Laptop Dell i modem GSM

Data: 2012-03-17 14:16:48
Autor: a...mx
Laptop Dell i modem GSM
BAREK wrote:

Witam,
Czy je¶li w laptopie Della mam modem DW5550, to można w nim uaktywnić GPS?

To chyba te same wynalazki co pakuj± w thinkpady [1]. Tam z GPSem był taki ciekawy myk, że by GPS działał musiała być wsadzona... karta sim. Nie musi się rejestrować w sieci ale trzeba j± mieć i odblokować PINem.

1. http://www.thinkwiki.org/wiki/Ericsson_F3507g_Mobile_Broadband_Module#Using_the_card_as_a_GPS_receiver

Bartek

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-03-17 17:31:44
Autor: BAREK
Laptop Dell i modem GSM

To chyba te same wynalazki co pakują w thinkpady [1]. Tam z GPSem był taki
ciekawy myk, że by GPS działał musiała być wsadzona... karta sim. Nie musi
się rejestrować w sieci ale trzeba ją mieć i odblokować PINem.

Niestety, ale w tym przypadku funkcjonująca karta SIM(PlusGSM) nie odblokowała funkcji GPS...

Data: 2012-03-17 16:36:37
Autor: Waldek Godel
Laptop Dell i modem GSM
Dnia Sat, 17 Mar 2012 17:31:44 +0100, BAREK napisał(a):

Niestety, ale w tym przypadku funkcjonuj±ca karta SIM(PlusGSM) nie odblokowała funkcji GPS...

Ale czego oczekujesz pod hasłem "odblokowanie" ?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-03-18 19:58:36
Autor: BAREK
Laptop Dell i modem GSM
W dniu 2012-03-17 17:36, Waldek Godel pisze:
Dnia Sat, 17 Mar 2012 17:31:44 +0100, BAREK napisał(a):

Niestety, ale w tym przypadku funkcjonujÄ…ca karta SIM(PlusGSM) nie
odblokowała funkcji GPS...

Ale czego oczekujesz pod hasłem "odblokowanie" ?

Hmmm, odblokować/aktywować/uaktywnić
Teraz nie ma, a co zrobić, żeby była?
:-)

Data: 2012-03-18 19:07:51
Autor: Waldek Godel
Laptop Dell i modem GSM
Dnia Sun, 18 Mar 2012 19:58:36 +0100, BAREK napisał(a):

Ale czego oczekujesz pod hasłem "odblokowanie" ?

Hmmm, odblokować/aktywować/uaktywnić
Teraz nie ma, a co zrobić, żeby była?
:-)

A powiedziałe¶ twojemu oprogramowaniu na którym porcie jest GPS?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2012-03-17 18:01:33
Autor: a...mx
Laptop Dell i modem GSM
BAREK wrote:

[...]

W wersji thinkpadowej odblokowuje się komendami AT - patrz link z poprzedniego postu.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Laptop Dell i modem GSM