...]

Ja wolałbym żeby moje dzieci nie stosowały się do rad Animki.
Dlatego trzeba prostować jej wypowiedzi żeby nikt nie ucierpiał.

Data: 2011-08-18 16:55:51
Autor: rs
On Thu, 18 Aug 2011 22:39:33 +0200, z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

rs pisze:

[...]

twoje dzieci juz nawet za pare lat, nie beda mialy takich problemow, a
juz prawie na pewno nie beda uzywac usenetu. ale jak chcesz poprawiac swiat, to przeciez zabronic nie zamierzam.
gorzej jak dzieci (twoje czy innych) zobacza jakimim sposobami tatus
dbal o ich bezpieczenstwo i jakiego slownictwa uzywal. <rs>

Data: 2011-08-19 07:06:15
Autor: z
rs pisze:

[...]

Staram się z humorem, pobłażaniem, współczuciem.
Nawet piszę ogonki żeby się utrwalały ;-)

Data: 2011-08-19 08:14:37
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j2jta8$kek$1inews.gazeta.pl...
rs pisze:

[...]

I to jest chwalebne, ale po co dodawać, że jest trolem,
"ma nierówno pod grzywką ", lub jeszcze inne określenie.

Artur(m)

Data: 2011-08-19 02:01:05
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Thu, 18 Aug 2011 21:48:58 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

[...]

Widzisz - mnie się wydaje, że ja jeszcze dystans zachowuję. Inną kwestią
jest już to, że z porad w Usenecie uzyskiwanych naprawdę sporo się
nauczyłem. I obecnie rewelacje z postów Animki - w ramach mojej wiedzy -
staram się prostować. Po to, by ktoś mniej zorientowany nie przejechał się
na Jej - pożal się boże - poradach.

[ Zdolność precyzyjnej obserwacji jest zwykle nazywana cynizmem przez      ]
[ tych, ktĂłrzy jej nie posiadają.                    (George Bernard Shaw) ]

Data: 2011-08-19 07:53:03
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości news:j2jqdj$2rr$1news.onet.pl...

[...]

Myślałem, że jestem osamotniony:).

Artur(m)

Data: 2011-08-18 21:24:23
Autor: kamil
Laptop Compaq z Biedronki
On 18/08/2011 14:34, Przemysław Ryk wrote:
[...]

Przypomniałem sobie, jak go zwano. :)

http://leniuch.blox.pl/2006/05/TO-APSURT-Jasiu-Smietana-Dziela-Wybrane-Vol-I.html

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-08-18 21:29:09
Autor: kamil
Laptop Compaq z Biedronki
On 18/08/2011 21:24, kamil wrote:
[...]

"Bes sęsu...Ja jusz mam szypki internet..zwienkszam "FI" moich pszedwoduw co daje mi wienksze możliwosci..wiencej komętarzy w jednym czasie..w pszyszłym tygodniu kupuję 2 dodatkowe klawiatury!!"

Toć to Animka jak żywa, tylko z gorszą ortografjom!

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-08-18 22:48:25
Autor: z
Laptop Compaq z Biedronki
kamil pisze:

[...]

Przeczytałem kilka wpisów Jasia i od razu widać że ktoś sobie jaja robi.
Amimka to jednak nie ta liga. Nie do końca wiadomo czy jaja czy nie jaja :-)

Data: 2011-08-23 01:40:19
Autor: Przemysław Ryk
Laptop Compaq z Biedronki
Dnia Thu, 18 Aug 2011 21:24:23 +0100, kamil napisał(a):

[...]

Jak bym go w usenecie spotkał, to długo bym nie poczytał - za ortografy
bardzo szybko do KFa pakuję…

Z „mądrości” Animki kiedyś Złotą Księgę Cytatów zrobię - jakieś ich archiwum
dla potomnych się na pewno przyda. :D

[ Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która nigdy się nie ]
[ sprzykrzy...                                               (Oscar Wilde) ]

Data: 2011-08-17 13:57:06
Autor: Animka
Laptop Compaq z Biedronki
W dniu 2011-08-17 11:58, kamil pisze:
[...]

Nie powinnam ci śmieciu odpisywać. Sadzisz konfiguracje czyjąś w/swojego. Od miesiąca dorywasz się do internetu i chcesz zabłysnąć na grupach oczywiście jako zwykły śmieć i cham.

--
animka

Data: 2011-08-17 13:00:28
Autor: kamil
Laptop Compaq z Biedronki
On 17/08/2011 12:57, Animka wrote:
[...]

Już kiedy wyczekiwałem pół godziny na połączenie z 0202122 żeby newsy poczytać widywałem takie Animki, prychanie znudzonego gimnazjalisty na nikim wrażenia tu nie zrobi. Serio-serio!

