Laptop HP z legalnym Office i zmiana dysku

Data: 2015-05-28 07:30:54
Autor: Gof
Laptop HP z legalnym Office i zmiana dysku
Hej,

Jest laptop (HP Pavilion DV6-3015SW), w którym był zainstalowany Windows 7 Home Premium i MS Office (legalne, kupione razem z laptopem - OEM). W laptopie padł dysk, był kupiony nowy (SSD). Instalacja Windowsa to nie był problem - załapał klucz, który jest na naklejce pod spodem - ale co z Officem? Macie jaki¶ pomysł, jak zainstalować tam Office w taki sposób, żeby był legalny? Domy¶lam się, że nie łyknie tego samego klucza, który jest dla Windowsa...

Do laptopa nie ma żadnych płytek (pewnie była jaka¶ partycja recovery na padniętym dysku), w dokumentach z tego co wiem nie ma żadnego numeru licencyjnego dla Office.

Pomysły?

--
"qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
http://www.chmurka.net/

Data: 2015-05-28 09:34:25
Autor: jureq
Laptop HP z legalnym Office i zmiana dysku
w dokumentach z tego co wiem nie ma ĹĽadnego numeru
licencyjnego dla Office.

Musiał być.

Na dysku miałeś wersję preinstalowaną, która wymagała kupienia klucza aktywującego. Znajdź pudełko z tym kluczem. Nie wiem, którą miałeś wersję Office. Przy braku preintalowanego procedury procedury instalacji są różne w różnych wersjach. Dla 2010 masz przykładowo ściąganie ze strony

https://products.office.com/pl-pl/buy/using-your-office-2010-product-key-
card

Data: 2015-05-28 09:48:49
Autor: Chris
W dniu 2015-05-28 o 09:30, Gof pisze:
[...]

http://www8.hp.com/pl/pl/support-drivers/technical-support/

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2015-05-28 09:52:55
Autor: EiNStEiN
[...]

Witaj
Do office zawsze jest pudełko lub koperta w którym jest numer. Chyba, że numer został wysłany e-mailem.

Pozdrawiam

Data: 2015-05-28 10:13:55
Autor: Poldek
gof@somewhere.invalid (Gof) wrote:
[...]

Sklonować partycję recovery ze starego dysku na nowy dysk i/lub wykonać płyty ratunkowe z tej partycji.

Data: 2015-05-28 10:49:53
Autor: marfi
Laptop HP z legalnym Office i zmiana dysku
Użytkownik "Poldek" <pugilares@interia.eu> napisał w wiadomo¶ci news:mk6int$si8$1node1.news.atman.pl...

Sklonować partycję recovery ze starego dysku na nowy dysk i/lub wykonać płyty ratunkowe z tej partycji.

PrzecieĽ " padł dysk"...

--
marfi

Data: 2015-05-28 11:45:33
Autor: Poldek
marfi wrote:
Użytkownik "Poldek" <pugilares@interia.eu> napisał w wiadomo¶ci

Sklonować partycję recovery ze starego dysku na nowy dysk i/lub
wykonać płyty ratunkowe z tej partycji.
PrzecieĽ " padł dysk"...

Cały padł od razu całkowicie kaput?

Jeżeli tak, to serwis producenta za opłat± dostarcza płyty instalacyjne, z których można odtworzyć partycję recovery.

Jeżeli padły sektory na partycji C:, to nie powinno być przeszkod±, żeby sklonować partycję recovery i/lub samemu wykonać płyty ratunkowe.

Laptop HP z legalnym Office i zmiana dysku