Laptop Dell i modem GSM

Data: 2012-03-16 09:48:36
Autor: cpt. Nemo
Laptop Dell i modem GSM

Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:4f63066c$1news.home.net.pl...

Czy jeśli w laptopie Della mam modem DW5550, to można w nim uaktywnić GPS?

A co ma modem do GPS ?

Data: 2012-03-16 11:03:34
Autor: elmer radi radisson
Laptop Dell i modem GSM
On 2012-03-16 09:48, cpt. Nemo wrote:

A co ma modem do GPS ?

Ten konkretnie, posiadanie wbudowanego modulu GPS.

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-03-16 12:23:17
Autor: cpt. Nemo
Laptop Dell i modem GSM

On 2012-03-16 09:48, cpt. Nemo wrote:

A co ma modem do GPS ?

Ten konkretnie, posiadanie wbudowanego modulu GPS.

A to nie wiedzialem :)
Pewnie karta ma i modem i GPS bo to jakby dwie oddzielne rzeczy.
No to jesli ktos ma GPS kompatybilny z wlasnym urzadzeniem, to zapewne moze go uruchomic :)

Data: 2012-03-16 12:25:48
Autor: Waldek Godel
Laptop Dell i modem GSM
Dnia Fri, 16 Mar 2012 12:23:17 +0100, cpt. Nemo napisał(a):

A to nie wiedzialem :)
Pewnie karta ma i modem i GPS bo to jakby dwie oddzielne rzeczy.
No to jesli ktos ma GPS kompatybilny z wlasnym urzadzeniem, to zapewne moze go uruchomic :)

To poczytaj, większośc GPS w laptopach jest obecnie w postaci karty
all-in-one, czyli modem 3G, WLAN i właśnie GPS.
Najpopularniejszą kartą jest Qualcomm GOBI, ale Ericsson też coś tam robił.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

Data: 2012-03-16 22:34:12
Autor: Maciej Bebenek
Laptop Dell i modem GSM
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote:

Najpopularniejszą kartą jest Qualcomm GOBI, ale Ericsson też coś tam robił.

Ja bym odwrócił proporcje - Ericsson robił, a Qualcomm się pojawiał.

Data: 2012-03-16 22:55:16
Autor: Waldek Godel
Laptop Dell i modem GSM
Dnia 16 Mar 2012 23:34:12 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

Najpopularniejszą kartą jest Qualcomm GOBI, ale Ericsson też coś tam robił.

Ja bym odwrócił proporcje - Ericsson robił, a Qualcomm się pojawiał.

Ale ja piszę o tym co się w laptopach pojawia. Weź pod uwagę, że sporo tych
kart poszło do róznych dziwnych zastosowań, np. MiFi czy innych zabawek.
W niektórych laptopach dawało się wybrać w konfiguratorze jeden albo drugi.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

Data: 2012-03-17 01:23:11
Autor: BAREK
Laptop Dell i modem GSM
On 2012-03-16 09:48, cpt. Nemo wrote:

A co ma modem do GPS ?

Ten konkretnie, posiadanie wbudowanego modulu GPS.

Da się to jakoś uruchomić? :-)

Data: 2012-03-17 07:49:18
Autor: G Nowak
Laptop Dell i modem GSM
On 2012-03-16 09:48, cpt. Nemo wrote:

A co ma modem do GPS ?

Ten konkretnie, posiadanie wbudowanego modulu GPS.

Da się to jakoś uruchomić? :-)

A masz virtualny port? Moze jak sie do niego polaczysz, to gps wlaczy sie sam?

--
Pozdr

Laptop Dell i modem GSM