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-08-16 18:47:37
Autor: jerzu
Laptop Compaq z Biedronki
On Tue, 16 Aug 2011 17:08:51 +0200, "Stonek ziemniaczany"
<jestem@wsrod.w.as> wrote:

[...]

Jak szykasz takiego budżetowego lapka to w spamie Allegro dostałem
ofertę na coś takiego:
http://allegro.pl/okazja-laptop-toshiba-c660d-e240-320gb-2gb-win7-i1759520436.html

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-08-17 01:20:34
Autor: Animka
Laptop Compaq z Biedronki
<jestem@wsrod.w.as>  wrote:

[...]

Co z tego, że tańszy o 100 zł jak pamięci mniej i matryca błyszczaca.
  Dostępnych sztuk: 906 z 1000 Wystawionych
Może jakieś wadliwe są.

--
animka

Data: 2011-08-17 02:36:30
Autor: astro
Laptop Compaq z Biedronki
Animka wrote in <news:j2eu0n$165$1node2.news.atman.pl>
Co z tego, że tańszy o 100 zł jak pamięci mniej

Za 100zl mozna kupic 4GB DDR3 w jednej kosci.

Może jakieś wadliwe są.

I tak obydwa przez Compala pewnie wyprodukowane :)
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2011-08-17 02:59:26
Autor: Q
Laptop Compaq z Biedronki
Może jakieś wadliwe są.

Wadliwa to masz glowe.
I dupe.

Data: 2011-08-17 08:53:50
Autor: Artur\(m\)
Laptop Compaq z Biedronki

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:j2f3ps$3bv$1news.task.gda.pl...
Może jakieś wadliwe są.

Wadliwa to masz glowe.
I dupe.

Podejrzewam, Ĺźe w przedszkolu dziewczynka
Ci wkopała, pies Cię obsikał, lodem trafiłeś w oko,
to musisz komuś ubliżyć.
Teraz pewnie czujesz się lepiej.

Artur(m)

Data: 2011-08-17 13:51:54
Autor: Animka
Laptop Compaq z Biedronki
W dniu 2011-08-17 02:59, Q pisze:
Może jakieś wadliwe są.

Wadliwa to masz glowe.
I dupe.

Pomyliłeś ze swoją dziewuchą albo chłopakiem.

--
animka

Data: 2011-08-17 08:33:24
Autor: qwerty
Laptop Compaq z Biedronki
Użytkownik "jerzu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:on7l47pv6e1f88hti0ur2u83ml664b9fqj@4ax.com...
Jak szykasz takiego budżetowego lapka to w spamie Allegro dostałem
ofertę na coś takiego:
http://allegro.pl/okazja-laptop-toshiba-c660d-e240-320gb-2gb-win7-i1759520436.html

Ta, dostałeś...
Ktoś wrzucił na p.l.c.l
Jednordzeniowy komputer - dziękuję za takiego muła. Już lepiej dołożyć do 2 rdzeniowego intela.

Data: 2011-08-17 17:25:02
Autor: jerzu
Laptop Compaq z Biedronki
On Wed, 17 Aug 2011 08:33:24 +0200, "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
wrote:

Ta, dostałeś...
Ktoś wrzucił na p.l.c.l

Dostałem, wierzyć nie musisz. Nawet nie wiem co to jest p.l.c.l, mogę
się tylko domyślać.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-08-17 01:14:13
Autor: Animka
Laptop Compaq z Biedronki
W dniu 2011-08-16 17:08, Stonek ziemniaczany pisze:
[...]

Moim zdaniem niezły, tylko szkoda, że nie ma klawiatury numerycznej (potrzebna do gier?). Super, że jest nagrywarka, nie będziesz musial dokupować zewnętrznej, np. takiej na USB.

--
animka

Data: 2011-08-17 02:56:49
Autor: Q
Laptop Compaq z Biedronki
Karta graficzna - ATI Mobility Radeon HD 4250 (maks. 1,37GB)

4250 to jakies niedorobione gowno.
Albo stery do tego to jakies niedorobione gowno.
Albo obydwa.

Gupi 9500gt byl o niebo lepszy do gier.
Byc moze stery maja lepiej dopracowane,
bo to ogolnie ten sam segment.

Czasami 4250 schodzi do 10-30 fps w miejscach
gdzie 9500gt z palcem w dupie trzma 60fps.
Dziwne.

Data: 2011-08-17 08:22:15
Autor: BQB
Laptop Compaq z Biedronki
W dniu 11-08-17 02:56, Q pisze:
[...]

Ale piszesz o wersjach mobile obu, czy też stacjonarnych? A może porównujesz kartę do stacjonarnego z kartą z laptopa? Układy mobile nie mają takiej prędkości, jak odpowiadające im nazwą karty do stacjonarnych komputerów. Karty mobile są tylko _oparte_ na podzespołach normalnej karty do stacjonarnego komputera.

Data: 2011-08-17 13:39:52
Autor: Q
Laptop Compaq z Biedronki
Czasami 4250 schodzi do 10-30 fps w miejscach
gdzie 9500gt z palcem w dupie trzma 60fps.

Ale piszesz o wersjach mobile obu, czy też stacjonarnych?

Porownywalem hd 4250 wbudowana w plyte z osobna karta 9500gt.
Zreszta hd 4250 chyba nie ma w innej postaci.
9500gt chyba tez.

Data: 2011-08-17 14:27:18
Autor: Marx
Laptop Compaq z Biedronki
On 17.08.2011 13:39, Q wrote:
[...]

porównywanie integry z samodzielną kartą to jak porównywanie aparatu w komórce z lustrzanką...
Marx

Data: 2011-08-18 01:08:53
Autor: Q
Laptop Compaq z Biedronki
[...]

Przesadzasz.
Porownywalem jedna z lepszych kart zintegrowanych
z jedna z najtanszych "samodzielnych" na rynku.
Zreszta spojrz na ich parametry, taktowania, pamieci, itd.
Nie jestem pewien na 199%, ale te sciemnanie karty
(w momentach naprawde niewymagajacych)
wyglada bardziej na blad w sterownikach.
Kiedys ati slynelo z takich wtop.

Data: 2011-08-18 07:45:09
Autor: BQB
Laptop Compaq z Biedronki
W dniu 11-08-18 01:08, Q pisze:
[...]

A jesteś pewien, że to wina karty a nie np słabego chipsetu, bądź zajęcia szyny danych?

Data: 2011-08-17 18:06:52
Autor: ToMasz
Laptop Compaq z Biedronki
W dniu 17.08.2011 02:56, Q pisze:
[...]

nie chcę Ci obrazić, ale zauważ, ze jeśli o karcie graficznej stworzonej głównie poto zeby wyświetlała obraz, zarzucasz brak wydajności w grach to:
masz pojęcie o sprzęcie bliskie..... graczowi
zawężasz możliwość wykorzystania komputera go gier.

Podobnie jak kolega który nabija sie z jednordzeniowca. po co mi dwurdzeniowiec, jak najtrudniejszą rzeczą dla procesora będzie odkodowanie filmiku z Youtube? Moze nawet ten drugi rdzeń wpłynie negatywnie na czas działania na baterii!

Pomyślcie czasem ze inni ludzie mają prawa takie same jak Wy. Tak jak ja mogę nie grać i chcieć marną kartę graficzną i jednordzeniowca, tak Ty możesz wymagać 6 rdzeni (z których zajęte są góra2) i super karty graficznej.
ToMasz

Data: 2011-08-18 01:31:42
Autor: Q
Laptop Compaq z Biedronki
nie chcę Ci obrazić, ale zauważ, ze jeśli o karcie graficznej stworzonej głównie poto zeby wyświetlała obraz,

Chyba chodzi Ci o integry intela sprzed kilku lat?
To masz racje - te byly stworzone tylko do wyswietlania obrazu.

Ale HD 42xx - mimo, ze to odgrzewane kotlety -
- to jedne z lepszych IGP na rynku.
Dopiero od niedawna sa dostepne APU
z nowym krolem na pokladzie - HD 6xxx.
Poczytaj troche o tych ukladach a potem wypisuj bzdury
o "wyswietlaniu obrazu" jako glownym celu obecnych IGP.

Naprawde, to scierwo potrafi wiecej niz tylko wyswietlac zawartosc notepada.

zarzucasz brak wydajności w grach to:
masz pojęcie o sprzęcie bliskie..... graczowi

Ty za to prenumerujesz Chipa i w ogole jestes najmadrzejszy.
Nie lubie dokladnie opisywac sytuacji,
bo wiem, ze ludzie nie lubia czytac przydlugich postow.
Nie chce Ciebie obrazac, ale kompletnie nie wiesz
co mialem na mysli piszac, ze grafika "sciemnia".
Chodzilo mi o stara gre sprzed wielu wielu lat,
ktora powinna smigac na tej IGP podobnie jak smiga
na starej 9500gt - zreszta na 6600 tez smigala idealnie
i na jakiejs niskobudzetowej z serii gf 7xxx tez.

Po prostu wyglada mi to na jakis bug w sterach.
ATI z tego slynie.
Od lat. Dodatkowo to powraca jak bumerang.

Pamietam jak dzis ile to nameczylem sie ze zintegrowanym
HD 3300 (AMD 790GX) na dosysc drogiej plycie Asusa,
o ktorym tyle dobrego pisali na forach.
A wiesz co tam sciemnialo?
Przewijanie stron www, i to takich prostych.
I co Ty na to?
(bo przeciez karta ma wyswietlac glownie, no nie? :)
Dopiero po ponad miesiacu wyszly jakies stery,
ktore umozliwialy plynne przewijanie stron www.

[...]

Racja.

[...]

6 rdzeni jest fajne - pewnie, ze przez wiekszosc czasu
nie uzywalbym ich, ale zapewniam Cie, ze potrafilbym je wykorzystac.
Nie, nie gram.
No, za wyjatkiem jednej, starej sprzed lat, sporadycznie.

Data: 2011-08-18 07:58:14
Autor: Sławek Maculewicz
Laptop Compaq z Biedronki
Dnia 18-08-2011 o 01:31:42 Q <no@spam.pl> napisał(a):

Po prostu wyglada mi to na jakis bug w sterach.
ATI z tego slynie.
Od lat. Dodatkowo to powraca jak bumerang.

Mimo całej sympatii dla Radeonów potwierdzam.

--
Brak sygnaturki.

Data: 2011-08-18 10:38:15
Autor: Leszek K.
Laptop Compaq z Biedronki
Dnia Thu, 18 Aug 2011 01:31:42 +0200, Q napisał(a):

[...]

Miałem 790GX jak było nowością. Bez problemu wszystko chodziło. Nawet w
starsze gierki można było pograć. Warunek - zainstalować sterowniki od ATI.
Na tych co w7 z automatu instalował była tragedia.

Data: 2011-08-20 20:39:16
Autor: m4rkiz
Laptop Compaq z Biedronki
Leszek K. wrote:
Miałem 790GX jak było nowością. Bez problemu wszystko chodziło. Nawet w
starsze gierki można było pograć. Warunek - zainstalować sterowniki od ATI.
Na tych co w7 z automatu instalował była tragedia.

przez ostatnie dwa lata przerobilem gtx 260, 285, 460, 480, 560ti oraz
radeony 5830, 5850, 5870, 5970 2GB i 4GB, kilka roznych modeli 6950 1GB i 2GB

z kartami nvidii bylo w miare ok, kilka bugow i zwiech
z ati mialem problemy non stop, o ile seria 5XXX chodzi na catalystach 11.x
juz dosyc dobrze to sterowniki dla 6950 powodowowaly problemy az do 11.5 po
ktorych poddalem sie i zrezygnowalem z dalszego uzywania serii 6xxx

karty uzywane sa do sporadycznego pogrywania, glownym zastosowaniem jest
konwersja wideo i opencl

bugi w uvd3/opencl sa w sterownikach ati nie zalatane miesiacami, a co
smieszniejsze potrafia zalatane sterowniki znowu spieprzyc...

na moje oko tak z rok od premiery musi minac zeby byl sens uzywac ati do
czegokolwiek innego niz grania (a i tu nierzadko maja sporo do hotfixowania)

Data: 2011-08-21 01:28:20
Autor: Leszek K.
Laptop Compaq z Biedronki
Dnia Sat, 20 Aug 2011 20:39:16 +0100, m4rkiz napisał(a):

[...]

Mam 6950 i instalowałem na niej 11.5 potem 11.6 i ostatnio 11.7. Bez
żadnych problemów. To co jest grane? Co najciekawsze nie jesteś jedyny,
który ma jakieś problemy. Podstawa - odinstalować dokładnie starsze
sterowniki przed wgraniem nowych. Może tu się kryją problemy z ati?

Data: 2011-08-21 14:19:42
Autor: m4rkiz
Laptop Compaq z Biedronki
Leszek K. wrote:
[...]

instalowac to sie instaluja, nie wiem jak 11.6 i pozniejsze, ale przez pol
roku w sterach byl m.in. bug ktory objawial sie kompletnym zwisiem jezeli
podczas uzywania opencl chcialo sie rownoczesnie uzyskac dostep do uvd
czyli np. odpalic filmik na youtube (w domyslnej konfiguracji)

nie ladujace sie profile w catalyst managerze, najrozniejsze problemy z
trzema i czterema gpu pod windowsem, moge wymieniac dlugo

oni maja naprawde dobry sprzet, ale sterowniki przez pierwsze kilka lub
w skrajnych przypadkach kilkanascie miesiecy sa do dupy

owszem, z reguly wystarczaja zeby pograc bezstresowo w gierki z miesiac
po premierze (jak juz hotfix ze wsparciem danego tytulu wyjdzie),
ale do jakichkolwiek nietypowych zastosowan przestalem ich uzywac jezeli
nie musze (niestety duza ilosc prostych alu jest czesto niezastapiona,
ale czesto da sie to obejsc stosujac jakiegos linuxa w ktorym jakos tych
problemow zupelnie nie zauwazylem)

Laptop Compaq z Biedronki